1)
- DMFAppServer=1940_2023-01-10.log | Показать
2)
- mail.log | Показать
Добрий день!Charg писав: ↑10 січня 2023, 11:30Два приклада помилок, які можно було б пофіксити якби в логах була необхідна інформація:
1)Це з'єднання з чим? З яким хостом, з якого підприємства? Невідомо... Але це було б корисно бачити в логах, щоб була якась інформація де чи що потрібно виправити.
- DMFAppServer=1940_2023-01-10.log | Показать
2)Ті ж самі питання - у якому підприємстві виникла помилка з поштою - невідомо. Також, в деяких випадках хочаб видно до якої пошти медок не зміг залогінитись (у наведеному прикладі - User: [email protected]), але в більшості випадків там Mailbox: чи User: (null), тобто навіть цей параметр не передається в лог взагалі (мабуть баг)
- mail.log | Показать
Та тут навіть не в допомозі справа. У будь-якій конторі якщо є бухгалтери які користуються медком - є і адміни які це все, у тому числі, підтримують (як от я).
тому що існуючі логи і так не надто інформативні...
насправді Медок швидше і простіше перевстановити, аніж траблшутити
я не розумію до чого цей коммент... у моїх бухгалтерів трьохзначна кількість фопів в обслуговуванні, з них в якогось одного чи двух проблеми з поштою
Ви не знаєте, як переналаштувати пошту в Медку?Charg писав: ↑13 березня 2023, 17:31я не розумію до чого цей коммент... у моїх бухгалтерів трьохзначна кількість фопів в обслуговуванні, з них в якогось одного чи двух проблеми з поштою
я саме так би і зробив - переналаштував би з 0... якщо б я знав де саме, і саме це я і намагався, без успіху, дізнатись в логах
і стосовно першого приклада із першого поста - сервер на початку війни переїхав за межі країни, разом з цим медок заблокував доступ до своїх серверів (нема питань, це розумно) - і почались проблеми: а у логах "я конекчусь кудись, спроба невдала, але куди - не скажу".
я не знаю в кого саме проблеми з поштою