- | Показать
- | Показать
1. При створенні заявки на сертифікати, підписувати їх старими(діючими) ключами і відправляти їх разом з файликами *.PCK по пошті на окрему електронну адресу або "України" або "УСЦ" в залежності куди були сплачені кошти.
На сервері листи автоматом обробляються, файлики *.PCK підписуються, але не публікуються, щоб клієнт не міг скачати, якщо ще не сплатив рахунок.
Якщо рахунок сплачено - сертифікат публікується
Як варіант, публікувати сертифікат тільки після підписання акту, при прид"явленні статуту, виписок і т.д.
2. Добавити Картку про приєднання.... в Медок, щоб її можна було заповнювати автоматом з картки підприємства, підписати тими ж старими(діючими) ключами і відправляти їх на пошту.
3. Так сам можна зробити з довіреністю. (хоча тут можуть бути підводні камені - це вже до юристів)
Клієнту буде досить взяти Статут, виписку, паспорт і прийти в офіс.
- пред"явив паспорт, звірили його з електронною довіреністю, якщо співпали, то клієнт дає флеш-носій, отримує сертифікат, або сертифікат публікується на сайті, звідки його можна скачати.
Весь процес займе не більше 5хв. А не по 15-20 хв на кожного клієнту бо
- | Показать