Не приходять електронні документи

Відповісти
Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 15 грудня 2022, 10:24

Доброго дня.
В нас з 8-го грудня майже не працює документообіг. Якраз після встановлення останнього оновлення. З купи надісланих контрагентами актів й рахунків надійшов сьогодні тільки один документ, хоча деякі надсилались й повторно. В налаштуваннях нічого не змінювалось. В описі оновлень нічого критичного не знахожу. Ситуація критична.
Використовується "Тільки гарантована доставка" й "Пряме з'єднання з сервером ДПС"
При перевірці з'єднання повідомлення:
"Перевірка з'єднання з платформою ПТАХ пройшла успішно.
Перевірка з'єднання із сервером ДПС пройшла успішно."

З чим може буде пов'язано? У чому причина?

Сітьова версія медка - 11.02.090. До останнього оновлення все чудово надходило.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 15 грудня 2022, 10:30

Доброго дня!
Прошу надати в особисті повідомлення Ваш код ЄДРПОУ.
Додатково надайте лог файли програми (DMF.AppServer та Ezvit).
В мережевій версії програми за замовчуванням логи зберігаються в каталогах %ProgramData%\Medoc\Medoc_SRV\LOG та %AppData%\Medoc\Medoc_SRV\LOG.

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 15 грудня 2022, 11:28

Надіслав, дякую за допомогу.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення priup » 15 грудня 2022, 12:49

Totoro писав:
15 грудня 2022, 10:24
Доброго дня.
...... До останнього оновлення все чудово надходило.
А обновления МЕДОКа тут НИ КАКИМ БОКОМ!!

Проверяйте Ваш IP-адрес здесь:

https://2ip.ua/ru/services/ip-service/spam


на наличие его в спамбазах!!
Скорее всего он занесён в чёрный список..........

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 15 грудня 2022, 13:00

А какая база используется при прямом соединении с сервером дфс? По вашей ссылке написало, что наш ай-пи найден в базах b.barracudacentral.org. Но какое она имеет отношение к прямому соединению?

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 15 грудня 2022, 13:01

Налоговые, кстати, приходят. Не приходят только документы электронной отчетности - акты и звиты.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 15 грудня 2022, 13:13

priup писав:
15 грудня 2022, 12:49
Totoro писав:
15 грудня 2022, 10:24
Доброго дня.
...... До останнього оновлення все чудово надходило.
А обновления МЕДОКа тут НИ КАКИМ БОКОМ!!

Проверяйте Ваш IP-адрес здесь:

https://2ip.ua/ru/services/ip-service/spam


на наличие его в спамбазах!!
Скорее всего он занесён в чёрный список..........
Адреса не заблокована. Документи клієнтом завантажуються, але не розшифровуються по одній з причин. Питання в роботі.

Irvik
Повідомлень: 106
З нами з: 18 жовтня 2011, 13:01

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Irvik » 15 грудня 2022, 13:44

Вчора після оновлення не працювала кнопка прийому пошти взагалі, висіла нескінченно. Сьогодні запрацювала, але нічого не може отримати – немає нових повідомлень. У папці при цьому лежать квитанції, витягі. Імпортуємо вручну. Вчора через місцеву техпідтримку вже надіслали свої логі.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 15 грудня 2022, 13:49

Irvik писав:
15 грудня 2022, 13:44
Вчора після оновлення не працювала кнопка прийому пошти взагалі, висіла нескінченно. Сьогодні запрацювала, але нічого не може отримати – немає нових повідомлень. У папці при цьому лежать квитанції, витягі. Імпортуємо вручну.
Прошу встановити максимальний рівень логування, виконати повторний прийом вхідних повідомлень, надати в особисті повідомлення лог файли програми (DMF.AppServer та Ezvit).
В мережевій версії програми за замовчуванням логи зберігаються в каталогах %ProgramData%\Medoc\Medoc_SRV\LOG та %AppData%\Medoc\Medoc_SRV\LOG.
Додатково вкажіть Ваш код ЄДРПОУ.

Кожне питання слід розглядати індивідуально.

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 15 грудня 2022, 14:17

Надіслав нові логи. Дякую.

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 16 березня 2023, 16:27

Вітаю й прошу допомоги.
(Надіслав лист до нашої тех підтримки, але пока з ними зв'язку нема. Вибачаюсь, якщо задублюю інформацію)

Житомиробленерго (22048622) (мережевий медок оновлений до останньої 100 версії)

Не отримуються документи від деяких контрагентів.

Приклад: контрагент "Київстар" відправив документ 13.03.2023 (статус у медку контрагента "Відправлено контрагенту")

(контрагент надіслав скріншот)

Житомиробленерго даний документ не отримало. При цьому нерозшифровані повідомлення відсутні.

Ссилка на архів папки incoming та log

https://fex.net/ru/s/8d2myzy

Прохання посприяти вирішенню цієї критичної проблеми.

Дякую.

Yevhenii_Rish
Повідомлень: 246
З нами з: 27 квітня 2021, 17:20

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Yevhenii_Rish » 16 березня 2023, 17:27

Доброго дня. Ваше питання вже сформовано до Буферного відділу. Питання аналізується
З повагою, Linkos Group

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення priup » 16 березня 2023, 18:02

Totoro писав:
16 березня 2023, 16:27
Вітаю й прошу допомоги.
(Надіслав лист до нашої тех підтримки, але пока з ними зв'язку нема. Вибачаюсь, якщо задублюю інформацію)
Житомиробленерго (22048622) (мережевий медок оновлений до останньої 100 версії)
Не отримуються документи від деяких контрагентів.
Приклад: контрагент "Київстар" відправив документ 13.03.2023 (статус у медку контрагента "Відправлено контрагенту")
(контрагент надіслав скріншот)
Житомиробленерго даний документ не отримало. При цьому нерозшифровані повідомлення відсутні.

.........
А у них только МЕДОК или ещё ФРЕДО / ФЛАЙДОК / и ТД.... ???

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 17 березня 2023, 09:24

У нас только медок. А что у контрагента - точно не скажу. По идее к нам только из медка отправляют.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення priup » 17 березня 2023, 11:22

Totoro писав:
17 березня 2023, 09:24
У нас только медок. А что у контрагента - точно не скажу. По идее к нам только из медка отправляют.
Я так понял, что Вы "Житомиробленерго" и у вас только МЕДОК-сетевой !!...............

Totoro
Повідомлень: 85
З нами з: 20 жовтня 2017, 10:37

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Totoro » 17 березня 2023, 11:32

Да. Именно так.
В январе этого года была подобная проблема с тем, что не приходили документы от контрагентов. Мы получали помощь от нашей техподдержаки.
Приходили письма с просьбой принять тестовые сообщения.
В конце-концов мы все в медке получили, и пришло письмо от техподдержки:
"Внесені виправлення, клієнту відправлено тестовий документ."
Где вносили исправления - неясно, но обновления медка тогда не было. С тех пор документы приходили исправно, пока снова не начались подобные проблемы.
Плохо то, что документов вообще нет. Все, что пришло - расшифровалось и получено.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не приходять електронні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 17 березня 2023, 11:51

Totoro писав:
17 березня 2023, 11:32
Да. Именно так.
В январе этого года была подобная проблема с тем, что не приходили документы от контрагентов. Мы получали помощь от нашей техподдержаки.
Приходили письма с просьбой принять тестовые сообщения.
В конце-концов мы все в медке получили, и пришло письмо от техподдержки:
"Внесені виправлення, клієнту відправлено тестовий документ."
Где вносили исправления - неясно, но обновления медка тогда не было. С тех пор документы приходили исправно, пока снова не начались подобные проблемы.
Плохо то, что документов вообще нет. Все, что пришло - расшифровалось и получено.
Добрий день!
Ситуація виникала при відправці документів із вебсервісу СОТА, на даний час вона не повторюється.
Ваше питання розглядається в Буферному відділі.

Відповісти

Повернутись до “Электронний документообіг”