НУЖНА ПОМОЩЬ В ВОССТАНОВЛЕНИИ БАЗЫ.

Відповісти
kharchenko
Повідомлень: 23
З нами з: 01 грудня 2011, 11:55

НУЖНА ПОМОЩЬ В ВОССТАНОВЛЕНИИ БАЗЫ.

Повідомлення kharchenko » 22 грудня 2014, 16:41

У клиентов были проблемы с файловой системой. После переустановки системы и МЕДока не получается восстановить резервные копии или заменить FDB, все проходит с ошибками.
Текст ошибки при восстановлении резервной копии:Arithmetic operation resulted in an overflow

Текст ошибки при замене файла базы:
FirebirdSql.Data.FirebirdClient.FbException: internal gds software consistency check (decompression overran buffer (179), file: sqz.cpp line: 222) ---> internal gds software consistency check (decompression overran buffer (179), file: sqz.cpp line: 222)
--- End of inner exception stack trace ---
at FirebirdSql.Data.FirebirdClient.FbCommand.Fetch()
at FirebirdSql.Data.FirebirdClient.FbDataReader.Read()
at ZvitPublishedObjects.Server.OrgManager.GetOrgFieldsByCode(Int64 code, String[] fieldNames)
at ZvitGUI.RTFDoc.PrimaryAddLicSubSystem.IsSendPartnerSubSysEnabled(Int64 orgCode)
at ZvitGUI.RTFDoc.PrimaryAddLicSubSystem.CheckSwitchRoute(Int64 orgCode)
at ezvit.FormLoginOrg.FormLoginOrgFormClosing(Object sender, FormClosingEventArgs e)
at System.Windows.Forms.Form.OnFormClosing(FormClosingEventArgs e)
at System.Windows.Forms.Form.CheckCloseDialog(Boolean closingOnly)

Есть ли возможность воостановить работоспособность базы?
| Показать
Ошибка.JPG
Ошибка.JPG (331.97 Кіб) Переглянуто 995 разів

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 9763
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: НУЖНА ПОМОЩЬ В ВОССТАНОВЛЕНИИ БАЗЫ.

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 22 грудня 2014, 16:49

kharchenko
Здравствуйте!
Вышлите, пожалуйста, в ЛС ссылку на базу программы для проверки возможности её восстановления.

rsv
Повідомлень: 1413
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: НУЖНА ПОМОЩЬ В ВОССТАНОВЛЕНИИ БАЗЫ.

Повідомлення rsv » 06 квітня 2019, 13:13

Ситуація наступна:
програма не робить резервну копію при виході (як тепер з’ясувалося - вже дуже давно). Просто закривається без будь-яких помилок і все. Таким чином програма дожила до версії 11.00.029... При спробі встановити наступне оновлення - маємо помилку:
| Показать
73555.jpg
73555.jpg (50.42 Кіб) Переглянуто 413 разів
і відкат на попередню версію. Були спроби робити це на різних компах - ситуація однакова в усіх випадках.
І тепер така ситуація, що надалі нема можливості вже оновлюватися і в той же час неможливо зробити резервну копію, щоб підтягнути її на більш нову версію. Застрягли на 11.00.029
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

Medoc Man
Повідомлень: 722
З нами з: 07 червня 2018, 14:28
Звідки: Kiev

Re: НУЖНА ПОМОЩЬ В ВОССТАНОВЛЕНИИ БАЗЫ.

Повідомлення Medoc Man » 06 квітня 2019, 21:32

rsv писав:
06 квітня 2019, 13:13
Ситуація наступна:
програма не робить резервну копію при виході (як тепер з’ясувалося - вже дуже давно). Просто закривається без будь-яких помилок і все. Таким чином програма дожила до версії 11.00.029... При спробі встановити наступне оновлення - маємо помилку:
| Показать
73555.jpg
і відкат на попередню версію. Були спроби робити це на різних компах - ситуація однакова в усіх випадках.
І тепер така ситуація, що надалі нема можливості вже оновлюватися і в той же час неможливо зробити резервну копію, щоб підтягнути її на більш нову версію. Застрягли на 11.00.029
Обратитесь к обслуживающей организации касательно ремонта базы данных.
Учитывая, что Вы можете получить доступ к предприятиям и документам, полагаю, ремонт возможен.
Человек-волшебник

Відповісти

Повернутись до “У роботі ПК "M.E.Doc"”