Бест Корпорація не відображається новий реєстр

Відповісти
Agrayl
Повідомлень: 70
З нами з: 12 жовтня 2011, 17:42
Звідки: От верблюда

Бест Корпорація не відображається новий реєстр

Повідомлення Agrayl » 10 квітня 2013, 14:40

Доброго дня!
Може трішки не вдало розмістив питання, але окремого розділу корпорація не знайшов!

Питання наступне, у клієнта поки що БЗ Корпорація на сервері під час роботи відображається новий реєстр на станції старий, версія БЗ Корп. на станції 8.27.001!
Як вирішити дане питання?
Вкладення
облавтодор.png
Видані
облавтодор.png (115.67 Кіб) Переглянуто 1379 разів
облавтодор2.png
Отримані
облавтодор2.png (153.98 Кіб) Переглянуто 1379 разів
Think different

Agrayl
Повідомлень: 70
З нами з: 12 жовтня 2011, 17:42
Звідки: От верблюда

Re: Бест Корпорація не відображається новий реєстр

Повідомлення Agrayl » 11 квітня 2013, 14:38

Невже ніхто не зтикався з подібним питанням?
Think different

ferret
Повідомлень: 1026
З нами з: 13 липня 2012, 15:20
Звідки: Острова Зеленого Мыса

Re: Бест Корпорація не відображається новий реєстр

Повідомлення ferret » 17 квітня 2013, 09:01

Обычно подобные проблемы лечил переустановкой станций и ручным обновлением станций. После какого-то глюка и станции советовал ручками обновлять. И лучше бы клиента уже перевести на Медок-корпорацию
На этом месте должна была быть какая-то подпись

Тихонов Евгений
Команда "Максимум"
Повідомлень: 23
З нами з: 10 вересня 2012, 14:15

Re: Бест Корпорація не відображається новий реєстр

Повідомлення Тихонов Евгений » 17 квітня 2013, 10:31

Agrayl писав: Питання наступне, у клієнта поки що БЗ Корпорація на сервері під час роботи відображається новий реєстр на станції старий, версія БЗ Корп. на станції 8.27.001!
Як вирішити дане питання?
Замінить виконувані файли з розширенням *dll та *exe в каталозі з БЗ Корпорацією на станції ( типово %ProgramFiles%\Intellect-Service\BEST-ZVIT CORP WS\ ) відповідними файлами з каталогу сервера ( типово %ProgramFiles%\Intellect-Service\BEST-ZVIT CORP SRV\ ) .
Налаштуйте оновлення робочих станцій із створеного мережевого каталогу (ст. 38) для того, щоб не гаяти час на ручне оновлення та не стикатися з подібними проблемами надалі. Якщо виникнуть питання телефонуйте на "гарячу лінію".

Відповісти

Повернутись до “У роботі ПК "M.E.Doc"”