Медок не запускается - ошибка 0x80004005

Відповісти
pichunter
Повідомлень: 152
З нами з: 27 січня 2015, 10:47

Медок не запускается - ошибка 0x80004005

Повідомлення pichunter » 23 серпня 2022, 13:45

Добрый день.
Есть Установленный Медок - Локальная версия. Все работало, сегодня при запуске окно с ошибкой.
Что проверять? куда смотреть? Спасибо
Windows server 2016 standart, 2 пользователя Медок.
022-08-23 133848.jpg
022-08-23 133848.jpg (44.68 Кіб) Переглянуто 186 разів
Медок сетевой, обновляется регулярно. Пользователей много, предприятий много.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Медок не запускается - ошибка 0x80004005

Повідомлення Marat Melnyk » 23 серпня 2022, 13:56

pichunter писав:
23 серпня 2022, 13:45
Добрый день.
Есть Установленный Медок - Локальная версия. Все работало, сегодня при запуске окно с ошибкой.
Что проверять? куда смотреть? Спасибо
Windows server 2016 standart, 2 пользователя Медок.

022-08-23 133848.jpg
Доброго дня!
Необхідно перевірити наявність запущених процесів Ezvit.exe, Update.exe. Процеси можуть бути запущені іншими користувачами.
В локальній версії програми допускається одночасна робота виключно одного користувача.
Додатково необхідно переконатись, що у користувача наявні права доступу до файлу БД та файл не використовується стороннім ПЗ.

Відповісти

Повернутись до “У роботі ПК "M.E.Doc"”