НН не меняет статус
НН не меняет статус
Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?
Re: НН не меняет статус
Статус змінюється автоматично після приходу квитанцій, вручну Ви ніяк його не змінете. Спробуйте в налаштуваннях змінити спосіб відправки (Адміністрування - Параметри системи - Звітність - зняти відмітку Пряме з'єднання).YANALAN писав:Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?
Після цього ще раз відправити ті самі ПН.
Ми цінуємо Ваш час!
Re: НН не меняет статус
Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.
Re: НН не меняет статус
Спробуйте виконати скрипт (в ЛС), але попередньо збережіть копію бази або зробіть РК всіх підприємств. Якщо не допоможе, то тоді тільки звертатись до розробника.YANALAN писав:Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.
Ми цінуємо Ваш час!
Re: НН не меняет статус
Ще, як варіант, можна спробувати зробити запит...
Квитанції не буде, але буде реєстраційний номер, якщо ПН зареєстровані.
Перед цим видаляєте з РПН в корзину ці ПН, на які Ви не отримали квитанцій.
Після цього формуєте запит з позначкою "Отримати файли документів", і чекаєте відповіді!
Або просити інспектора продублювати квитанцію.
Квитанції не буде, але буде реєстраційний номер, якщо ПН зареєстровані.
Перед цим видаляєте з РПН в корзину ці ПН, на які Ви не отримали квитанцій.
Після цього формуєте запит з позначкою "Отримати файли документів", і чекаєте відповіді!
Або просити інспектора продублювати квитанцію.
Re: НН не меняет статус
По НН это не проходит...........layjel писав:....Або просити інспектора продублювати квитанцію.
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......
https://www.youtube.com/watch?v=1Q54t3-3ZaE
ХутинПуйло!
ХутинПуйло!
Re: НН не меняет статус
Не знав.priup писав: ....
По НН это не проходит...........
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......
Тепер буду знати!
Re: НН не меняет статус
Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.
Re: НН не меняет статус
И сегодня последний день регистрации НН.
Re: НН не меняет статус
Необхідно прокрутити лічильник. Для цього відкриваємо ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково - ставимо галку навпроти березня і змінюємо спочатку кінець інтервалу, наприклад 20000, а потім початок інтервалу, наприклад 10000 - Зберегти. Далі підписуете ПН проімпортувавши чи скопіювавши її. І тільки після підписання АН знову відкриваєте ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково та переглядаєте ПОТОЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Якщо воно відповідає початку інтервалу, то все гуд і можна відправляти на реєстраціюYANALAN писав:Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.
Ми цінуємо Ваш час!
Re: НН не меняет статус
Спасибо большое! Всё получилось!
Re: НН не меняет статус
Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?
- Вкладення
-
- 111.jpg (171.94 Кіб) Переглянуто 4068 разів
Re: НН не меняет статус
Есть. Удаляйте и тяните наново с ЕРНН. Тогда проставится рег. номер и статус. Контрагенту того же желайте.Дмитрий_K писав:Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?
Re: НН не меняет статус
Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.
Re: НН не меняет статус
Почти в точку. Только нужно смотреть на квитанции. Если несколько одинаковых квитанций (например, 2 квитанции №1), то тогда статус будет отображатся некорректно.layjel писав:Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.