Сторінка 1 з 1

НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 11:13
YANALAN
Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 11:19
tobiss
YANALAN писав:Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?
Статус змінюється автоматично після приходу квитанцій, вручну Ви ніяк його не змінете. Спробуйте в налаштуваннях змінити спосіб відправки (Адміністрування - Параметри системи - Звітність - зняти відмітку Пряме з'єднання).
Після цього ще раз відправити ті самі ПН.

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 11:40
YANALAN
Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 11:47
tobiss
YANALAN писав:Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.
Спробуйте виконати скрипт (в ЛС), але попередньо збережіть копію бази або зробіть РК всіх підприємств. Якщо не допоможе, то тоді тільки звертатись до розробника.

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 12:16
layjel
Ще, як варіант, можна спробувати зробити запит...
Квитанції не буде, але буде реєстраційний номер, якщо ПН зареєстровані.
Перед цим видаляєте з РПН в корзину ці ПН, на які Ви не отримали квитанцій.
Після цього формуєте запит з позначкою "Отримати файли документів", і чекаєте відповіді!
Або просити інспектора продублювати квитанцію.

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 13:32
priup
layjel писав:....Або просити інспектора продублювати квитанцію.
По НН это не проходит...........
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 13:35
layjel
priup писав: ....
По НН это не проходит...........
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......
Не знав.
Тепер буду знати! :D

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 14:25
YANALAN
Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 14:29
YANALAN
И сегодня последний день регистрации НН. :?

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 14:40
tobiss
YANALAN писав:Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.
Необхідно прокрутити лічильник. Для цього відкриваємо ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково - ставимо галку навпроти березня і змінюємо спочатку кінець інтервалу, наприклад 20000, а потім початок інтервалу, наприклад 10000 - Зберегти. Далі підписуете ПН проімпортувавши чи скопіювавши її. І тільки після підписання АН знову відкриваєте ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково та переглядаєте ПОТОЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Якщо воно відповідає початку інтервалу, то все гуд і можна відправляти на реєстрацію

Re: НН не меняет статус

Додано: 23 березня 2016, 14:54
YANALAN
Спасибо большое! Всё получилось!

Re: НН не меняет статус

Додано: 27 травня 2016, 11:32
Дмитрий_K
Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?

Re: НН не меняет статус

Додано: 30 травня 2016, 10:54
AlexConsul
Дмитрий_K писав:Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?
Есть. Удаляйте и тяните наново с ЕРНН. Тогда проставится рег. номер и статус. Контрагенту того же желайте.

Re: НН не меняет статус

Додано: 30 травня 2016, 11:08
layjel
Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.

Re: НН не меняет статус

Додано: 30 травня 2016, 11:26
AlexConsul
layjel писав:Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.
Почти в точку. Только нужно смотреть на квитанции. Если несколько одинаковых квитанций (например, 2 квитанции №1), то тогда статус будет отображатся некорректно.