НН не меняет статус

Відповісти
YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

НН не меняет статус

Повідомлення YANALAN » 23 березня 2016, 11:13

Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?

tobiss
Повідомлень: 270
З нами з: 18 лютого 2015, 12:56
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: НН не меняет статус

Повідомлення tobiss » 23 березня 2016, 11:19

YANALAN писав:Всем добрый день! Медок локальный, обн. 110. Вчера отправили НН на регистрацию. До сих пор не пришли квитанции о регистрации, соответственно стасус "Відправлено в ДФС". Через Запыт проверяли, налоговые все зарегистрированы. Папку Incominq чистили. Почта на укрнете. В чём может быть проблема? Как поменять этот статус?
Статус змінюється автоматично після приходу квитанцій, вручну Ви ніяк його не змінете. Спробуйте в налаштуваннях змінити спосіб відправки (Адміністрування - Параметри системи - Звітність - зняти відмітку Пряме з'єднання).
Після цього ще раз відправити ті самі ПН.
Ми цінуємо Ваш час!

YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Re: НН не меняет статус

Повідомлення YANALAN » 23 березня 2016, 11:40

Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.

tobiss
Повідомлень: 270
З нами з: 18 лютого 2015, 12:56
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: НН не меняет статус

Повідомлення tobiss » 23 березня 2016, 11:47

YANALAN писав:Відправили ще раз. Відповідь- зареєстровано, але статус не міняється.
Спробуйте виконати скрипт (в ЛС), але попередньо збережіть копію бази або зробіть РК всіх підприємств. Якщо не допоможе, то тоді тільки звертатись до розробника.
Ми цінуємо Ваш час!

layjel
Повідомлень: 295
З нами з: 05 вересня 2013, 11:14

Re: НН не меняет статус

Повідомлення layjel » 23 березня 2016, 12:16

Ще, як варіант, можна спробувати зробити запит...
Квитанції не буде, але буде реєстраційний номер, якщо ПН зареєстровані.
Перед цим видаляєте з РПН в корзину ці ПН, на які Ви не отримали квитанцій.
Після цього формуєте запит з позначкою "Отримати файли документів", і чекаєте відповіді!
Або просити інспектора продублювати квитанцію.

priup
Повідомлень: 6049
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: НН не меняет статус

Повідомлення priup » 23 березня 2016, 13:32

layjel писав:....Або просити інспектора продублювати квитанцію.
По НН это не проходит...........
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......

layjel
Повідомлень: 295
З нами з: 05 вересня 2013, 11:14

Re: НН не меняет статус

Повідомлення layjel » 23 березня 2016, 13:35

priup писав: ....
По НН это не проходит...........
Квитанция только ОДНА (с ЕДРПН) .......
Не знав.
Тепер буду знати! :D

YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Re: НН не меняет статус

Повідомлення YANALAN » 23 березня 2016, 14:25

Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.

YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Re: НН не меняет статус

Повідомлення YANALAN » 23 березня 2016, 14:29

И сегодня последний день регистрации НН. :?

tobiss
Повідомлень: 270
З нами з: 18 лютого 2015, 12:56
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: НН не меняет статус

Повідомлення tobiss » 23 березня 2016, 14:40

YANALAN писав:Теперь другой вопрос - как поменять документ периода в медке? Говорят, что НН приходят все под названием одного файла.
Необхідно прокрутити лічильник. Для цього відкриваємо ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково - ставимо галку навпроти березня і змінюємо спочатку кінець інтервалу, наприклад 20000, а потім початок інтервалу, наприклад 10000 - Зберегти. Далі підписуете ПН проімпортувавши чи скопіювавши її. І тільки після підписання АН знову відкриваєте ПН - Файл - Показати бланк - Файл - Властивості - закладка Додатково та переглядаєте ПОТОЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Якщо воно відповідає початку інтервалу, то все гуд і можна відправляти на реєстрацію
Ми цінуємо Ваш час!

YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Re: НН не меняет статус

Повідомлення YANALAN » 23 березня 2016, 14:54

Спасибо большое! Всё получилось!

Дмитрий_K
Повідомлень: 383
З нами з: 09 грудня 2011, 17:35

Re: НН не меняет статус

Повідомлення Дмитрий_K » 27 травня 2016, 11:32

Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?
Вкладення
111.jpg
111.jpg (171.94 Кіб) Переглянуто 2010 разів

AlexConsul

Re: НН не меняет статус

Повідомлення AlexConsul » 30 травня 2016, 10:54

Дмитрий_K писав:Добрый день! 25(в 123 версии) отправили НН на регистрацию, квит. не было..26го еще раз отправили, пришли квитанции, а сегодня уже в 124 версии в реестре первичных док-тов заметили что не проставился статус(вообще никакой) и регистрационный номер. И не дает отправить контрагенту, что бухгалтеру нужно, т.к. прописано в договоре! Есть варианты решения?
Есть. Удаляйте и тяните наново с ЕРНН. Тогда проставится рег. номер и статус. Контрагенту того же желайте.

layjel
Повідомлень: 295
З нами з: 05 вересня 2013, 11:14

Re: НН не меняет статус

Повідомлення layjel » 30 травня 2016, 11:08

Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.

AlexConsul

Re: НН не меняет статус

Повідомлення AlexConsul » 30 травня 2016, 11:26

layjel писав:Я помітив, що проблема з присвоєнням реєстраційного номеру пов'язана з повторним надсиланням документу (не копіюючи його).
Дуже рідно для документа який був надісланий 1 раз не присвоюється реєстр. номер., тому або копіюйте коли надсилаєте повторно ПН на реєстрацію... або робіть запит в ЄРПН.
Почти в точку. Только нужно смотреть на квитанции. Если несколько одинаковых квитанций (например, 2 квитанции №1), то тогда статус будет отображатся некорректно.

Відповісти

Повернутись до “Модуль «Реєстр первинних документів»”