Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Відповісти
YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення YANALAN » 04 квітня 2016, 16:09

Доброго дня! Вперше зіткнулась з такою ситуацією. Не можу відправити Дод 2 контрагенту, оскільки програма каже, що немає сертифіката по підприємству контрагента.
Медок локальний.114 оновлення. Контраг. корист. Медок, сертифікати України, дійсні. перевіряла сама. Контрагента видаляла і знову добавляла (разі 20). Дод 2 вже і копіювала, і робила новий. Не можу навіть зашифрувати та зберегти, щоб відправити. З іншими контрагентами таких проблем немає. У когось були такі проблеми? Що порадите?

layjel
Повідомлень: 295
З нами з: 05 вересня 2013, 11:14

Re: Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення layjel » 04 квітня 2016, 16:15

YANALAN
Спробуйте в "Параметрах системи/Документообіг" змінити сервер ДФС на СДО, якщо в обидвох контрагентів Медок, і надсилайте по такому маршруту !
Сьогодні зверталося декілька клієнтів з аналогічною проблемою.
Або сервер ДФС вимахується... або... :mrgreen:

YANALAN
Повідомлень: 69
З нами з: 08 серпня 2014, 14:58

Re: Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення YANALAN » 04 квітня 2016, 16:19

Розумієте, мене бентежить, що программа каже саме на цього контрагента.Але спробуємо. Дякую.

Постійний читач
Повідомлень: 952
З нами з: 08 жовтня 2012, 21:32

Re: Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення Постійний читач » 04 квітня 2016, 18:07

Або сервер ДФС вимахується... або... :mrgreen:
Таки да! вимахується

Igor A.
Повідомлень: 409
З нами з: 01 липня 2011, 09:35
Звідки: Конотоп
Контактна інформація:

Re: Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення Igor A. » 11 квітня 2016, 14:35

Доброго дня.
При спробі відхилити мінусовий Додаток №2(помилки) Медок видає таку помилку:
| Показать
ЗображенняЗображення
Шо за чудо? Чім лікувати?

tobiss
Повідомлень: 274
З нами з: 18 лютого 2015, 12:56
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Не відправляється Дод. 2 контрагенту

Повідомлення tobiss » 11 квітня 2016, 15:36

спробуйте змінити розширення екрану щоб помилка повністю відобразилась
Ми цінуємо Ваш час!

Відповісти

Повернутись до “Электронний документообіг”