Сторінка 2 з 2

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 16 жовтня 2015, 17:47
danger
Добрый день, возможно ли из демо-версии медка выгрузить корректировку к НН, полученную от контрагента ? оч надо
Предприятие не действующее, но закрыть всю отчетность надо.
Подписать эту корректировку не дает, и выгрузить с помощью "зашифрувати та зберегти" не позволяет соответсвенно.
может как-то из корня папки медка возможно вытащить хмл-формат этой корректировки?

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 19 жовтня 2015, 11:57
danger
Дело в том, что контрагент не может переслать эту корректировку в хмл-формате, так как уже за пределами страны. А нам, если мы вовремя не зарегистрируем будет штраф.

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 13 січня 2016, 11:46
nadinca
В реестре первичн.документов "наименование контрагента" и "ИНН" переместились в конец таблицы (не знаю после какого обновления). Это у всех так? стало очень неудобно... :shock:

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 13 січня 2016, 13:16
priup
nadinca писав:В реестре первичн.документов "наименование контрагента" и "ИНН" переместились в конец таблицы (не знаю после какого обновления). Это у всех так? стало очень неудобно... :shock:
У всех!
Возмите целый раздел -"Контрагент" - мышкой и ПЕРЕТАЩИТЕ в начало таблици...............

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 13 січня 2016, 17:02
Tasa
priup писав:
nadinca писав:В реестре первичн.документов "наименование контрагента" и "ИНН" переместились в конец таблицы (не знаю после какого обновления). Это у всех так? стало очень неудобно... :shock:
У всех!
Возмите целый раздел -"Контрагент" - мышкой и ПЕРЕТАЩИТЕ в начало таблици...............
Дивно, що на консультаційній лінії цього не могли порадить ще вчора... Пропонували через "Вигляд - і тд...

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 13 січня 2016, 19:11
priup
Так желтый народ на этом форуме - не тока консультанты , но и практики................ :P

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 19 лютого 2016, 13:25
nadinca
priup писав:
nadinca писав:В реестре первичн.документов "наименование контрагента" и "ИНН" переместились в конец таблицы (не знаю после какого обновления). Это у всех так? стало очень неудобно... :shock:
У всех!
Возмите целый раздел -"Контрагент" - мышкой и ПЕРЕТАЩИТЕ в начало таблици...............
а как установить так, чтобы каждое рабочее утро не начинать с перетаскивания нужных столбцов на начало ? :x

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 19 лютого 2016, 14:46
Ruslan Khodzitsky
nadinca писав:
а как установить так, чтобы каждое рабочее утро не начинать с перетаскивания нужных столбцов на начало ? :x
Через "конфігуратор таблиці" - переміщайте стрілками "вверх" "вниз" потрібні колонки на робочому місці якщо локальний Медок, якщо мережа - то тільки на сервері (тоді для всих так буде)

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 28 березня 2016, 12:05
aliasnata
Первинні документи, облікові регістри і бухгалтерська звітність повинні складатись українською мовою.
Документи, що є підставою для записів у бухгалтерському обліку і складені іноземною мовою, повинні мати впорядкований автентичний переклад на зазначену мову.
Повна:
Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених р. II ПКУ.
Зокрема, п. 44.1 ст. 44 р. ІІ ПКУ визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Для бухгалтерського обліку господарських операцій підставою є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (п.1 та п.2 ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями).
Згідно з п.1 ст.1 Закону України від 03 липня 2012 року №5029-VI «Про засади державної мовної політики» (далі – Закон №5029) державна мова - закріплена законодавством мова, вживання якої обов’язкове в органах державного управління та діловодства, установах та організаціях, на підприємствах, у державних закладах освіти, науки, культури, у сферах зв’язку та інформатики тощо.
Основи державної мовної політики визначаються Конституцією України, а порядок застосування мов в Україні - виключно цим Законом, з норм якого мають виходити інші правові акти, що визначають особливості використання мов у різних сферах суспільного життя (п.1 ст.4 Закону №5029).
Державною мовою України є українська мова.
Українська мова як державна мова обов’язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються цим Законом. Держава сприяє використанню державної мови в засобах масової інформації, науці, культурі, інших сферах суспільного життя.
Обов’язковість застосування державної мови чи сприяння її використанню у тій чи інший сфері суспільного життя не повинні тлумачитися як заперечення або применшення права на користування регіональними мовами або мовами меншин у відповідній сфері та на територіях поширення (ст.6 Закону №5029).
Відповідно до пункту 1.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 усі первинні документи, облікові регістри і бухгалтерська звітність повинні складатись українською мовою.
Документи, що є підставою для записів у бухгалтерському обліку і складені іноземною мовою, повинні мати впорядкований автентичний переклад на зазначену мову.

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 28 березня 2016, 17:20
antonrtv
скажите пожалуйста, есть ли возможность выписать в медке налоговую накладную на уцеку товара самому себе, если сама накладная уже зарегистрирована?

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 28 березня 2016, 18:06
priup
antonrtv писав:.... выписать в медке налоговую накладную на уцеку товара самому себе, если сама накладная уже зарегистрирована?
:o :o
Может Вам Нужен Дод2 к ПН???
Тогда ДА!
ПКМ(правой кнопкой мыши) на этой накладной / створить на основе/ створить дод2........... :)

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 01 квітня 2016, 15:10
Кирьянов Богдан
В одной программе M.E.Doc есть несколько предприятий. По всем работает всё, а по одному при отправке НН приходит ответ :"... не знайдено файл шаблона j1201007 ..." . Кто-то сталкивался с такой проблемой?

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 01 квітня 2016, 15:43
Agrayl
Кирьянов Богдан писав:В одной программе M.E.Doc есть несколько предприятий. По всем работает всё, а по одному при отправке НН приходит ответ :"... не знайдено файл шаблона j1201007 ..." . Кто-то сталкивался с такой проблемой?
Если накладная отправлялась сегодня то действующий бланк на 01.04.2016 года j1201008 она доступна в 113 обновлении

Re: Реєстр первинних документів

Додано: 01 квітня 2016, 15:44
usVer
Кирьянов Богдан писав:В одной программе M.E.Doc есть несколько предприятий. По всем работает всё, а по одному при отправке НН приходит ответ :"... не знайдено файл шаблона j1201007 ..." . Кто-то сталкивался с такой проблемой?
Я гадаю причина в наступному!
http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zaga ... 66323.html

Усі податкові накладні, у тому числі накладні, особливості заповнення яких викладені в пунктах 9 – 15 та 19 цього Порядку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та за формою, чинною на день такої реєстрації.

P.S. на сьогодні (01/04/2016) діє нова форма ПН!