Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Продавець користувач АртЗвіту, вигрузив з 1С Корегуючу ПН за лютий (яка зареєстрована також в лютому), загрузив її в Медок онлайн (Демо версія), і відправив Покупцю, покупець користувач медка (версія програми 031, ліцензія ЕДО), підписав корегування і відправив на реєстрацію , корегування не принято помилка : (Невірний формат імені файла документа ('E939DA47F70E46DB87AD1468E92D36BF'). Що може бути і як вирішити дану помилку ?
-
- Универсал (склонность - системные вопросы)
- Повідомлень: 10116
- З нами з: 13 січня 2012, 11:21
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
antoskat
Здравствуйте!
Вам необходимо запросить и продавца повторную отправку корректно сформированного документа Дод.2.
После получения отправьте документ на регистрацию без подтверждения.
Здравствуйте!
Вам необходимо запросить и продавца повторную отправку корректно сформированного документа Дод.2.
После получения отправьте документ на регистрацию без подтверждения.
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Бух їздила в податкову, їй сказали що це може бути конфлікт між клічами, що продавець підписував ключами МастерйКей а покупець ключами Україна, таке можливо?Белокопытов Геннадий писав:antoskat
Здравствуйте!
Вам необходимо запросить и продавца повторную отправку корректно сформированного документа Дод.2.
После получения отправьте документ на регистрацию без подтверждения.
якщо да то яке вирішення цього питання ?
Ми в чьому можемо допомогти чи це проблема податкової?
-
- Универсал (склонность - системные вопросы)
- Повідомлень: 10116
- З нами з: 13 січня 2012, 11:21
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
antoskat
Уточните пожалуйста, сертификаты какого АЦСК использует Ваш продавец для подписания РК в сервисе M.E.Doc Online?
Также, прикрепите скрин вкладки "Відправлено в ДФС" и уточните дату получения такого Дод.2 от контрагента.
Уточните пожалуйста, сертификаты какого АЦСК использует Ваш продавец для подписания РК в сервисе M.E.Doc Online?
Также, прикрепите скрин вкладки "Відправлено в ДФС" и уточните дату получения такого Дод.2 от контрагента.
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Вот и у меня тоже такая ситуация.
- Вкладення
-
- oshibka.docx
- Вот и у меня тоже такая ситуация.
- (98.64 Кіб) Завантажено 38 разів
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Та же ошибка, помогите разобраться?! Подобная ситуация по 2-м корректировкам от одного и того же продавца.
Ошибка появляется при регистрации РК покупателем. Дата получения контрагентом РК вчера и сегодня. Ключі покупця - Мастеркей.
Виявлені помилки:
Невірний формат імені файла документа ('F76DED21EA344013BE0EEE90FCFBDCAB').
Відправник: Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.15
Ошибка появляется при регистрации РК покупателем. Дата получения контрагентом РК вчера и сегодня. Ключі покупця - Мастеркей.
Виявлені помилки:
Невірний формат імені файла документа ('F76DED21EA344013BE0EEE90FCFBDCAB').
Відправник: Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.15
Востаннє редагувалось 13 березня 2015, 14:29 користувачем fizik2007, всього редагувалось 1 раз.
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
И ещё - объясните, пожалуйста, почему программа накладывает подпись печати, а потом бухгалтера. В следствие этого РК НЕ ПРИНЯТО. Объясните, пожалуйста?!
-
- Повідомлень: 8802
- З нами з: 29 липня 2011, 14:59
- Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
- Контактна інформація:
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Параметры системы, настройка подписей.
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
Разве в настройке подписей можно настроить первую подпись "печать"?
-
- Универсал (склонность - системные вопросы)
- Повідомлень: 10116
- З нами з: 13 січня 2012, 11:21
Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)
fizik2007
Здравствуйте!
В случае, если на документ наложены подписи в не правильном порядке, Вам необходимо перезагрузить программу с завершением процесса UniCryptC.exe в диспетчере задач, повторно загрузить сертификаты в меню "Адміністрування - Сертифікати", настроить комплект подписей в меню "Адміністрування - Параметри системи - Підпис", скопируйте документ, обновите поля и повторно отправьте на регистрацию.
Здравствуйте!
В случае, если на документ наложены подписи в не правильном порядке, Вам необходимо перезагрузить программу с завершением процесса UniCryptC.exe в диспетчере задач, повторно загрузить сертификаты в меню "Адміністрування - Сертифікати", настроить комплект подписей в меню "Адміністрування - Параметри системи - Підпис", скопируйте документ, обновите поля и повторно отправьте на регистрацию.