Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Звітність, Облік ПДВ, Первинні документи, тощо
Відповісти
antoskat
Повідомлень: 60
З нами з: 30 січня 2015, 12:06

Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення antoskat » 26 лютого 2015, 12:15

Продавець користувач АртЗвіту, вигрузив з 1С Корегуючу ПН за лютий (яка зареєстрована також в лютому), загрузив її в Медок онлайн (Демо версія), і відправив Покупцю, покупець користувач медка (версія програми 031, ліцензія ЕДО), підписав корегування і відправив на реєстрацію , корегування не принято помилка : (Невірний формат імені файла документа ('E939DA47F70E46DB87AD1468E92D36BF'). Що може бути і як вирішити дану помилку ?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 26 лютого 2015, 12:50

antoskat
Здравствуйте!
Вам необходимо запросить и продавца повторную отправку корректно сформированного документа Дод.2.
После получения отправьте документ на регистрацию без подтверждения.

antoskat
Повідомлень: 60
З нами з: 30 січня 2015, 12:06

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення antoskat » 26 лютого 2015, 14:47

Белокопытов Геннадий писав:antoskat
Здравствуйте!
Вам необходимо запросить и продавца повторную отправку корректно сформированного документа Дод.2.
После получения отправьте документ на регистрацию без подтверждения.
Бух їздила в податкову, їй сказали що це може бути конфлікт між клічами, що продавець підписував ключами МастерйКей а покупець ключами Україна, таке можливо?
якщо да то яке вирішення цього питання ?
Ми в чьому можемо допомогти чи це проблема податкової?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 26 лютого 2015, 14:56

antoskat
Уточните пожалуйста, сертификаты какого АЦСК использует Ваш продавец для подписания РК в сервисе M.E.Doc Online?
Также, прикрепите скрин вкладки "Відправлено в ДФС" и уточните дату получения такого Дод.2 от контрагента.

кран74
Повідомлень: 2
З нами з: 30 січня 2015, 16:37

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення кран74 » 27 лютого 2015, 14:26

Вот и у меня тоже такая ситуация.
Вкладення
oshibka.docx
Вот и у меня тоже такая ситуация.
(98.64 Кіб) Завантажено 38 разів

fizik2007
Повідомлень: 55
З нами з: 08 січня 2013, 15:24

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення fizik2007 » 13 березня 2015, 12:52

Та же ошибка, помогите разобраться?! Подобная ситуация по 2-м корректировкам от одного и того же продавца.
Ошибка появляется при регистрации РК покупателем. Дата получения контрагентом РК вчера и сегодня. Ключі покупця - Мастеркей.

Виявлені помилки:
Невірний формат імені файла документа ('F76DED21EA344013BE0EEE90FCFBDCAB').
Відправник: Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.15
Востаннє редагувалось 13 березня 2015, 14:29 користувачем fizik2007, всього редагувалось 1 раз.

fizik2007
Повідомлень: 55
З нами з: 08 січня 2013, 15:24

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення fizik2007 » 13 березня 2015, 12:59

И ещё - объясните, пожалуйста, почему программа накладывает подпись печати, а потом бухгалтера. В следствие этого РК НЕ ПРИНЯТО. Объясните, пожалуйста?!

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення Колпаков Б.И. » 13 березня 2015, 14:50

Параметры системы, настройка подписей.

fizik2007
Повідомлень: 55
З нами з: 08 січня 2013, 15:24

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення fizik2007 » 17 березня 2015, 12:11

Разве в настройке подписей можно настроить первую подпись "печать"?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Корегуюча ПН за лютий (Не принято)

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 17 березня 2015, 13:17

fizik2007
Здравствуйте!
В случае, если на документ наложены подписи в не правильном порядке, Вам необходимо перезагрузить программу с завершением процесса UniCryptC.exe в диспетчере задач, повторно загрузить сертификаты в меню "Адміністрування - Сертифікати", настроить комплект подписей в меню "Адміністрування - Параметри системи - Підпис", скопируйте документ, обновите поля и повторно отправьте на регистрацию.

Відповісти

Повернутись до “Модулі програми”