Доброго дня.
Зробив автоматичний запит податкових.
Витяги приходять але в них відсутня позначки (Імпорт документа з квітанціею). Тому ПН не заходять до програми.
Підскажіть де поставити позначку для автоматичного запиту.
позначка для автоматичного запиту.
-
- Повідомлень: 678
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: позначка для автоматичного запиту.
Добрий день!
Якщо мова йде про Звірку з ЄРПН, то звірка виконується у три етапи:
1. Запит на дату без позначки імпорту для отримання переліку документів.
2. Звірка наявних документів із документами у Витягу.
3. Запит за списком із позначкою імпорту для отримання документів.
Рекомнедується дочекатись відміток щодо наявності Витягів за увесь обраний період та повторно відправити запити для отримання документів.
Re: позначка для автоматичного запиту.
Я формую запити J1300107 в автоматичній обробці за тиждень.
Але вони формуються без позначки (Імпорт документа з квітанціею).
Тому відповіді приходять без вхідних податкових.
Чи можно десь відмітити, щоб було з позначкою ці запити. Щоб не робити іх кожен в ручному режимі.
Але вони формуються без позначки (Імпорт документа з квітанціею).
Тому відповіді приходять без вхідних податкових.
Чи можно десь відмітити, щоб було з позначкою ці запити. Щоб не робити іх кожен в ручному режимі.
-
- Повідомлень: 678
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: позначка для автоматичного запиту.
Чи встановлена у Вас відмітка для відправки запитів "За списком"? Надайте скріншоти налаштувань Вашої автоматичної обробки, а також скріншот Запитів, які вона формує, в особисті повідомлення, якщо з зазначеними налаштуваннями не формуються запити із відміткою "Імпорт документів з квитанціями".Глущенко писав: ↑16 травня 2024, 15:39Я формую запити J1300107 в автоматичній обробці за тиждень.
Але вони формуються без позначки (Імпорт документа з квітанціею).
Тому відповіді приходять без вхідних податкових.
Чи можно десь відмітити, щоб було з позначкою ці запити. Щоб не робити іх кожен в ручному режимі.
Re: позначка для автоматичного запиту.
Спробував поставити позначку. Результат не змінився.
Востаннє редагувалось 28 травня 2024, 12:49 користувачем Глущенко, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 678
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: позначка для автоматичного запиту.
Необхідно розглянути більш детально налаштування та зміст Запитів/Витягів.
Рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки за номерами (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10 для детального аналізу ситуації.
Рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки за номерами (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10 для детального аналізу ситуації.