Не отримуються первинні документи

Шаблони первинних документів: загальні та власні
Відповісти
andreymedoc
Повідомлень: 83
З нами з: 10 червня 2016, 10:25

Не отримуються первинні документи

Повідомлення andreymedoc » 03 грудня 2021, 12:26

Доброго дня. Виникла така несподівана проблема. Точнісінько після 60 оновлення припинився прийом первинних документів в одного з клієнтів.
На сервері документообігу вони висять:
| Показать
Снимок.PNG
Кролевецький комбікормовий завод
Снимок.PNG (64.31 Кіб) Переглянуто 808 разів
Тест з'єднання проходить успішно(сторінка Птаха в браузері відкривається також)
При прийомі пише нові повідомлення відсутні, але первинні документи не приймаються(запити/витяги по ПН та РК працюють без проблем).
Налаштування отримання первинних документів перевірив - нічого не було вибрано. Примусово поставив-"Медок". Не допомогло.
Прохання допомогти у вирішенні цього питання.
Лог додаю(код організації 00686279)
| Показать
DMFAppServer=1572_2021-11-29.log
(9.13 Кіб) Завантажено 8 разів

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення priup » 03 грудня 2021, 12:59

andreymedoc писав:
03 грудня 2021, 12:26
Доброго дня. Виникла така несподівана проблема. Точнісінько після 60 оновлення припинився прийом первинних документів в одного з клієнтів.
На сервері документообігу вони висять:
| Показать
Снимок.PNG
Тест з'єднання проходить успішно(сторінка Птаха в браузері відкривається також)
При прийомі пише нові повідомлення відсутні, але первинні документи не приймаються(запити/витяги по ПН та РК працюють без проблем).
Налаштування отримання первинних документів перевірив - нічого не було вибрано. Примусово поставив-"Медок". Не допомогло.
Прохання допомогти у вирішенні цього питання.
Лог додаю(код організації 00686279)
| Показать
DMFAppServer=1572_2021-11-29.log
Вы не правильно понимаете отображение на "ПТАХЕ№!
Вот как отображаются не принятые документв на "ПТАХЕ":
| Показать
1.jpg
1.jpg (160.74 Кіб) Переглянуто 788 разів
Первые ДВЕ СТРОКИ!!!

А у Вас на скрине ВСЕ ДОКУМЕНТЫ клиентом с ЕДРПОУ 00686279 с "ПТАХА" ЗАБРАЛИ и указано в какое время:
| Показать
2.jpg
2.jpg (173.79 Кіб) Переглянуто 788 разів
может просто клиент в своём МЕДОКЕ ( который стоит по ІР-адресу 52.178.79.147) НАЙТИ ИХ НЕ МОЖЕТ??

andreymedoc
Повідомлень: 83
З нами з: 10 червня 2016, 10:25

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення andreymedoc » 03 грудня 2021, 14:00

Так, погоджуюсь, колонка "Забрали" містить дату, але ж спеціально розкрив одну строку для деталізації(см.скриншот) і там "Не отримано" та колонка підтвердження забирання з червоним хрестиком. Як таке може бути?

Medoc Man
Повідомлень: 864
З нами з: 07 червня 2018, 14:28
Звідки: Kiev

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення Medoc Man » 03 грудня 2021, 15:07

andreymedoc писав:
03 грудня 2021, 14:00
Як таке може бути?
Сетевой M.E.Doc? Используете терминал/станцию (station.exe/ezvitnet.exe)?
Человек-волшебник
Людина-чарівник
Wizard man

Marat Melnyk
Повідомлень: 627
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 03 грудня 2021, 15:08

Прошу надати лог Ezvit користувача в особисті повідомлення.
Востаннє редагувалось 06 грудня 2021, 17:36 користувачем Marat Melnyk, всього редагувалось 1 раз.

andreymedoc
Повідомлень: 83
З нами з: 10 червня 2016, 10:25

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення andreymedoc » 03 грудня 2021, 16:16

Medoc Man писав:
03 грудня 2021, 15:07
andreymedoc писав:
03 грудня 2021, 14:00
Як таке може бути?
Сетевой M.E.Doc? Используете терминал/станцию (station.exe/ezvitnet.exe)?
Сетевой.Терминал(ezvitnet.exe)

andreymedoc
Повідомлень: 83
З нами з: 10 червня 2016, 10:25

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення andreymedoc » 03 грудня 2021, 16:21

Marat Melnyk писав:
03 грудня 2021, 15:08
Прошу надати лог Ezvit користувача в особисті повідомлення.
Дізнатись каталог розташування лог-файлів можливо за допомогою статті: https://wiki.medoc.ua/wiki/6085/
| Показать
Ezvit.rar
лог Ezvit
(11.73 Кіб) Завантажено 2 разів

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення hatmaster » 06 грудня 2021, 17:56

andreymedoc писав:
03 грудня 2021, 14:00
Так, погоджуюсь, колонка "Забрали" містить дату, але ж спеціально розкрив одну строку для деталізації(см.скриншот) і там "Не отримано" та колонка підтвердження забирання з червоним хрестиком. Як таке може бути?
Сьогодні також стикнувся із подібною ситуацією.
Але в цього клієнта повідомлення навіть не забрані
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Marat Melnyk
Повідомлень: 627
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 06 грудня 2021, 18:10

hatmaster писав:
06 грудня 2021, 17:56
andreymedoc писав:
03 грудня 2021, 14:00
Так, погоджуюсь, колонка "Забрали" містить дату, але ж спеціально розкрив одну строку для деталізації(см.скриншот) і там "Не отримано" та колонка підтвердження забирання з червоним хрестиком. Як таке може бути?
Сьогодні також стикнувся із подібною ситуацією.
Але в цього клієнта повідомлення навіть не забрані
Прошу надати код клієнта та логи ezvit користувача в особисті повідомлення.

ruletaster
Повідомлень: 16
З нами з: 01 квітня 2013, 17:20

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення ruletaster » 07 грудня 2021, 10:24

така я же проблема после 60-го обновления, сетевой медок, если принять квитанции на сервере то могут прийти, если со станции клиента то они приходят.. но не загружаються в медок и теряються, аналогичнов FREDO,
установил 57 версию медка и туда приходят все квит

Marat Melnyk
Повідомлень: 627
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Не отримуються первинні документи

Повідомлення Marat Melnyk » 07 грудня 2021, 11:28

ruletaster писав:
07 грудня 2021, 10:24
така я же проблема после 60-го обновления, сетевой медок, если принять квитанции на сервере то могут прийти, если со станции клиента то они приходят.. но не загружаються в медок и теряються, аналогичнов FREDO,
установил 57 версию медка и туда приходят все квит
Доброго дня!
Прошу надати коди підприємств з проявленою ситуацією та лог файли ezvit користувачів, які виконували прийом вхідних повідомлень, в особисті повідомлення.

Відповісти

Повернутись до “Модуль «Первинні документи»”