Сторінка 1 з 1
Проблема при ввімкненні OAuth2 в налаштуваннях
Додано: 19 січня 2024, 17:03
nodazp
Вітаю!
Отримав сьогодні листа від Google щодо Workspace, а саме – остаточне відключення з 30 вересня доступу для менш безпечних додатків.
Тож вирішив у налаштуваннях M.E.Doc нарешті ввімкнути OAuth 2.0.
Але не спрацювало(( Стається помилка redirect_uri_mismatch
Допоможіть, будь ласка, з’ясувати в чому проблема.
- Settings | Показать
- OAuth2 | Показать
Re: Проблема при ввімкненні OAuth2 в налаштуваннях
Додано: 22 січня 2024, 15:36
Kapitanets Yevhenii
nodazp писав: ↑19 січня 2024, 17:03
Вітаю!
Отримав сьогодні листа від Google щодо Workspace, а саме – остаточне відключення з 30 вересня доступу для менш безпечних додатків.
Тож вирішив у налаштуваннях M.E.Doc нарешті ввімкнути OAuth 2.0.
Але не спрацювало(( Стається помилка redirect_uri_mismatch
Допоможіть, будь ласка, з’ясувати в чому проблема.
- Settings | Показать
- OAuth2 | Показать
Доброго дня!
Прошу виконати наступні рекомендації:
1. При використанні корпоративної електронної пошти, необхідно використовувати Office 365 в адресі сервера вхідної та вихідної пошти.
2. При розробці можливості налаштування пошти Office365 з OAuth2 не виконувалось тестування та не виконувались окремі доопрацювання для роботи із POP3. З нашої сторони рекомендується використовувати протокол IMAP.
3. Відмітка SSL з'єднання повинна бути відключена (сервер вихідної пошти SMTP).
Re: Проблема при ввімкненні OAuth2 в налаштуваннях
Додано: 22 січня 2024, 18:11
nodazp
Kapitanets Yevhenii писав: ↑22 січня 2024, 15:36
Доброго дня!
Прошу виконати наступні рекомендації:
1. При використанні корпоративної електронної пошти, необхідно використовувати Office 365 в адресі сервера вхідної та вихідної пошти.
2. При розробці можливості налаштування пошти Office365 з OAuth2 не виконувалось тестування та не виконувались окремі доопрацювання для роботи із POP3. З нашої сторони рекомендується використовувати протокол IMAP.
3. Відмітка SSL з'єднання повинна бути відключена (сервер вихідної пошти SMTP).
Вибачте, не зрозумів... У нас використовується Google Workspace (GMail) у якості корпоративної електронної пошти.
Наразі налаштував через ввімкнення подвійної аутентифікації та генерацію паролю додатка в налаштуваннях Google-аккаунту, як було описано у довідці M.E.Doc.
Але Google все ж таки рекомендує використовувати OAuth 2.0
Скоригуйте, будь ласка, рекомендації, що потрібно відключити, а що - ні. Дякую.
Re: Проблема при ввімкненні OAuth2 в налаштуваннях
Додано: 25 січня 2024, 19:31
Kapitanets Yevhenii
nodazp писав: ↑22 січня 2024, 18:11
Kapitanets Yevhenii писав: ↑22 січня 2024, 15:36
Доброго дня!
Прошу виконати наступні рекомендації:
1. При використанні корпоративної електронної пошти, необхідно використовувати Office 365 в адресі сервера вхідної та вихідної пошти.
2. При розробці можливості налаштування пошти Office365 з OAuth2 не виконувалось тестування та не виконувались окремі доопрацювання для роботи із POP3. З нашої сторони рекомендується використовувати протокол IMAP.
3. Відмітка SSL з'єднання повинна бути відключена (сервер вихідної пошти SMTP).
Вибачте, не зрозумів... У нас використовується Google Workspace (GMail) у якості корпоративної електронної пошти.
Наразі налаштував через ввімкнення подвійної аутентифікації та генерацію паролю додатка в налаштуваннях Google-аккаунту, як було описано у довідці M.E.Doc.
Але Google все ж таки рекомендує використовувати OAuth 2.0
Скоригуйте, будь ласка, рекомендації, що потрібно відключити, а що - ні. Дякую.
Доброго дня!
Ситуація проявлена та передана до відділу розробки.
По виправленню вам буде повідомлено додатково.