Доброго часу!
Встановив медок, відновив з резервної копії всю необхідну інформацію, на інший компютер, і сталася проблема, в тому, що злівого боку де пише номер підтримки, пише З питань супроводження <<M.E.Doc>> звертайтесь до обслуговуючої організації., в чому може бути проблема підскажіть будь ласка?
На попередньому компютері запускаю, там цю інформацію відображає корректно
Не відображає знизу текст про підтримку
-
- Повідомлень: 647
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Не відображає знизу текст про підтримку
Добрий день!NTFS11 писав: ↑06 січня 2024, 16:08Доброго часу!
Встановив медок, відновив з резервної копії всю необхідну інформацію, на інший компютер, і сталася проблема, в тому, що злівого боку де пише номер підтримки, пише З питань супроводження <<M.E.Doc>> звертайтесь до обслуговуючої організації., в чому може бути проблема підскажіть будь ласка?
На попередньому компютері запускаю, там цю інформацію відображає корректно
Дана інформація отримується з API.
Рекомендується перевірити наявність доступу до ресурсу api.medoc.ua по порту 443.
В разі блокування IP адреси з нашої сторони або для більш детального аналізу ситуації рекомендується звертатись на Гарячу лінію за тел. (098) 206 72 10 та (044) 206 72 10.