Створення резервної копії вибраних підприємств
Створення резервної копії вибраних підприємств
Створення резервної копії вибраних підприємств раніше робилось 3-4 години, а зараз (після останніх оновлень) - 13 годин. В чому проблема????? Допоможіть!!!!
-
- Повідомлень: 637
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Створення резервної копії вибраних підприємств
Добрий день!
Зверніться, будь ласка, на Гарячу лінію (тел. 0442067210 та 0982067210) або до Вашого дилера для повноцінного аналізу ситуації.
На швидкість створення резервної копії впливає багато різноманітних факторів. Для аналізу ситуації на даний час немає жодної конкретної інформації.
Re: Створення резервної копії вибраних підприємств
Доброго дня!
Сервер-Windows 2016 standart
M.e.doc мережевий 11.02.118
Виникла необхідність перенести медок на інший сервер, але зіткнулися з тим, що не робить резервну копію(пошкоджено базу даних), архів також не робить(файл tmpl зайнятий іншим процессом).
Конвертацію також не робить(пошкоджено базу даних).
Чи є можливість якось відновити базу даних.
Прикріплюю лог конвертації.
Сервер-Windows 2016 standart
M.e.doc мережевий 11.02.118
Виникла необхідність перенести медок на інший сервер, але зіткнулися з тим, що не робить резервну копію(пошкоджено базу даних), архів також не робить(файл tmpl зайнятий іншим процессом).
Конвертацію також не робить(пошкоджено базу даних).
Чи є можливість якось відновити базу даних.
Прикріплюю лог конвертації.
- | Показать
-
- Повідомлень: 637
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Створення резервної копії вибраних підприємств
Добрий день!AlexTwin писав: ↑25 вересня 2023, 15:19Доброго дня!
Сервер-Windows 2016 standart
M.e.doc мережевий 11.02.118
Виникла необхідність перенести медок на інший сервер, але зіткнулися з тим, що не робить резервну копію(пошкоджено базу даних), архів також не робить(файл tmpl зайнятий іншим процессом).
Конвертацію також не робить(пошкоджено базу даних).
Чи є можливість якось відновити базу даних.
Прикріплюю лог конвертації.
- | Показать
Згідно зазначеного тексту, БД містить суттєві пошкодження, можливі втрати даних.
Рекомендується звернутись на гарячу лінію підтримки або до Вашого дилера та надати файл БД в архіві для аналізу і виконання платного ремонту, якщо такий буде можливим. В іншому випадку рекомендується виконати пошук резервних копій або інших екземплярів БД.
Робота в програмі з пошкодженою БД категорично не рекомендується, наслідки можуть бути непередбаченими.