Сторінка 1 з 1

Помилка при прийомі пошти

Додано: 08 січня 2020, 12:45
Агроном
При прийомі пошти видає помилку.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 08 січня 2020, 14:27
Medoc Man
Агроном писав:
08 січня 2020, 12:45
При прийомі пошти видає помилку.
"Адміністрування" -> "Параметри системи" -> "Електронна пошта".
Смотрите что там и как: актуален ли адрес почты, рабочий ли он, верен ли пароль и т.п.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 14 лютого 2020, 13:14
rsv
В поштовій скринці ******@meta.ua лежать квитанції від Держкомстату і від Соцстраху. При прийомі квитанцій МЕДОК каже, що "нові повідомлення відсутні". При цьому поштову скриньку він зачищає і квитанції падають в корзину. Тобто ці квитанції він не затягує. Доводиться заходити руцями в скриньку, скачувати звідти квитанції і робити імпорт квитанцій.
Шо за фігня?
Версія програми остання. Мережева

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 14 лютого 2020, 13:16
PashaM
rsv писав:
14 лютого 2020, 13:14
В поштовій скринці ******@meta.ua лежать квитанції від Держкомстату і від Соцстраху. При прийомі квитанцій МЕДОК каже, що "нові повідомлення відсутні". При цьому поштову скриньку він зачищає і квитанції падають в корзину. Тобто ці квитанції він не затягує. Доводиться заходити руцями в скриньку, скачувати звідти квитанції і робити імпорт квитанцій.
Шо за фігня?
Версія програми остання. Мережева
POP3/IMAP пробували переключати в медку?

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 14 лютого 2020, 13:24
rsv
PashaM писав:
14 лютого 2020, 13:16
POP3/IMAP пробували переключати в медку?
META через IMAP не працює )))
Там лише один варіант може бути - РОР


P.S. В параметрах системи стоять галочки на відправці звітності через пряме з’єднання та електронну пошту. З податковою звітністю ніяких проблем. Сьогодні в цю скриньку зайшло понад 40 повідомлень з ДПС - все зятягнуло без проблем. Косяки лише зі статистикою і соцстрахом.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 14 лютого 2020, 15:24
hatmaster
rsv писав:
14 лютого 2020, 13:24
PashaM писав:
14 лютого 2020, 13:16
POP3/IMAP пробували переключати в медку?
META через IMAP не працює )))
Там лише один варіант може бути - РОР


P.S. В параметрах системи стоять галочки на відправці звітності через пряме з’єднання та електронну пошту. З податковою звітністю ніяких проблем. Сьогодні в цю скриньку зайшло понад 40 повідомлень з ДПС - все зятягнуло без проблем. Косяки лише зі статистикою і соцстрахом.
Треба читати логі.
В мене був казус, правда з укр.нет. Медок не приймав листи, бо укр.нет вимагав зміни пароля.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 14 лютого 2020, 15:39
priup
hatmaster писав:
14 лютого 2020, 15:24

Треба читати логі.
В мене був казус, правда з укр.нет. Медок не приймав листи, бо укр.нет вимагав зміни пароля.
Так это он требовал в июле-сентябре 2019г. У ВСЕХ пользователей, в связи со своими изменениями настроек безопасности!!

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 15 лютого 2020, 12:13
rsv
priup писав:
14 лютого 2020, 15:39
Так это он требовал в июле-сентябре 2019г. У ВСЕХ пользователей, в связи со своими изменениями настроек безопасности!!
Не повірите, але в декого ще й досі з укрнетом аналогічні історії виникають. Далеко не всі змінили паролі і періодично ці граблі спливають ще й досі
hatmaster писав:
14 лютого 2020, 15:24
В мене був казус, правда з укр.нет. Медок не приймав листи, бо укр.нет вимагав зміни пароля.
У випадку з вашим казусом ящик навіть тестування не проходив. А тут тестування проходить, викидує листи в корзину, але при цьому не затягує їх

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 15 лютого 2020, 20:40
Белокопытов Геннадий
Агроном писав:
08 січня 2020, 12:45
При прийомі пошти видає помилку.
В данном сообщении указано, что не возможно выполнить соединения с протоколом входящей почты. Такими протоколами являются POP3 и IMAP, в зависимости от используемого почтового провайдера.
В данном случае проверьте правильность введенного адреса для протокола входящей почты в Адміністрування - Параметри системи - Налаштування пошти, а также правильность введенных авторизационных данных (логин и пароль).
Если все заполнено верно, проверьте не блокируется ли порт протокола входящей почты и сам адрес политиками безопасности.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 10:22
ferret
Рекомендовали же: 1- корпоративный мейл, 2- провайдера, и 3- все бесплатные накшталт укрнета, гмаила и меты.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 11:11
priup
ferret писав:
17 лютого 2020, 10:22
Рекомендовали же: 1- корпоративный мейл, 2- провайдера, и 3- все бесплатные накшталт укрнета, гмаила и меты.
2-й вариант самый плохой по безопасности (из собственного опыта)................

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 11:19
rsv
ferret писав:
17 лютого 2020, 10:22
Рекомендовали же: 1- корпоративный мейл
Нещодавно зіткнувся з ситуацією, коли у клієнта було прописане корпоративне мило і він робив АВТОПРОДОВЖЕННЯ сертифікатів. Так от заявки не доходили до АЦСК до тих пір, доки це мило не було замінене на нейтральне (укр.нетівське).

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 16:40
ferret
rsv писав:
17 лютого 2020, 11:19
ferret писав:
17 лютого 2020, 10:22
Рекомендовали же: 1- корпоративный мейл
Нещодавно зіткнувся з ситуацією, коли у клієнта було прописане корпоративне мило і він робив АВТОПРОДОВЖЕННЯ сертифікатів. Так от заявки не доходили до АЦСК до тих пір, доки це мило не було замінене на нейтральне (укр.нетівське).
Есть мнение, что это может быть связано с Fail2ban.

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 17:10
priup
ferret писав:
17 лютого 2020, 16:40
...Есть мнение, что это может быть связано с Fail2ban.
Так эта штука не для Windows .....

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 17 лютого 2020, 18:48
hatmaster
ferret писав:
17 лютого 2020, 16:40
rsv писав:
17 лютого 2020, 11:19
ferret писав:
17 лютого 2020, 10:22
Рекомендовали же: 1- корпоративный мейл
Нещодавно зіткнувся з ситуацією, коли у клієнта було прописане корпоративне мило і він робив АВТОПРОДОВЖЕННЯ сертифікатів. Так от заявки не доходили до АЦСК до тих пір, доки це мило не було замінене на нейтральне (укр.нетівське).
Есть мнение, что это может быть связано с Fail2ban.
fail2ban ріже доступ по ІР/порту. Тобто він взагалі не дає відправити.
Якщо ж заявки відправляються, але не доходять, то їх блокує поштовик

Re: Помилка при прийомі пошти

Додано: 18 лютого 2020, 10:14
ferret
hatmaster писав:
17 лютого 2020, 18:48


fail2ban ріже доступ по ІР/порту. Тобто він взагалі не дає відправити.
Якщо ж заявки відправляються, але не доходять, то їх блокує поштовик
Угу. До корпоративного почтовика заявки дошли, а дальше- не, возможно по причине fail2ban или DNSBL или еще какой-то причины(превед одмину!)
fail2ban легко вычисляется "недоступностью" medoc.ua.