Помилка завантаження новин

Обговорення питань, пов'язаних з функціонуванням програми
999xz
Повідомлень: 52
З нами з: 15 травня 2018, 11:12

Re: Помилка завантаження новин

Повідомлення 999xz » 13 грудня 2018, 18:54

ZuluSpirit писав:
13 грудня 2018, 18:51
Сьогодні ситуація не змінилась.
Держите нас в курсе событий!
Не бойся того, что люди не знают тебя. Бойся того, что ты не знаешь людей!

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Помилка завантаження новин

Повідомлення priup » 13 грудня 2018, 18:58

ZuluSpirit писав:
13 грудня 2018, 18:51
Сьогодні ситуація не змінилась.

Дайте інформацію про причини блокування!!!
ZuluSpirit писав:
11 грудня 2018, 20:46
Ярослав Заец писав:
11 грудня 2018, 20:07
Напишите пожалуйста в ЛС Ваш внешний IP
Написав.
Так Ярослав Заец Вам ничего не ответил???
Если ДА, то подключайте своих дилеров МЕДОКа.............. Пусть тоже давят на разработчиков!

ZuluSpirit
Повідомлень: 263
З нами з: 17 червня 2014, 12:08

Re: Помилка завантаження новин

Повідомлення ZuluSpirit » 14 грудня 2018, 11:37

999xz писав:
13 грудня 2018, 18:54
Держите нас в курсе событий!
Дарма Ви іронізуєте...
Завтра чи післязавтра можуть заблокувати Вашу ІР без будь-яких пояснень і скажуть - пишіть листа, термін розгляду 30 днів.
Що будете робити?!
Ставити ВПНи?!
Носити оновлення на флешці з дому?!
А як бути з запитами програми M.E.Doc в нікуди, які гальмують роботу програми?!
Гроші заплачені, а сервісу немає і це при тому, що
"Розробник M.E.Doc прагне бути ближче до своїх клієнтів, щоб надавати всебічну підтримку в роботі з програмою"
Фотопруф | Показать
Зображення
Нащо давати телефон, якщо по ньому нічого не скажуть крім як - "пишіть листа"?!
Включати бюрократичну машину у питанні, яке можна вирішити 1 Email-ом це називається "ближче"?!
Якби питання стояло у фінансовій площині, то ще можна було б зрозуміти, а в даній ситуації...
Ми ж не просимо просто зняти блокування, бо воно там несправедливо накладене і всяке таке, лише хочемо знати причини,
щоб вирішити проблеми, які призвели до бану, і тоді вже вимагати амністії.
priup писав:
13 грудня 2018, 18:58
Так Ярослав Заец Вам ничего не ответил???
Если ДА, то подключайте своих дилеров МЕДОКа.............. Пусть тоже давят на разработчиков!
Не відповів. Підключили, але поки що все також вперлося в бюрократію... Треба писати листи...
Думаємо як сформулювати для дилерів листа... щоб вони вирішили проблему, до якої не мають відношення...

Ну ми не гаяли часу, прочесали інтернет і трохи "підлатались":
Зображення
Зображення
Зображення
Раптом медоки орієнтуються на ці ресурси!... але ще не виключаємо і "гадання по ІР", бо немає від них ніякої інформації!!!

999xz
Повідомлень: 52
З нами з: 15 травня 2018, 11:12

Re: Помилка завантаження новин

Повідомлення 999xz » 14 грудня 2018, 12:09

ZuluSpirit писав:
14 грудня 2018, 11:37
999xz писав:
13 грудня 2018, 18:54
Держите нас в курсе событий!
Дарма Ви іронізуєте...
Завтра чи післязавтра можуть заблокувати Вашу ІР без будь-яких пояснень і скажуть - пишіть листа, термін розгляду 30 днів.
Що будете робити?!
Ставити ВПНи?!
Носити оновлення на флешці з дому?!
А як бути з запитами програми M.E.Doc в нікуди, які гальмують роботу програми?!
Гроші заплачені, а сервісу немає і це при тому, що
1. Я не в той ситуации нахожусь что бы переживать за бан IP и обновления медка.
2. Еще раз повторяю, вам нужно обращаться в вашу службу поддержки, а не пытаться найти ответ у пользователей форума. Если нет фидбека от тех. поддержки, то пишите офф. письмо разработчику со всеми причинами и обстоятельствами.
https://medoc.ua/uk/page/contact
Не бойся того, что люди не знают тебя. Бойся того, что ты не знаешь людей!

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Помилка завантаження новин

Повідомлення priup » 14 грудня 2018, 14:06

999xz писав:
14 грудня 2018, 12:09

2. Еще раз повторяю, вам нужно обращаться в вашу службу поддержки, а не пытаться найти ответ у пользователей форума. Если нет фидбека от тех. поддержки, то пишите офф. письмо разработчику со всеми причинами и обстоятельствами.
https://medoc.ua/uk/page/contact
ЭТО НАДО БЫЛО СДЕЛАТЬ В ПЕРВУЮ ОЧЕРЕДЬ(тока ответ от Зайца появился), причём на официальном бланке за печатью и подписью руководителя(лей -лучше!) !! И сканкопию в этот же день своим дилерам МЕДОКа(что бы моментально переслали разработчику) и заказным с уведомлением в разработчикам в Киев....

Відповісти

Повернутись до “Помилки у роботі програми”