Список "щоденних" помилок

Обговорення питань, пов'язаних з функціонуванням програми
Відповісти
OSIK.bp
Повідомлень: 61
З нами з: 01 липня 2011, 16:28

Список "щоденних" помилок

Повідомлення OSIK.bp » 27 лютого 2015, 13:08

Медок - мережева, остання версія. (Користувачі працюють в терміналі на "сервері-1" і запускають ezvitnet.exe з "сервера-2", де встановлено сам медок. Користувачі мають повний доступ до каталогів із файлом ezvitnet.exe і файлами підписів)

1) Якщо автор юзер-1, то не сприймає підпис юзера-2
Є проблема, яка тягнеться вже не перший день. В основному із коригуваннями, але із податковими також таке буває.
Автором документу є "юзер-1" (напевне людина, яка запросила витяг).
"Юзер-2" хоче відправити в ДФС: Підпис співробітника; Вибирає свій каталог в якому точно є файли підпису і навіть файли підпису фірми, але каталог не сприймається(ПОМИЛКА!). //дивіться приєднаний малюнок.
Сертифікат і права ок, бо юзер-2 вже міг це робити для інших документів.
Юзер-1 зміг зробити цю процедуру без помилок своїм власним ключем.

2) При спробі підпису документу або звіту випригує вікно із помилкою "Помилка отримання інформації з сертифікату"
Кожен день по багато раз появляється така помилка при спробі підписати звіт. Щоб її уникнути потрібно закрити медок, і відкрити його наново. І буде добре. (це займає занадто багато часу!!!)
(> Я створила запит в Єдиний реєстр і при підписанні виникає помилка. Запит не відправляється.)
Я для тесту рестартанув обидва сервери, але за якийсь час мене знову повідомили, що помилка не пропала.

3) Частину запитів не можуть отримати з податкової вже 3й день. (причому інші отримуються. не чому так)
(В параметрах системи тестував: 1)документообіг - перевірка пройшла успішно 2)електронна пошта - параметри ок, зєднання успішне)
Я адміном домена і адміном медка запускав "отримання повідомлення", щоб перевірити що нема проблем із правами.

4) Останні пару днів користувач мені скаржеться, що при "отриманні повідомлення" - получає помилку "Помилка обробки пошти: BUF_UNICRYPT". Не знаю регілярності цього: завжди чи деколи.
Я під адміном на тому ж сервері попробував, і у мене було ок. Хоча підключався до сесії користувача і бачив вікно помилки.

5) Квитанція "не прийнято" приходить якась пошкоджена, з XML-кодом...

6) Швидкодія програми - хотілось би якось пришвидшити. Може є якісь рекомендації???

P.S. Підсумок: до нового року я, як адміністратор медка в загальному мав спокій із програмою. Вона автоматично оновлювалась, робила бекапи, користувачі свою роботу. Тепер до мене звертаються кожен день по декілька разів. Допоможіть побороти всі ці глюки і помилки, щоб було як раніше!!
Вкладення
MEDoc1.jpg
MEDoc1.jpg (191.79 Кіб) Переглянуто 4284 разів

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Ярослав Заец » 27 лютого 2015, 18:37

1-3 вопросы связаны с криптографией программы, попробуйте заменить файлы библиотек криптографии (выслал Вам в ЛС).
Вопрос 4 будет исправлен в обновлении 033 которое ожидается на следующей неделе.
Вопрос 5 уточните пожалуйста подробней, по возможности предоставьте скрины.
По вопросу быстродействия, так же сообщил Вам информацию в ЛС.

Bidgo
Повідомлень: 31
З нами з: 20 грудня 2011, 12:58

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Bidgo » 28 лютого 2015, 12:20

Ярослав Заец писав: По вопросу быстродействия, так же сообщил Вам информацию в ЛС.
Можно озвучить данный пункт для всех?
Обратился клиент, у которого жутко тормозит Реестр первичных документов.
Причем по фильтру за февраль всего 7 записей. За весь период с нулевой установки медка записей около 100.
Сам реестр первичных документов, и любые документы в нем открываются больше минуты.
Те же документы через реестр выданных и отрыманых открываются моментально.
В остальных режимах скорость работы нормальная, без тормозов.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 02 березня 2015, 10:24

Bidgo
Здравствуйте!
Опишите, пожалуйста, более детально Вашу ситуацию:
1) ОС на которой установлена программа
2) какой тип программы используется (локальная/сетевая)
3) размер базы Zvit.FDB
4) в случае использования сетевой версии используется ли служба Firebird
5) примерное количество первичных документов, которое находится в меню "Первинні документи"
6) технические характеристики ПК (для сетевой версии опишите характеристики станции и сервера)

OSIK.bp
Повідомлень: 61
З нами з: 01 липня 2011, 16:28

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення OSIK.bp » 02 березня 2015, 10:59

Ярослав Заец писав:1-3 вопросы связаны с криптографией программы, попробуйте заменить файлы библиотек криптографии (выслал Вам в ЛС).
- Це треба обновити на серваку, де встановлений сам Медок, чи на термінальних серверах користувачів, всіх(і там і там)?
- шо запускати UniCryptC.exe UniCryptE.exe ? чи може кудась їх скопіювати???
(перший файлик запустив і візуально ніякого ефекту не було. другий видав помилку "неможливо завантижити бібліотеку". Це я пробував на сервері медка: Windows server 2003 x32)

Bidgo
Повідомлень: 31
З нами з: 20 грудня 2011, 12:58

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Bidgo » 02 березня 2015, 11:02

1. ОС вин7 сп1
2. локальная
3. около 300 Мб
4. -
5. за месяц 7-10, за весь период 100-120.
6. Core i3, 4 Гб ОЗУ, винт 120 Гб + 380 Гб, видео 512 Мб

Заметил, что тормоза проявляются, если в протоколе по документу несколько записей (квитанции об отправке контрагенту, о регистрации в ЕРПН и т.п.) Чем больше записей в протоколе, тем дольше грузится. 7 записей протокола висят больше минуты.
Тормозит также, если просто кликнуть по документу, пока не подгрузятся все записи протокола, не отвисает.
Если документ создан, и никуда не отправлялся, не тормозит.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 02 березня 2015, 11:16

Bidgo
Вам необходимо проверить, какой процесс наиболее загружает ЦП в момент замечания торможения. Возможно на ПК есть еще приложения, которые активно используют ресурсы системы.
Попробуйте сделать исключения в антивирусе, либо на время отключить его, понизить уровень UAC, запустить программу от имени администратора и проверить работу.
В случае если при данных характеристиках ПК и размере базы в 300 Мб будут наблюдаться замедления в открытии первичных документах приблизительно по 1 мин., предоставьте удаленный доступ к данному ПК для проверки работы в ЛС.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 02 березня 2015, 11:18

OSIK.bp писав:
Ярослав Заец писав:1-3 вопросы связаны с криптографией программы, попробуйте заменить файлы библиотек криптографии (выслал Вам в ЛС).
- Це треба обновити на серваку, де встановлений сам Медок, чи на термінальних серверах користувачів, всіх(і там і там)?
- шо запускати UniCryptC.exe UniCryptE.exe ? чи може кудась їх скопіювати???
(перший файлик запустив і візуально ніякого ефекту не було. другий видав помилку "неможливо завантижити бібліотеку". Це я пробував на сервері медка: Windows server 2003 x32)
Здравствуйте!
Вам необходимо заменить библиотеки UniCrypt, которые выслал Вам Ярослав, в корневом каталоге серверной части. После выполните перезапуск служб программы Firebird и ZvitGrp. Проверьте запускается ли процесс UniCryptС.exe в диспетчере задач после запуска программы на сервере и у пользователей.

OSIK.bp
Повідомлень: 61
З нами з: 01 липня 2011, 16:28

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення OSIK.bp » 12 березня 2015, 10:57

Спочатку скопіюю для інших рекомендації.
Рекомендации по увеличению быстродействия системы:
1. Соответствие технических характеристик физического сервера, на котором установлена серверная часть программы, минимальным требованиям, описанным на сайте me-doc.com.ua или по ссылке http://www.me-doc.com.ua/pages/spravka_ ... p?id=40936
2. Обязательное использование при работе клиент-серверной версии программы, с размером базы Zvit.FDB более 4 Гб, дополнительной службы Firebird;
3. Настройка соединение серверной части с базой и службой ZvitGrp, Firebird с помощью
Connectionsetup.exe по IP адресу. Файл Connectionsetup.exe размещен в корневом каталоге серверной части программы M.E.Doc IS.
4. Выполнить дополнительные настройки службы Firebird в Connectionsetup.exe – пункт "Додаткові налаштування". Возможно, увеличить использование ресурсов для службы Firebird вручную или указать "Рекомендовані параметри".
5. При внесении дополнительных параметров для службы Firebird рекомендовано:
-«Кількість CPU» - указать количество ядер 2 и более, поддерживаемых CPU.
-«Пам’яті виділено для менеджера блокувань » - увеличить по 1-2 Мб на каждого пользователя, подключенного к базе программы;
- «Пам’ять для сортування» - увеличить по 16-32 Мб на каждого пользователя, подключенного к базе программы;
- «Розмір блоку тимчасового кешу» - увеличить до 256МБ, можно больше, ориентировочно по 30-40 МБ на пользователя, но не более 1024 МБ для 32-битной версии Firebird;
- «Кеш сторінок» - увеличить значение в сумме по 30-40 МБ на каждого пользователя.

6. В Connectionsetup.exe необходимо увеличить параметр "Max. кількість з’єднань" ориентировочно по 2 соединения на каждого пользователя.

7. Если все методы в пунктах 1-6 не увеличили быстродействие работы программы, Вам необходимо перевести работу Firebird в режим Сlassic, для оптимизации выполнения запросов и процессов в базе выделением отдельного потока на каждый запрос;

8. Выполнить перемещение файла базы ZvitFdb на другой сетевой или локальный диск.

OSIK.bp
Повідомлень: 61
З нами з: 01 липня 2011, 16:28

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення OSIK.bp » 12 березня 2015, 11:38

На вихідних я зробив це.
Резервна копія. - Зніс медок. - перегрузив сервер - проінсталював медок, загрузив копію - змінив параметри для Connectionsetup.exe - перегрузив сервер.
Користувачів і права робив вручну наново (щоб не дай бог не підтягнути старих помилок)

Пройшло 3 дні, поцікавився у користувачів враженнями. Висновок невтішний: або торомзить ще гірше або в кращому випадку "нічого не помінялось".

Сервер, девстановлений медок: Windows Server 2003 32bit, Xeon X5675 3,07Ghz, 4Gb памяті.
Загрузка ЦП: як правило 15%. Максимум буває пригає до 40%.
В Медку одночасно максимум 7 юзерів. (ну можемо до 10 збільшити для оптимальності)

Параметри швидкодії на сервері Connectionsetup.exe
Default - кнопка "Рекомендовані" - Я встановив:
-«Кількість CPU»: 1 - 4- 4
-«Пам’яті виділено для менеджера блокувань » - 4 - 1 -16
- «Пам’ять для сортування» - 128 - 1 - 256
- «Розмір блоку тимчасового кешу» - 1023 - 1 - 1023
- «Кеш сторінок» - 16384 - 32678 - 32678

Що і де ще я можу змінити, або збільшити щоб швидкодія покращилась?????
Чи у мене тільки єдиний варіант зараз переходити на Оракл? Кажуть, що з Ораклом є покращення. Але мені не хотілось би заморочуватись, і можливо навіть витрачати додаткові кошти...

Ще одне: знову користувач поскаржився "Проблема отримання інформації з сертифікату". Якщо я з нуля поставив і обновив програму до останньої версії, у мене ще можуть бути якісь проблеми і з криптографією?
Треба шось шаманити? До речі, ваш оновлений архівчик до цього оновлення також не допоміг, і проблема залишилась...

Сергей Шашко
Повідомлень: 356
З нами з: 18 січня 2012, 11:16
Звідки: Красноармейск

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Сергей Шашко » 16 березня 2015, 10:23

OSIK.bp писав:На вихідних я зробив це.
Резервна копія. - Зніс медок. - перегрузив сервер - проінсталював медок, загрузив копію - змінив параметри для Connectionsetup.exe - перегрузив сервер.
Користувачів і права робив вручну наново (щоб не дай бог не підтягнути старих помилок)

Пройшло 3 дні, поцікавився у користувачів враженнями. Висновок невтішний: або торомзить ще гірше або в кращому випадку "нічого не помінялось".

Сервер, девстановлений медок: Windows Server 2003 32bit, Xeon X5675 3,07Ghz, 4Gb памяті.
Загрузка ЦП: як правило 15%. Максимум буває пригає до 40%.
В Медку одночасно максимум 7 юзерів. (ну можемо до 10 збільшити для оптимальності)

Параметри швидкодії на сервері Connectionsetup.exe
Default - кнопка "Рекомендовані" - Я встановив:
-«Кількість CPU»: 1 - 4- 4
-«Пам’яті виділено для менеджера блокувань » - 4 - 1 -16
- «Пам’ять для сортування» - 128 - 1 - 256
- «Розмір блоку тимчасового кешу» - 1023 - 1 - 1023
- «Кеш сторінок» - 16384 - 32678 - 32678

Що і де ще я можу змінити, або збільшити щоб швидкодія покращилась?????
Чи у мене тільки єдиний варіант зараз переходити на Оракл? Кажуть, що з Ораклом є покращення. Але мені не хотілось би заморочуватись, і можливо навіть витрачати додаткові кошти...

Ще одне: знову користувач поскаржився "Проблема отримання інформації з сертифікату". Якщо я з нуля поставив і обновив програму до останньої версії, у мене ще можуть бути якісь проблеми і з криптографією?
Треба шось шаманити? До речі, ваш оновлений архівчик до цього оновлення також не допоміг, і проблема залишилась...

" "Проблема отримання інформації з сертифікату"" + 1

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 16 березня 2015, 10:53

OSIK.bp
Здравствуйте!
Уточните, пожалуйста, какой размер базы Zvit.FDB на данный момент и какое количество пользователей одновременно работает с программой.
Прикрепите для проверки наличия ошибок лог программы, папка LOG в корневом каталоге сервера и лог службы, файл log-file.txt.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 16 березня 2015, 10:55

Сергей Шашко
Здравствуйте!
Опишите, пожалуйста, более детально вопрос.
Используется локальная или сетевая версия программы, юр. или физ. лицо, работает ли процесс UniCryptC.exe, а также при каких действиях проявляется ошибка.

ZuluSpirit
Повідомлень: 263
З нами з: 17 червня 2014, 12:08

Re: Список "щоденних" помилок

Повідомлення ZuluSpirit » 18 березня 2015, 15:48

На вихідних займався переведенням МЕДока на службу ФБ й поділюся своїми враженнями:
1. Резервна копія створюється відносно швидко, а от база (понад 5 ГБ) з неї відновлюється годинами. Я прочекав 4 години, прогрес не перевалив і за 30 %. Довелося йти додому і продовжити налаштовувати на наступний день.
2. На сервері вже був встановлений ФБ 2.1.1, проте МЕДок все рівно поставив якусь свою версію (правда 2.1.4) у каталог Common Files/Firebird_M1.
3. Через МЕДок довелося змінювати пароль на сервері на стандартний, тому що МЕДок, при встановленні свого ФБ не зміг створити там собі окремого користувача або дати можливість вказати логін і пароль, під якими програма буде працювати з БД.
4. Розробникам потрібно подумати над тим, щоб у РК включати і дані користувачів і налаштування прав доступу до поточного підприємства чи зробити хоча б окремий механізму експорту/імпорту. Дуже незручно відновлювати всі ролі й користувачів з нуля. Також, хочу звернути увагу на те, що після відновлення з РК поле користувач у реєстрі первинних документів (можливо ще десь, не перевіряв) стало порожнім, в той час, як на вкладці "Протокол" ця інформація є.
5. Перші 2 дні після переведення МЕДок працював гірше ніж до переведення, проте на 3й день, на щастя, стало краще.

Налаштування поки що такі:
Зображення
Win7( x86), i3-3220, RAM 4ГБ, до 10 користувачів

Відповісти

Повернутись до “Помилки у роботі програми”