Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Обговорення питань, пов'язаних з функціонуванням програми
Відповісти
ahyrych
Повідомлень: 3
З нами з: 21 листопада 2023, 16:49

Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення ahyrych » 11 квітня 2024, 15:26

Ошибка техническая (непонятный текст на экране):
Медок 11.02.137, сетевая версия. Тормозит и на клиенте (ezvitnet) и на сервере (ezvit).
Размер базы 240 ГБ, Записи которые необходимо внести в postgresql.conf - внесены с официального сайта Медка.
PostgreSQL 16, скачанный с официального сайта Постгре
- версия операционной системы (Windows Server 2019).
- антивирус встроенный в Windows
- текст ошибки: зависает
- при каких действиях происходит:
Пытаюсь открыть реестр податковых документив, он открывается, далее нажимаю кнопку "Фильтр" и Медок надолго зависает

Подскажите пожалуйста что с этим можно сделать?

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення Marat Melnyk » 11 квітня 2024, 16:13

ahyrych писав:
11 квітня 2024, 15:26
Ошибка техническая (непонятный текст на экране):
Медок 11.02.137, сетевая версия. Тормозит и на клиенте (ezvitnet) и на сервере (ezvit).
Размер базы 240 ГБ, Записи которые необходимо внести в postgresql.conf - внесены с официального сайта Медка.
PostgreSQL 16, скачанный с официального сайта Постгре
- версия операционной системы (Windows Server 2019).
- антивирус встроенный в Windows
- текст ошибки: зависает
- при каких действиях происходит:
Пытаюсь открыть реестр податковых документив, он открывается, далее нажимаю кнопку "Фильтр" и Медок надолго зависает

Подскажите пожалуйста что с этим можно сделать?
Добрий день!
Ситуація може залежати як від налаштувань встановленого фільтру, так і від пошкоджень бібліотек програми, некоректно сформованих документів тощо.
При вимкненій програмі спробуйте переіменувати каталог %AppData%\zvit9.
Запустіть програму користувачем, яким виконувалась попередня рекомендація, перевірте можливість встановлення фільтру.
В разі повторення помилки рекомендується відновити оригінальний каталог та звернутись на Гарячу лінію для додаткового аналізу ситуації: (044) 206 72 10 та (098) 206 72 10.

ahyrych
Повідомлень: 3
З нами з: 21 листопада 2023, 16:49

Re: Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення ahyrych » 11 квітня 2024, 16:46

вот эту %AppData%\Roaming\zvit9?

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення Marat Melnyk » 11 квітня 2024, 17:57

ahyrych писав:
11 квітня 2024, 16:46
вот эту %AppData%\Roaming\zvit9?
Змінна %AppData% за замовчуванням дорівнює C:\Users\Username\AppData\Roaming.
Змінна %LocalAppData% за замовчуванням дорівнює C:\Users\Username\AppData\Local.

Переіменовувати потребується каталог %AppData%\zvit9, тобто:C:\Users\Username\AppData\Roaming\zvit9.

ahyrych
Повідомлень: 3
З нами з: 21 листопада 2023, 16:49

Re: Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення ahyrych » 11 квітня 2024, 18:01

Пробовал под своей учеткой, пользователь под своей, и еще под Admin - результат один и тот же, нчаал применять фильтр 11/04/2024 в 17:26 и в 18:00 запустил завершение сеанса через Мониторинг користувачив так и не дождавшись выполнения

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Зависает Медок в Реесте податковых документов при нажатии кнопки "Фильтр"

Повідомлення Marat Melnyk » 11 квітня 2024, 21:50

Рекомендується звернутись на Гарячу лінію для повноцінного аналізу ситуації: (044) 206 72 10 та (098) 206 72 10.

Відповісти

Повернутись до “Помилки у роботі програми”