Оновлення 11.02.121

Інформація щодо випуску оновлень
Шоловей Олександр
Повідомлень: 100
З нами з: 03 жовтня 2017, 10:25

Оновлення 11.02.121

Повідомлення Шоловей Олександр » 09 жовтня 2023, 10:06

ЗМІНИ В ОНОВЛЕННІ 11.02.121
ЗМІНИ У ДОВІДНИКАХ | Показать

Оновлено Довідник податкових пільг станом на 28.09.2023 року.
ДПСУ затверджені нові довідники пільг:
- Довідник № 120/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;
- Довідник № 120/2 інших податкових пільг.
ФОРМИ | Показать

Державна податкова служба

Нові форми:

На виконання наказу Міністерства фінансів України № 394 від 14.07.2023 р. «Про
затвердження Змін до Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації
податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (із
змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 4 серпня 2023
року № 428):
1. Додано нові форми:
J1407802 Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або
документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією
регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової
накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
J1412407 Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових
накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових
накладних
F1407802 Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або
документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією
регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової
накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
F1412407 Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових
накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових
накладних
Форми надходять від ДПС та доступні у модулях програми Звітність - Реєстр звітів та
Первинні документи - Реєстр податкових документів.
2. Додано нові форми, подання - у разі потреби:
J1316201 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових
накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, ініційоване
отримувачем (покупцем)
F1316201 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових
накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, ініційоване
отримувачем (покупцем)
Для зручності користувачів форми перенесено у нову групу документів Державна податкова
служба - СМКОР.
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗВІТНІСТЬ ДЛЯ МІНІСТЕРСТВ ТА ВІДОМСТВ | Показать

Укроборонпром

Фінансова, статистична, планова звітність та форми моніторингу діяльності державних
підприємств для установ, підзвітних Міністерству оборони України
Зміни:
Додано контроль на обов'язкове заповнення графи 10:
UOP02005 Дод.2. Загальна інформація про суб'єкти господарювання, що належать до
сфери управління
ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ ПРОГРАМИ | Показать

Звітність

Реєстр звітів

Доопрацьовано можливість автоматичного створення Документів довільного формату на
основі обраних PDF-файлів за допомогою команди головного меню Файл - Імпорт -
Створити пакет документів з PDF-файлів для документа «Скарга щодо рішення про
неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість» (J1315901, F1315901).

Облік ПДВ

Реєстр виданих та отриманих податкових накладних

Налаштовано встановлення відміток у графі Ознака придбання необоротних активів на
вкладці Отримані при виконанні імпорту даних у Реєстр виданих та отриманих
податкових накладних у форматі DBF.

buhbuh
Повідомлень: 32
З нами з: 19 лютого 2015, 13:55

Re: 11.02.121

Повідомлення buhbuh » 09 жовтня 2023, 12:23

J1316201 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових
накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, ініційоване
отримувачем (покупцем)
Як можна відправити контрагенту це повідомлення?

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: 11.02.121

Повідомлення Marat Melnyk » 09 жовтня 2023, 13:03

buhbuh писав:
09 жовтня 2023, 12:23
J1316201 Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових
накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, ініційоване
отримувачем (покупцем)
Як можна відправити контрагенту це повідомлення?
Добрий день!
На даний час можливість такого варіанту відправки знаходиться в розробці.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 11 жовтня 2023, 15:32

Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG
2023-10-11_15-27.JPG (28.47 Кіб) Переглянуто 896 разів
Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG
2023-10-11_15-28.JPG (83.27 Кіб) Переглянуто 896 разів
Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...

PashaM
Повідомлень: 132
З нами з: 18 вересня 2018, 12:27

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення PashaM » 11 жовтня 2023, 16:03

Yurii Anatol писав:
11 жовтня 2023, 15:32
Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG

Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG

Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...
А якщо натиснути Ні, то дає далі працювати?

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 11 жовтня 2023, 17:03

Medoc запускається, але інтеграція не працює

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 11 жовтня 2023, 17:14

Yurii Anatol писав:
11 жовтня 2023, 15:32
Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG

Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG

Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...
Для розв'язання цього питання перевірте наступне:

• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".

Зверніть увагу, що шляхи до файлів medoc1c.dll можуть відрізнятися в залежності від каталогу, в який була встановлена програма.

Katrin_K
Повідомлень: 213
З нами з: 11 червня 2014, 12:42

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Katrin_K » 12 жовтня 2023, 11:42

Доброго дня!
Поставили 11.02.121 оновлення. Запускаємо програму, вона відкривається, далі обираємо підприємство і все зникає.
Медок просто закривається. Мережева версія. Сервер перезапустили, брендмауер відключили.
Підкажіть, будь-ласка, як це виправити?

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Marat Melnyk » 12 жовтня 2023, 11:55

Katrin_K писав:
12 жовтня 2023, 11:42
Доброго дня!
Поставили 11.02.121 оновлення. Запускаємо програму, вона відкривається, далі обираємо підприємство і все зникає.
Медок просто закривається. Мережева версія. Сервер перезапустили, брендмауер відключили.
Підкажіть, будь-ласка, як це виправити?
Добрий день!
Дану ситуацію необхідно розглядати по факту, аналізуючи лог файли програми, ОС або інші фактори, що можуть мати вплив.
Рекомендується звернутись на Гарячу лінію за номерами 0442067210 або 0982067210.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 12 жовтня 2023, 12:02

Rudenko Oleg писав:
11 жовтня 2023, 17:14
Yurii Anatol писав:
11 жовтня 2023, 15:32
Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG

Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG

Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...
Для розв'язання цього питання перевірте наступне:

• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".

Зверніть увагу, що шляхи до файлів medoc1c.dll можуть відрізнятися в залежності від каталогу, в який була встановлена програма.
• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.
Воно не може відрізнятись, бо тоді б по натисненню в обробці кнопки "Запустити MEDoc" він би не запустився. Перевірено.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.
Ні, запуск не від імені адміністратора.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.
Мабуть малося на увазі "чи НЕ вказані різні коди"? Тому, що на мою думку вони мають бути однакові. Перевірено.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".
Надіслав

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".
Зроблено.

Без змін. Інтеграція не працює.

Tekilovich
Повідомлень: 1
З нами з: 20 червня 2022, 13:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Tekilovich » 12 жовтня 2023, 14:18

Katrin_K писав:
12 жовтня 2023, 11:42
Доброго дня!
Поставили 11.02.121 оновлення. Запускаємо програму, вона відкривається, далі обираємо підприємство і все зникає.
Медок просто закривається. Мережева версія. Сервер перезапустили, брендмауер відключили.
Підкажіть, будь-ласка, як це виправити?
Така ж сама ситуація! Щось вийшло зробити?

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 12 жовтня 2023, 14:26

Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 12:02
Rudenko Oleg писав:
11 жовтня 2023, 17:14
Yurii Anatol писав:
11 жовтня 2023, 15:32
Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG

Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG

Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...
Для розв'язання цього питання перевірте наступне:

• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".

Зверніть увагу, що шляхи до файлів medoc1c.dll можуть відрізнятися в залежності від каталогу, в який була встановлена програма.
• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.
Воно не може відрізнятись, бо тоді б по натисненню в обробці кнопки "Запустити MEDoc" він би не запустився. Перевірено.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.
Ні, запуск не від імені адміністратора.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.
Мабуть малося на увазі "чи НЕ вказані різні коди"? Тому, що на мою думку вони мають бути однакові. Перевірено.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".
Надіслав

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".
Зроблено.

Без змін. Інтеграція не працює.
Прошу надати знімок з екрану розрядності операційної системи (Панель управління - Система) а також розрядності платформи 1С

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 12 жовтня 2023, 14:26

Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 12:02
Rudenko Oleg писав:
11 жовтня 2023, 17:14
Yurii Anatol писав:
11 жовтня 2023, 15:32
Облікова конфігурація: УТП 1.2.70.1
Версія Medoc: 11.02.121 мережева
Версія обробки інтеграції: 6.36

Після оновлення з 11.02.117 на 121 перестала працювати ліцензія до інтеграції.

Після натискання "Запуск MEDoc" запускається Медок, після вибору користувача та организації видає: "Не підключено можливість передачі даних між M.E.Doc та Вашою обліковою системою. ....".
2023-10-11_15-27.JPG

Хоча компонента придбана та термін до 21.06.2024.
2023-10-11_15-28.JPG

Повідомив вранці на лінію підтримки. І тиша ...
Для розв'язання цього питання перевірте наступне:

• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".

Зверніть увагу, що шляхи до файлів medoc1c.dll можуть відрізнятися в залежності від каталогу, в який була встановлена програма.
• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.
Воно не може відрізнятись, бо тоді б по натисненню в обробці кнопки "Запустити MEDoc" він би не запустився. Перевірено.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.
Ні, запуск не від імені адміністратора.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.
Мабуть малося на увазі "чи НЕ вказані різні коди"? Тому, що на мою думку вони мають бути однакові. Перевірено.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".
Надіслав

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".
Зроблено.

Без змін. Інтеграція не працює.
Прошу надати знімок з екрану розрядності операційної системи (Панель управління - Система) а також розрядності платформи 1С.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 12 жовтня 2023, 14:41

Rudenko Oleg писав:
12 жовтня 2023, 14:26
Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 12:02
Rudenko Oleg писав:
11 жовтня 2023, 17:14


Для розв'язання цього питання перевірте наступне:

• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".

Зверніть увагу, що шляхи до файлів medoc1c.dll можуть відрізнятися в залежності від каталогу, в який була встановлена програма.
• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.
Воно не може відрізнятись, бо тоді б по натисненню в обробці кнопки "Запустити MEDoc" він би не запустився. Перевірено.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.
Ні, запуск не від імені адміністратора.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.
Мабуть малося на увазі "чи НЕ вказані різні коди"? Тому, що на мою думку вони мають бути однакові. Перевірено.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".
Надіслав

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".
Зроблено.

Без змін. Інтеграція не працює.
Прошу надати знімок з екрану розрядності операційної системи (Панель управління - Система) а також розрядності платформи 1С.
2023-10-12_14-38.JPG
2023-10-12_14-38.JPG (38.46 Кіб) Переглянуто 698 разів
2023-10-12_14-41.JPG
2023-10-12_14-41.JPG (13.85 Кіб) Переглянуто 698 разів

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 12 жовтня 2023, 16:23

Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 14:41
Rudenko Oleg писав:
12 жовтня 2023, 14:26
Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 12:02


• Перевірте, чи правильно вказаний шлях до програми M.E.Doc у налаштуваннях Стикування.
Воно не може відрізнятись, бо тоді б по натисненню в обробці кнопки "Запустити MEDoc" він би не запустився. Перевірено.

• Переконайтеся, що 1С та M.E.Doc не запускаються від імені адміністратора (їх не повинно бути запущено від адміністратора) або різних користувачів.
Ні, запуск не від імені адміністратора.

• Перевірте, чи вказані різні коди підприємств в 1С та на картці підприємства M.E.Doc. Додатково, оберіть уважно код філії та вибране підприємство у стикуванні.
Мабуть малося на увазі "чи НЕ вказані різні коди"? Тому, що на мою думку вони мають бути однакові. Перевірено.

Прошу надати відповідь у приватних повідомленнях:

- Вкажіть код ЄДРПОУ.
- Надайте знімок екрану, на якому видно кількість запущених екземплярів ПЗ M.E.Doc та 1С.
- Надайте знімки екрану вкладки "Налаштування стикування".
Надіслав

Додатково потрібно виконати через Командний рядок у режимі адміністратора реєстрацію бібліотек medoc1c.dll та повторити ситуацію

Реєстрація бібліотек:
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\32\medoc1c.dll"
regsvr32 "C:\Program Files\Medoc\Medoc\64\medoc1c.dll".
Зроблено.

Без змін. Інтеграція не працює.
Прошу надати знімок з екрану розрядності операційної системи (Панель управління - Система) а також розрядності платформи 1С.
2023-10-12_14-38.JPG

2023-10-12_14-41.JPG
Відповідно до інструкції стикування :

Згідно з рекомендаціями розробника по роботі з зовнішніми компонентами, необхідно
використовувати версії платформи 1С/BAF відповідно до розрядності операційної
системи:
− Для операційної системи Windows x64 версія платформи повинна відповідати її
розрядності і повинна бути x64
− Для операційної системи Windows x86/x32 версія платформи повинна відповідати
її розрядності і повинна бути x32
Розробник не може гарантувати коректну роботу стикування при невідповідності цієї умови.

Прошу встановити платформу 1С/BAF відповідно до розрядності операційної
системи та сповістити про результат.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 12 жовтня 2023, 18:42

Встановлено платформу x64
2023-10-12_18-39.JPG
2023-10-12_18-39.JPG (21.53 Кіб) Переглянуто 632 разів
Нічого не змінилось.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 12 жовтня 2023, 22:54

Зроблене наступне:
- завершено роботу усіх користувачів на сервері
- зроблено бекап бази
- видалено программу
- видалено усі теки, що залишились після переднього встановлення
- вручну очищений реєстр від залишків
- перезавантажено сервер

Встановлено 11.02.116, оновлено до 117, розгорнуто попередній бекап (117). Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції працює без помилок: по натисканню кнопки запуску стартує MEDoc, повідомлення про відсутність ліцензії не виникає, кнопка статусу у обробці змінює іконку та напис на відповідний (medoc1c.dll підключена), данні в/з MEDoc передаються. Тобто все працює.

Роблю оновлення до 118. Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції однаково видає помилку про відсутність ліцензії, кнопка статусу у обробці іконку та напис не змінюється, данні в/з MEDoc не передаються. Тобто помилку внесли на межі 117-118.

Оновлююсь до 121. Все так само, як і при 118.

Далі робилися різні еспериментальні дії: видалялися з бази всі организації крім одної, потім завантажувалися назад, видалялися локальні тестові базі MEDoc, оновлювались до 121 інші локальні бази на сервері, вмикалася/вимикалася у разних комбінаціях 32/64 реестрація medoc1c.dll, запускалися у різних комбінаціях 1С (x86/x64) MEDoc, програма видалялася з чисткою реєстра після чого знову встановлювалася, робилися спроби завантажити ліцензії (один раз навіть щось знайшло та завантажило) та інше.

В решті решт щось "полагодилось" та ситуація наразі виглядає наступним чином. Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції однаково видає помилку про відсутність ліцензії, кнопка статусу у обробці іконку та напис не змінюється, але данні в/з MEDoc почали передаватися. Після початку передачі кнопка статусу у обробці змінює іконку та напис на відповідний (medoc1c.dll підключена).

Далі все начебто працює як треба. Мабуть до наступного оновлення? :?
Востаннє редагувалось 12 жовтня 2023, 23:34 користувачем Yurii Anatol, всього редагувалось 2 разів.

Yurii Anatol
Повідомлень: 8
З нами з: 11 жовтня 2023, 15:18

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Yurii Anatol » 12 жовтня 2023, 23:06

Нещодавно вносили зміни в логіку перевірки наявності ліцензії. Випадковий збіг?
2023-10-12_23-04.jpg
2023-10-12_23-04.jpg (42.78 Кіб) Переглянуто 626 разів

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 13 жовтня 2023, 16:23

Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 22:54
Зроблене наступне:
- завершено роботу усіх користувачів на сервері
- зроблено бекап бази
- видалено программу
- видалено усі теки, що залишились після переднього встановлення
- вручну очищений реєстр від залишків
- перезавантажено сервер

Встановлено 11.02.116, оновлено до 117, розгорнуто попередній бекап (117). Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції працює без помилок: по натисканню кнопки запуску стартує MEDoc, повідомлення про відсутність ліцензії не виникає, кнопка статусу у обробці змінює іконку та напис на відповідний (medoc1c.dll підключена), данні в/з MEDoc передаються. Тобто все працює.

Роблю оновлення до 118. Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції однаково видає помилку про відсутність ліцензії, кнопка статусу у обробці іконку та напис не змінюється, данні в/з MEDoc не передаються. Тобто помилку внесли на межі 117-118.

Оновлююсь до 121. Все так само, як і при 118.

Далі робилися різні еспериментальні дії: видалялися з бази всі организації крім одної, потім завантажувалися назад, видалялися локальні тестові базі MEDoc, оновлювались до 121 інші локальні бази на сервері, вмикалася/вимикалася у разних комбінаціях 32/64 реестрація medoc1c.dll, запускалися у різних комбінаціях 1С (x86/x64) MEDoc, програма видалялася з чисткою реєстра після чого знову встановлювалася, робилися спроби завантажити ліцензії (один раз навіть щось знайшло та завантажило) та інше.

В решті решт щось "полагодилось" та ситуація наразі виглядає наступним чином. Під 1С x86 та x64 обробка інтеграції однаково видає помилку про відсутність ліцензії, кнопка статусу у обробці іконку та напис не змінюється, але данні в/з MEDoc почали передаватися. Після початку передачі кнопка статусу у обробці змінює іконку та напис на відповідний (medoc1c.dll підключена).

Далі все начебто працює як треба. Мабуть до наступного оновлення? :?
Ситуація не відтворюється на типових налаштуваннях 1С та Медок, що може свідчити про некоректну роботу (або платформи 1С або пошкодження бібліотек програми).

Оскільки ви виконали як заміну платформи 1С, так і здійснювали хаотичні дії з MEDoc, то відтворити ситуацію не вдасться в повному обсязі, оскільки невідомо, які бібліотеки використовувались для роботи (нові чи пошкоджені).

Для більш детального аналізу ситуації прошу надати таку інформацію в особисті повідомлення:

- Архів програми (початкової, в якій відтворювалась помилка з самого початку).

- Що означає "розгорнуто попередній бекап (117)". Мається на увазі резервна копія чи архів програми?

- Скріншот версії та конфігурації 1С.

- Чи відтворюється ситуація на новоствореній чи демобазі 1С з кодом даного підприємства?

- Чи відбувалось очищення кешу 1С?

- Архів актуальної програми, на якій відтворюється ситуація

Rudenko Oleg
Повідомлень: 36
З нами з: 27 квітня 2023, 12:36

Re: Оновлення 11.02.121

Повідомлення Rudenko Oleg » 13 жовтня 2023, 16:26

Yurii Anatol писав:
12 жовтня 2023, 23:06
Нещодавно вносили зміни в логіку перевірки наявності ліцензії. Випадковий збіг?

2023-10-12_23-04.jpg
Ситуація, яка пов'язана з оновленням, не впливає на стикування та ліцензію яка пов'язана з нею.

Відповісти

Повернутись до “Оновлення програми M.E.Doc”