Спасибо, всё решилось само собой.Marat Melnyk писав: ↑14 липня 2022, 09:02В лог файлах фіксуються спроби відправки ПН контрагентам. Через відсутність прямого з'єднання з платформою ПТАХ (Параметри системи - Документообіг - Перевірити з'єднання) відправка виконується по електронній пошті.AlexTwin писав: ↑13 липня 2022, 18:10Доброго дня!
Дана помилка повертається поштовим сервісом.
За замовчуванням, документи відправляються за прямим з'єднанням, якщо воно доступне та увімкнено в Параметрах системи на вкладці Звітність. Перевірити доступність прямого з'єднання можливо за допомогою відповідних кнопок в Параметрах системи на вкладці Налаштування Проксі.
Щодо складнощей з отриманням квитанцій - необхідно розглянути лог файли користувача, що виконував прийом вхідних повідомлень (C:\Users\Username\AppData\Roaming\Medoc\Medoc_SRV\LOG, розташування залежить від варіанту встановлення програми), та проаналізувати файли у каталозі Incoming. Прошу надати їх в особисті повідомлення.
Не достукивается к этим ресурсам- во вложении.
Прошу увімкнути максимальний рівень логування в програмі, виконати перевірку декілька разів, надати результат в особисті повідомлення з сформованим логом користувача (Ezvit).
Складнощі або помилки при прийомі вхідних повідомлень не зафіксовані.
В разі, якщо пряме з'єднання з платформою ПТАХ відсутнє на момент прийому повідомлень, документи з платформи ПТАХ завантажені не будуть.
Не было соединения с ПТАХ, сегодня появилось, и всё заработало.