Оновлення 11.01.009

Інформація щодо випуску оновлень
DimaSV
Повідомлень: 113
З нами з: 24 лютого 2012, 15:57

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення DimaSV » 10 червня 2019, 12:54

Евгений Радзиевский писав:
10 червня 2019, 10:05
Уважаемые коллеги! Возникли временные технические проблемы. В настоящее время они решаются. Когда заработает сервер, обязательно сообщим.
Ви в курсе что всю Украину второй раз на лопатки положили. Ни отчета нельзя сдать, ни гарантии подписать. У нас горят сроки, клиенты не понимают.

Когда планируется восстановление работы сервера АЦСК Украина"? У приличной компании должны быть запасные, дублирующие ресурсы.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 10 червня 2019, 15:03

DimaSV
Обращаем ваше внимание, что отправка отчетов и налоговых накладных в ДФС или других отчетов в контролирующие органы в программе M.E.Doc выполняются в штатном режиме.
Временное отсутствие связи с сервисами АЦСК Украина, из-за аварии в электросети, не влияет на отправку отчетности в контролирующие органы.
Также, из программы вы можете выполнять отправку документов контрагентам, а также подтверждать или отклонять их.

DimaSV
Повідомлень: 113
З нами з: 24 лютого 2012, 15:57

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення DimaSV » 10 червня 2019, 15:57

МЧС предоставляет услуги временной подачи електропитания. Подумай-те

ZuluSpirit
Повідомлень: 263
З нами з: 17 червня 2014, 12:08

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення ZuluSpirit » 10 червня 2019, 16:43

Після оновлення з'явилися скарги від окремих користувачів на роботу бокового фільтру у реєстрі первинних документів, точніше його не роботу.
Проявляється на сервері і на станціях Win XP/7/10, zvit9 видаляли - не допомогло.
Сам фільтр виглядає так:
Вигляд фільтру | Показать
Зображення
Зображення
Зібрали дані у кого і де не працює, то виявилося, що справність залежить від налаштування ролей.
Працює | Показать
Зображення
Не працює 1 | Показать
Зображення
Не працює 2 | Показать
Зображення
На одному й тому ж ПК, якщо заходити під користувачами різних ролей, то залежно від ролі - працює, або ні.
Мережева версія, сервер на Win10HE, FB3.
Помилка при натисненні кнопки налаштування фільтрів (шестерня) | Показать

Код: Виділити все

Мережева версія
Реєстр первинних документів ОС: Microsoft Windows NT 10.0.17763.0

System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: The given key was not present in the dictionary.
   at System.ThrowHelper.ThrowKeyNotFoundException()
   at System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
   at ZvitDocFlowGUI.V2.HelperForms.FormConfigureQueryParams..ctor(AllControlsController ucAllControls, Dictionary`2 enabledEditors, List`1 excludeFromSettings)
   at ZvitDocFlowGUI.V2.HelperForms.AllControlsController.EditSettings()
   at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
   at Infragistics.Win.Misc.UltraButtonBase.OnClick(EventArgs e)
   at Infragistics.Win.Misc.UltraButton.OnMouseUp(MouseEventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Upd: Погрався з галочками, то для роботи фільтру необхідно, щоб був дозвіл і до вхідних і до вихідних документів.
Вкладення
Ezvit_2019-06-10.log
Лог з одного з наших ПК (ХР, якщо що, станція)
(22.49 Кіб) Завантажено 15 разів

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 10 червня 2019, 17:06

ZuluSpirit
Дякуємо за опис та звернення, ситуацію обов’язково перевіримо.
Уточніть, будь ласка, що означає фільтр не працює - не виконується вибірка вказаних документів, з’являється помилка чи ще щось.
Будемо вдячні за надану інформацію

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 10 червня 2019, 17:42

DimaSV писав:
10 червня 2019, 12:54
Когда планируется восстановление работы сервера АЦСК Украина"?
Все сервисы АЦСК Украина уже восстановлены и работают в штатном режиме

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення rsv » 10 червня 2019, 18:04

Белокопытов Геннадий писав:
10 червня 2019, 17:42
Все сервисы АЦСК Украина уже восстановлены и работают в штатном режиме
Не зовсім...
1. Тупить при пошуку сертифікатів (то шукає, то помилку видає
| Показать
ACSK.jpg
ACSK.jpg (59.56 Кіб) Переглянуто 4034 разів
)
2. Заявки, які були відправлені о 10й ранку - ще й досі не оброблені. А ті, які відправив 10 хвилин тому - вже по них сертифікати є.

P.S. Судячи з усього, ті заявки, що були відправлені вранці - канулі в лєту. Оскільки відповіді на них в ящику нема...
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення rsv » 11 червня 2019, 09:12

rsv писав:
10 червня 2019, 18:04
P.S. Судячи з усього, ті заявки, що були відправлені вранці - канулі в лєту. Оскільки відповіді на них в ящику нема...
Таки не канулі. О 21.29 в ящик впали листи від "Системи реєстрації". Сертифікати вчора були сформовані
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

ZuluSpirit
Повідомлень: 263
З нами з: 17 червня 2014, 12:08

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення ZuluSpirit » 11 червня 2019, 12:06

Белокопытов Геннадий писав:
10 червня 2019, 17:06
Уточніть, будь ласка, що означає фільтр не працює - не виконується вибірка вказаних документів, з’являється помилка чи ще щось.
Будемо вдячні за надану інформацію
Все перераховане)))
1. Не виконується вибірка вказаних документів й ігноруються налаштування ролі:
- для ролі дозволені лише вхідні накладні певного чаркоду, податкових і з напрямком "Виданий" не повинно бути;
- вивалюють всі документи з реєстру (з 2005 року), навіть лічильник ваш не справляється;
| Показать
Зображення
- якщо заповнити фільтр "Назва", то пошук відбувається (на клавішу Ентер не реагує, тільки кнопка "Показати"), але відбору по назві не відбувається і отримуємо знову всі документи;
| Показать
Зображення
2. З’являється помилка
- якщо внизу у "своєрідному" фільтрі напрямку поставити пимпочку "Default Item" і "Показати", то починається пошук, чекаємо 2-3 хв і отримуємо помилку;
| Показать
Зображення
- (вже писав) якщо натиснути кнопку налаштувань, то також ловимо помилку;
| Показать
Зображення
3. Ще щось
- випадаючі списки фільтру випадають пустими, календарі працюють;
| Показать
Зображення
- кнопки очищення текстових фільтрів (Х) працюють лише з дабл-кліку;
- чек-бокси також активуються по дабл-кліку.

Тому я б сказав, що не працює у нашому випадку означає - взагалі не працює...

До речі, у ніби-то робочій версії (тобто якщо у ролі є доступ до вхідних і вихідних документів), якщо у налаштуваннях фільтру активувати опцію "Довіреність - Поля", то поля у фільтрі з'являються, але одразу зникають.
Якщо вони тут не потрібні, то заберіть з налаштувань, якщо потрібні, то пофіксіть.

Upd: Перевіряв сьогодні на тестовому екземплярі медка (Win10Pro, x86, FB3, мережева), проблема з фільтром також проявляється.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 11 червня 2019, 15:21

ZuluSpirit
Дякуємо за зауваження. Данна поведінка з фільтром буде доопрацьована та виправлена у наступному оновленні 11.01.010
якщо у налаштуваннях фільтру активувати опцію "Довіреність - Поля", то поля у фільтрі з'являються, але одразу зникають.
Даний фільтр реалізований виключно для документів з типом "Довіреність", фільтр буде доступний тільки при виборі даного типу документів

Александр Катырев
Повідомлень: 5
З нами з: 11 червня 2019, 16:50

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Александр Катырев » 11 червня 2019, 16:57

Windows2008r2 все обновления установлены, сертификат установлен и валидируется но ошибка соединения с птахом продолжается:
| Показать
1.jpg
1.jpg (90.02 Кіб) Переглянуто 3694 разів
2.jpg
2.jpg (80.28 Кіб) Переглянуто 3692 разів
3.jpg
3.jpg (97.36 Кіб) Переглянуто 3692 разів
Открывал полный доступ в мир - не помогает, Медок у антивируса в исключениях файрвол отключен
Востаннє редагувалось 11 червня 2019, 17:22 користувачем Александр Катырев, всього редагувалось 2 разів.

ferret
Повідомлень: 1027
З нами з: 13 липня 2012, 15:20
Звідки: Острова Зеленого Мыса

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення ferret » 11 червня 2019, 17:04

Коллеги, а многим ли звонят по поводу неприхода вытягов через почту на gmail ?
На этом месте должна была быть какая-то подпись

Medoc Man
Повідомлень: 864
З нами з: 07 червня 2018, 14:28
Звідки: Kiev

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Medoc Man » 11 червня 2019, 17:22

Александр Катырев писав:
11 червня 2019, 16:57
Windows2008r2 все обновления установлены, сертификат установлен и валидируется но ошибка соединения с птахом продолжается:
| Показать
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Покажите сертификаты "старшие" (USERTrust'ы, которыми валидируется тот, что в релизе).
И уточните, установку сертификата как делали: по принципу "далее - далее - далее" или что-нибудь выбирали в ходе установки?
Человек-волшебник
Людина-чарівник
Wizard man

Голодный Пельмень
Повідомлень: 281
З нами з: 15 травня 2018, 13:05

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Голодный Пельмень » 11 червня 2019, 17:24

ferret писав:
11 червня 2019, 17:04
Коллеги, а многим ли звонят по поводу неприхода вытягов через почту на gmail ?
Да и квитанций..

Александр Катырев
Повідомлень: 5
З нами з: 11 червня 2019, 16:50

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Александр Катырев » 11 червня 2019, 17:31

Medoc Man писав:
11 червня 2019, 17:22
Александр Катырев писав:
11 червня 2019, 16:57
Windows2008r2 все обновления установлены, сертификат установлен и валидируется но ошибка соединения с птахом продолжается:
| Показать
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Покажите сертификаты "старшие" (USERTrust'ы, которыми валидируется тот, что в релизе).
И уточните, установку сертификата как делали: по принципу "далее - далее - далее" или что-нибудь выбирали в ходе установки?
| Показать
4.jpg
4.jpg (103.61 Кіб) Переглянуто 3669 разів
5.jpg
5.jpg (74.53 Кіб) Переглянуто 3669 разів
далее - далее, хранилище автоматически

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 11 червня 2019, 18:08

Александр Катырев
Попробуйте выполнить следующее:
Белокопытов Геннадий писав:
06 червня 2019, 10:08
Вы можете открыть сам SSL сертификат, который скачали и пытаетесь установить, на вкладках "Точки распостранения списков отзыва (CRL)" и "Доступ к информации о центрах сертификации" по указанных ссылках загрузить и установить необходимые сертификаты, а также проверить наличие доступов к этим ресурсам. После установки всех сертификатов, проверить чтобы прошел проверку SectigoRSADomainValidationSecureServerCA.crt.
Проверьте выполняется ли переход по ссылке https://docflow.ezvit.com.ua в браузере.
Также, при использовании клиент-серверной версии, возможно что у пользователя от имени которого запущена служба ZvitGrp отсутствует доступ к хранилищам в которые добавлены корневые сертификаты Sectigo и Usertrust.
Проверьте, от имени какого пользователя запущена служба и наличие прав этого пользователя к хранилищу корневых сертификатов ОС.
Если установка сертификатов выполнялась для текущего пользователя, выполните повторно установку для локального компьютера
| Показать
Screenshot_1.jpg
Screenshot_1.jpg (61.55 Кіб) Переглянуто 3623 разів

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення Колпаков Б.И. » 11 червня 2019, 18:13

ferret писав:
11 червня 2019, 17:04
Коллеги, а многим ли звонят по поводу неприхода вытягов через почту на gmail ?
Перейдите на прямое соединение и повторить запити.

ferret
Повідомлень: 1027
З нами з: 13 липня 2012, 15:20
Звідки: Острова Зеленого Мыса

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення ferret » 12 червня 2019, 09:31

Колпаков Б.И. писав:
11 червня 2019, 18:13
ferret писав:
11 червня 2019, 17:04
Коллеги, а многим ли звонят по поводу неприхода вытягов через почту на gmail ?
Перейдите на прямое соединение и повторить запити.
Ну то понятно, я про причину. Не считают ли коллеги, что наша Доблестная Фискальная Служба не уведомила gmail/ukrnet/meta что они не спамеры?
На этом месте должна была быть какая-то подпись

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення priup » 12 червня 2019, 09:41

ferret писав:
12 червня 2019, 09:31
...... наша Доблестная Фискальная Служба не уведомила gmail/ukrnet/meta что они не спамеры?
Не царское это дело.......... :P

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: Оновлення 11.01.009

Повідомлення rsv » 12 червня 2019, 10:14

ferret писав:
11 червня 2019, 17:04
Коллеги, а многим ли звонят по поводу неприхода вытягов через почту на gmail ?
з 6 червня не приходять...
Що найцікавіше - квитанції зі звітів приходять (ЄСВ, деларації, ПН, тощо). А от що стосується витягів - "тішь да гладь" з 6 червня.
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

Відповісти

Повернутись до “Оновлення програми M.E.Doc”