Оновлення 11.01.001

Інформація щодо випуску оновлень
Gora Kornev
Повідомлень: 104
З нами з: 26 вересня 2018, 07:46

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Gora Kornev » 31 березня 2019, 21:33

Белокопытов Геннадий писав:
31 березня 2019, 20:22
Gora Kornev писав:
30 березня 2019, 10:24
А як тоді розцінювати спробу Vodafone імітувати електронний документообіг шляхом створення та підписання "контейнера" замість рахунка, який додається у форматі PDF як вкладення і не має електронного підпису?
При подписании и отправке первичных документов контрагентам с вложениями, добавленные файлы вложений также подписываются ЕЦП, а также накладывается метка времени.
Контрагент, который получает первичный документ с вложениями, может проверить наличие подписей на файлах вложений.
Для этого необходимо:
- кликнуть на ссылку файла вложения из вкладки "Вкладення" полученного первичного документа
| Показать
Screenshot_3.png
- нажмите кнопку "Зберегти"
- выберите необходимый формат: "Документ з підписами", будет сохранен файл с подписями cades, или выберите формат "Документ з підписами у форматі p7s"
| Показать
Screenshot_2.png
- загрузить файл для проверки подписей на оф. ресурс czo.gov.ua (Центральний засвідчувальний орган)
- проверить подписи на файле вложении можно также загрузив его в модуль "Довільне підписання" и открыв его свойства

Вибачте дійсно підписаний, підкажіть процедура підписання виконує МЕДОК в процесі підписання та відправки чи це алгоритм обраний поточним контрагентом? Я був впевнений що він не підписаний бо з півроку томе телефонував до служби підтримки, і мені відповіли що вкладення не пидписуються та мають інформативний характер. Дякую.

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 01 квітня 2019, 09:19

Gora Kornev
Процедура подписания первичного документа и файла вложения к нему выполняется программой M.E.Doc на стороне контрагента отправителя. Подписи на документ и вложения накладываются в момент его подписания.

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення hatmaster » 01 квітня 2019, 10:30

Белокопытов Геннадий писав:
31 березня 2019, 19:37
hatmaster писав:
30 березня 2019, 22:42
В обох випадках це просто ПК, на які встановлені серверні частини. На ніч вони вимикаються. Зранку запускаються, служби стартують, але з'єднання не відбувається
Если ПК точно выключаются и после старта системы не определяется связь со службой zvitgrp просьба уточнить и проверить следующее:
- какая ошибка точно возникает при старте серверной части
- соединение со службой в connectionsetup.exe настроено по IP или доменному имени. Если по доменному имени, просьба проверить аналогично запуск с указанием IP адреса
- не блокируются ли порты служб (проверить с помощью telnet)
Сьогодні вже в третій раз
ПК з серверною частиною. При запуску серверної частини вискакує помилка
Поки висить помилка, в консолі перевіряю доступність служб. І firebird, і Zvitgrp доступні, telnet провалюється.

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
Вкладення
ТрнаспортноеСоединение.jpg
ТрнаспортноеСоединение.jpg (63.54 Кіб) Переглянуто 3776 разів
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Medoc Man
Повідомлень: 864
З нами з: 07 червня 2018, 14:28
Звідки: Kiev

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Medoc Man » 01 квітня 2019, 10:32

hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30
Сьогодні вже в третій раз
ПК з серверною частиною. При запуску серверної частини вискакує помилка
Поки висить помилка, в консолі перевіряю доступність служб. І firebird, і Zvitgrp доступні, telnet провалюється.

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
Уже писали выше, что занимаются данным вопросом.
Временным решением является перезапуск служб при возникновении такого сообщения.
Человек-волшебник
Людина-чарівник
Wizard man

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення hatmaster » 01 квітня 2019, 11:27

Medoc Man писав:
01 квітня 2019, 10:32
hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30
Сьогодні вже в третій раз
ПК з серверною частиною. При запуску серверної частини вискакує помилка
Поки висить помилка, в консолі перевіряю доступність служб. І firebird, і Zvitgrp доступні, telnet провалюється.

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
Уже писали выше, что занимаются данным вопросом.
Временным решением является перезапуск служб при возникновении такого сообщения.
Я знаю, я сам цей костиль і придумав...
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Ivanhoe
Повідомлень: 497
З нами з: 16 березня 2016, 17:29

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Ivanhoe » 01 квітня 2019, 11:29

Просто интересно: чем занимаются 6 (шесть) процессов горыныча, когда сейчас на сервере и в базе данных один только юзер, я..?
Вкладення
6Firebird.jpg
6Firebird.jpg (50.97 Кіб) Переглянуто 3710 разів
«Чтобы правильно задать вопрос, нужно знать большую часть ответа». Роберт Шекли

ferret
Повідомлень: 1026
З нами з: 13 липня 2012, 15:20
Звідки: Острова Зеленого Мыса

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення ferret » 01 квітня 2019, 11:32

hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
пропишите серверу на роутере аренду адреса, перенастройте сервер, фиребирд и клиентов на ай-пи, и будет Вам счастье.
На этом месте должна была быть какая-то подпись

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення hatmaster » 01 квітня 2019, 12:05

ferret писав:
01 квітня 2019, 11:32
hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
пропишите серверу на роутере аренду адреса, перенастройте сервер, фиребирд и клиентов на ай-пи, и будет Вам счастье.
Порада правильна, але якщо я почну кожному клієнту лазити на роутер, переналаштовувати мережу :shock: - я краще батнік в автозагрузку впихну ;)
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Колпаков Б.И. » 01 квітня 2019, 12:17

hatmaster писав:
01 квітня 2019, 12:05
ferret писав:
01 квітня 2019, 11:32
hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
пропишите серверу на роутере аренду адреса, перенастройте сервер, фиребирд и клиентов на ай-пи, и будет Вам счастье.
Порада правильна, але якщо я почну кожному клієнту лазити на роутер, переналаштовувати мережу :shock: - я краще батнік в автозагрузку впихну ;)
Это не решит ошибку указанную выше, но соединение сервер-клиент будет стабильнее и быстрее.

И в роутер лазить не обязательно, можно статику задать и в сетевых настройках, даже по удаленке.

Amiran
Повідомлень: 320
З нами з: 24 лютого 2015, 12:54

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Amiran » 01 квітня 2019, 17:13

hatmaster писав:
29 березня 2019, 14:08
olga_p писав:
28 березня 2019, 17:59
it_master писав:
27 березня 2019, 20:43
после перехода на новую версию и конвертацию на FB3, всё работает достаточно не плохо, и даже вроде немного шустрее.
но есть небольшая "проблемка" - резервная копия делается ужасно медленно.
перед этим (до обновлений) всё длилось в пределах 4-7 минут, сейчас это около 20 минут.
база не большая - где-то 950 МБ.
Присоединяюсь к вопросу.
Тоже есть жалобы от клиента, что вместо 10 минут рез.копия стала зависать на 30 минут.
Проблема возникла сразу после обновления еще до конвертации СУБД.
Win7x32 SP1, ОЗУ 2 ГБ, процессор 1,6 ГГц
Також стикнувся
Локальний медок, база ~700Мб
Після оновлення (зі слів клієнтки) резервна копія робиться біля 2 год (раніше 30-40 хв)
Виконав конвертацію, подивимся, чи зміниться швидкість резервного копіювання.

P.S. Швидкість створення/розгортання резервних копій, особливо для мережевого Медка - це взагалі окреме питання до розробників
| Показать
ДолгоРК.jpg
+1. сегодня наблюдал такое у нашего буха. время создания рк увеличилось почти втрое

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення priup » 01 квітня 2019, 17:38

hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30
Белокопытов Геннадий писав:
31 березня 2019, 19:37
hatmaster писав:
30 березня 2019, 22:42
В обох випадках це просто ПК, на які встановлені серверні частини. На ніч вони вимикаються. Зранку запускаються, служби стартують, але з'єднання не відбувається
Если ПК точно выключаются и после старта системы не определяется связь со службой zvitgrp просьба уточнить и проверить следующее:
- какая ошибка точно возникает при старте серверной части
- соединение со службой в connectionsetup.exe настроено по IP или доменному имени. Если по доменному имени, просьба проверить аналогично запуск с указанием IP адреса
- не блокируются ли порты служб (проверить с помощью telnet)
Сьогодні вже в третій раз
ПК з серверною частиною. При запуску серверної частини вискакує помилка
Поки висить помилка, в консолі перевіряю доступність служб. І firebird, і Zvitgrp доступні, telnet провалюється.

ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
Столкнулся сегодня с АНАЛОГИЧНЫМ у клиента!! Знаете что было? Они 11.01.001 обнову на сетевой МЕДОК поставили - И ВСЁ !! Ни конветрации, ни установки Firebird 3 - бухгалтерам (сисадмином в организации и не пахнет) остальное фиолетово.............

Ivanhoe
Повідомлень: 497
З нами з: 16 березня 2016, 17:29

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Ivanhoe » 01 квітня 2019, 17:42

priup писав:
01 квітня 2019, 17:38
Столкнулся сегодня с АНАЛОГИЧНЫМ у клиента!! Знаете что было? Они 11.01.001 обнову на сетевой МЕДОК поставили - И ВСЁ !! Ни конветрации, ни установки Firebird 3 - бухгалтерам (сисадмином в организации и не пахнет) остальное фиолетово.............
Или я что-то пропустил/перепутал, или в описании обновления оговаривалось, что оно нормательно работает и со старой версией базы, безо всяких конвертаций и горынычей намба три... Не?

ЗМІНИ В ОНОВЛЕННІ 11.01.001

Пам’ятка адміністратора
У новій версії реалізовано підтримку СКБД Firebird 3.
Зверніть увагу, підтримка роботи з базами попередньої версії Firebird 2.1 та Firebird 2.5 зберігається.
«Чтобы правильно задать вопрос, нужно знать большую часть ответа». Роберт Шекли

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення priup » 01 квітня 2019, 17:54

Ivanhoe писав:
01 квітня 2019, 17:42
..... что оно нормательно работает и со старой версией базы, безо всяких конвертаций и горынычей намба три... Не?
Локалка - ДА, а сетевуха (и где сервер МЕДОКа на ночь выключается) - видать НЕАаа.....

EdwardTurJ
Повідомлень: 153
З нами з: 21 серпня 2013, 16:08

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення EdwardTurJ » 01 квітня 2019, 18:09

Шановні розробники програми!
Виправте, будь ласка, помилки в довіднику професій:

Код ЗКППТР – 19476. Код КП – 5311. Назва - «Фототека». Повинно бути - «Фототекар».
17687 7332 «Розпалювальник моделей» «Розмалювальник моделей».
11490 8223 «Воронувальник» «Боронувальник».
11807 8274 «Дезодораторинк сої» «Дезодораторник сої».
- 9322 «Ппсувальник» «Гіпсувальник».
10058 8121 «Андоник у виробництві алюмінію» «Анодник у виробництві алюмінію».
11686 8131 «Глазурувальник електрокерамічних і виробів» «Глазурувальник електрокерамічних виробів».
20741 1237.1 «Головним інженер-кріогенник» «Головний інженер-кріогенник».
11836 8272 «Дефростатни к молочних продуктів» «Дефростатник молочних продуктів».
12447 7411 «Вироби и к струн» «Виробник струн».
15974 8262 «Оператор розмоту вальної машини» «Оператор розмотувальної машини».
18604 8122 «Змішувальних (вторинна переплавка кольорових металів)» «Змішувальник (вторинна переплавка кольорових металів)».
10062 8223 «Антикорозійних» «Антикорозійник».
16296 8264 «Відварних коконових відходів» «Відварник коконових відходів».
14995 7242 «Налагоджувальних технологічного устаткування (електронна техніка)» «Налагоджувальник технологічного устаткування (електронна техніка)».
- 1222.2 «Начальник льотно-випробувальнбї і доводочної бази» «Начальник льотно-випробувальної і доводочної бази».
18583 7241 «Слюсар-електрик з обслуговування та ремонту металоконструкції метрополітену» - «Слюсар-електрик з обслуговування та ремонту металоконструкцій метрополітену».
22226 2145.2 «інженер-механік груповий» «Інженер-механік груповий».
20966 1237.1 «Головний фахівець з радіопередавальних.пристроїв» «Головний фахівець з радіопередавальних пристроїв».

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Ярослав Заец » 01 квітня 2019, 19:07

EdwardTurJ
В програмі M.E.Doc реалізована можливість самостійно додати запис у довідник "Класифікатор професій ДК 003:2010 (користувача)".
Якщо страхувальник чітко впевнений у вірності даних, він може доповнити класифікатор професій, заповнити звіт і відправити у контролюючий орган.
Більш детально Ви можете ознайомитися в релізі оновлення версії 11.00.019 від 06.11.2018.
В програмі M.E.Doc довідник "Класифікатор професій ДК 003:2010" реалізовано згідно довідника з програмного забезпечення «Єдине вікно (EDZV)», яку контролює ДФС.

Також звертаємо увагу наших користувачів, що у Класифікаторі, який знаходиться на сайті ВРУ, розділ А та розділ Б, які повинні містити ідентичні назви робіт, розрізняються в деяких позиціях.

Офіційно опубліковані довідники розміщені на сайті zakon.rada.gov.ua або за посиланням

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Колпаков Б.И. » 01 квітня 2019, 19:49

priup писав:
01 квітня 2019, 17:38
hatmaster писав:
01 квітня 2019, 10:30
Сьогодні вже в третій раз
ПК з серверною частиною. При запуску серверної частини вискакує помилка
Поки висить помилка, в консолі перевіряю доступність служб. І firebird, і Zvitgrp доступні, telnet провалюється.
ConnectionSetup запускається без будь-якої помилки, доступ по імені, бо клієнти налаштовані по DHCP
Просто натискаю Зберегти, відбувається перезапуск Zvitgrp, проблема зникає
Столкнулся сегодня с АНАЛОГИЧНЫМ у клиента!! Знаете что было? Они 11.01.001 обнову на сетевой МЕДОК поставили - И ВСЁ !! Ни конветрации, ни установки Firebird 3 - бухгалтерам (сисадмином в организации и не пахнет) остальное фиолетово.............
Вы хотите сказать, что решили вот эту проблему: ?
Дело в том, что конвертация, переустановка с нового дистрибутива, или отдельная установка Firebird 3 не решает это вопрос.:
| Показать
ЗображенняЗображення

EdwardTurJ
Повідомлень: 153
З нами з: 21 серпня 2013, 16:08

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення EdwardTurJ » 01 квітня 2019, 20:39

Ярослав Заец писав:
01 квітня 2019, 19:07
EdwardTurJ
В програмі M.E.Doc реалізована можливість самостійно додати запис у довідник "Класифікатор професій ДК 003:2010 (користувача)".
Якщо страхувальник чітко впевнений у вірності даних, він може доповнити класифікатор професій, заповнити звіт і відправити у контролюючий орган.
Більш детально Ви можете ознайомитися в релізі оновлення версії 11.00.019 від 06.11.2018.
В програмі M.E.Doc довідник "Класифікатор професій ДК 003:2010" реалізовано згідно довідника з програмного забезпечення «Єдине вікно (EDZV)», яку контролює ДФС.

Також звертаємо увагу наших користувачів, що у Класифікаторі, який знаходиться на сайті ВРУ, розділ А та розділ Б, які повинні містити ідентичні назви робіт, розрізняються в деяких позиціях.

Офіційно опубліковані довідники розміщені на сайті zakon.rada.gov.ua або за посиланням
Для чого користувачу (як правило бухгалтеру) виправляти орфографію? Невже по країни повинні гуляти безграмотні довідники?
До речі, в минулому році "Медок" (а може й не "Медок"?) виправляв помилки в цьому ж довіднику, які я знаходив.

Mopiiex
Повідомлень: 23
З нами з: 14 січня 2019, 17:05

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Mopiiex » 02 квітня 2019, 08:14

Добрый день , уже вроде писали о такой проблеме , но решения я не увидел, суть в том что не запускается BackupManager что из корня что из самой программы. Подскажите, эта проблема решена или ждём обнову?

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення Ярослав Заец » 02 квітня 2019, 09:05

Mopiiex писав:
02 квітня 2019, 08:14
Добрый день , уже вроде писали о такой проблеме , но решения я не увидел, суть в том что не запускается BackupManager что из корня что из самой программы. Подскажите, эта проблема решена или ждём обнову?
Проверьте пожалуйста наличие каталога по пути C:\ProgramData\Medoc\Medoc\temp\BackupManager.
Если такой каталог существует, очистите пожалуйста его и повторите запуск BackupManager

igora_p
Повідомлень: 4
З нами з: 25 березня 2019, 10:37

Re: Оновлення 11.01.001

Повідомлення igora_p » 02 квітня 2019, 09:40

Amiran писав:
01 квітня 2019, 17:13
hatmaster писав:
29 березня 2019, 14:08
olga_p писав:
28 березня 2019, 17:59


Присоединяюсь к вопросу.
Тоже есть жалобы от клиента, что вместо 10 минут рез.копия стала зависать на 30 минут.
Проблема возникла сразу после обновления еще до конвертации СУБД.
Win7x32 SP1, ОЗУ 2 ГБ, процессор 1,6 ГГц
Також стикнувся
Локальний медок, база ~700Мб
Після оновлення (зі слів клієнтки) резервна копія робиться біля 2 год (раніше 30-40 хв)
Виконав конвертацію, подивимся, чи зміниться швидкість резервного копіювання.

P.S. Швидкість створення/розгортання резервних копій, особливо для мережевого Медка - це взагалі окреме питання до розробників
| Показать
ДолгоРК.jpg
+1. сегодня наблюдал такое у нашего буха. время создания рк увеличилось почти втрое
После конвертации, объем архива увеличился почти вдвое. Оказалось, в каталоге базы присутствует zvit.bak, который так же ложиться в архив.
Перенес bak файл в другой каталог и архив стал примерно такого же размера и время архивирования прежнее.
Для тех, у кого проблема со временем создания архива, посмотрите на bak файл и перенесите его с рабочего каталога Медка.

Відповісти

Повернутись до “Оновлення програми M.E.Doc”