ZuluSpirit писав:poltava_energy писав:PS: Зараз, після купи тем про пошкодження баз, мені здається, що така поведінка апдейтера була запланованою.
Чим більше поламаних БД, тим більше звернень до розробників і тим більший заробіток
Робіть
додатково бекап БД засобами Firebird і буде спокійніше: швидше створюється, швидше розгортається, зберігаються налаштування ролей.
Бекап засобами Firebird створюється за розкладом, і от так вийшло, що РК містила більш актуальні дані ніж бекап
І тому було прийняте рішення відновлення саме з РК.
Дивним чином ситуація з індексами вирішилася, і тугодія повернулася до звичної.
Для цього було зроблено бекап/рестор існуючої тормознутої бази із збільшенням розміру сторінки.
Дякую всім співробітникам Інтелект-сервісу за допомогу по вирішенню проблеми (хоча що я брешу - ніхто нічого не зміг допомогти
).
PS: Але питання неповної працездатності та порушення роботи індексів під час відновлення РК залишається відкритим.