ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Інформація щодо випуску оновлень
kls
Повідомлень: 162
З нами з: 13 червня 2013, 16:21

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення kls » 31 травня 2016, 10:21

Колпаков Б.И. писав:dimagr
kls
Dr.Web какая версия? Корпоративная?
Звичайна 6 версія.
Але ж процес UniCryptC.exe не є антивіруса, тим більше чітко вказано в помилці, що установка не змогла отримати доступ до файлу і антивірус був вимкнений.... . Установка не змогла вигрузити процес і отримали помилку. Якось так.
ВЕК ЖИВИ - ВЕК УЧИСЬ.
ИСТИНА ГДЕ ТО РЯДОМ....

dimagr
Повідомлень: 12
З нами з: 25 травня 2016, 14:21

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення dimagr » 31 травня 2016, 10:27

Др.Вэб не выключал.
В диспетчере задач прибил процесс УНИКРИПТС.
Запустил обновку... долго... очень долго... но процесс завершился успешно !
Запустил медковую станцию - полет нормальный !!!
Спасибо всем.

Да... размер файла zvit.fdb приближается к 5 GB.
Можно ли его как-то уменьшить ?

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 10:29

kls
Дело в том, что у Dr.Web даже при его отключении, не отключаются полностью все экраны.
Поэтому с Dr.Web нужно внимательно смотреть настройки.

На других антивирусах(ESET, KAV, KIS) подобного не замечено.

dimagr
На форуме этот вопрос уже обсуждался, поищите пожалуйста по фразе "Можно ли как-то уменьшить zvit.fdb".

ZuluSpirit
Повідомлень: 263
З нами з: 17 червня 2014, 12:08

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення ZuluSpirit » 31 травня 2016, 10:32

Колпаков Б.И. писав:ZuluSpirit
Avast даже Free блокирует Медок, поэтому либо на время установки обновления отключаем защиту, а в идеале добавляем в исключения папку Медка.
Це в кого як))) У нас нічого не блокує і у виключеннях виявилися лише ZvitServerMonitor.exe та BackupManager.exe (і то лише у виключеннях DeepScreen).
Блокування Авасту помітні лише на комп'ютерах, на яких встановлені станції, і лише в перші години роботи машини. Можна припустити, що Аваст виконує тіньову перевірку системи і відбуваються накладки. Сервер у нас працює цілодобово і ніякі блокування не зустрічаються.

П.М. Після "пакращень" 124 версії у створенні архіву програму, він у нас перестав створюватися. Але щось мені здається, що й тут немає провини Авасту. Принаймні у логу планувальника відсутня будь-яка інформація про помилку доступу. "Будем искать..."
dimagr писав:Да... размер файла zvit.fdb приближается к 5 GB.
Можно ли его как-то уменьшить ?
А я якийсь реальний доведений профіт від цієї операції?) У нас база 10 ГБ...

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 10:44

Повторюсь, все зависит от версии антивируса!

От оптимизации базы профит есть(уменьшается размер, уходят ошибки), самое простое это восстановить РК.zbk на чистой базе и переместить первичку в архив.

gorakh
Повідомлень: 61
З нами з: 23 травня 2012, 14:40

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення gorakh » 31 травня 2016, 10:45

Не дает выписать НН на ежедневные суммы операций код 11. Ни как. :shock:
UPDATE Сначала надо Х потом только выбирать код. В обратном порядке не дает :D
Востаннє редагувалось 31 травня 2016, 11:25 користувачем gorakh, всього редагувалось 1 раз.

dimagr
Повідомлень: 12
З нами з: 25 травня 2016, 14:21

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення dimagr » 31 травня 2016, 10:47

dimagr писав:Да... размер файла zvit.fdb приближается к 5 GB.
Можно ли его как-то уменьшить ?
А я якийсь реальний доведений профіт від цієї операції?) У нас база 10 ГБ...[/quote]

1. место на диске (мелочь, но неприятно), опять же дефрагментация
2. размер файлов *.ZBK (делаются при выходе из медка), и *.BKZ (делается через планировщик или через администрирование)
3. время на считывание базы

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 10:54

gorakh писав:Не дает выписать НН на ежедневные суммы операций код 11. Ни как. :shock:
Квитанцию покажите пожалуйста.
dimagr писав:
dimagr писав: ...
2. размер файлов *.ZBK (делаются при выходе из медка), и *.BKZ (делается через планировщик или через администрирование)...
Данный пункт лечится переустановкой серверной части с нового дистрибутива, с последующим восстанволением РК.zbk либо подбросом базы.

layjel
Повідомлень: 295
З нами з: 05 вересня 2013, 11:14

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення layjel » 31 травня 2016, 11:15

Відправили повідомлення про прийняття працівника на роботу.
1-ша квитанція прийшла позитивна, в самій квитанції все правильно.
| Показать
Спосіб прийому:
З використанням прямого з'єднання
Отримано:
31.05.2016 10:46
Підписи:
Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України. ОТРИМАНО Підпис вірний.
Ім'я файла:
222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Текст:
Квитанція №1
Підприємство: *1314*** Назва
Документ: J3001001 Повідомлення про прийняття працівника на роботу
Файл: 222500*1314***j3001001100000000110520162225.xml

За період: Травень,2016 р.
Документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 31.05.2016 в 10:31:27

Підписи документа:- перший - печатка, *1314*** ТОВ "ЦЕНТР ***", сертифікат № 010000000000000000000000000000000*****c0, видавник UA-36865753-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна",
- другий - директор, **92603*** Ков****** М.*., сертифікат № 01000000000000000000000000000000069715c8, видавник UA-36865***-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна",
- третій - бухгалтер, ***9217*** Дя*** В.*., сертифікат № 01000000000000000000000000000000******7f, видавник UA-36865***-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття
Вашого електронного звiту на районному рівні.
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронної звітності" ДФС України, версія 2.2.8.16
ДФС повідомляє про функціонування «Електронного кабінету платника», скористатись яким можна за адресою: cabinet.sfs.gov.ua
А в 2-й квитанції ім'я організації змінилося на "ээээээээээ"
| Показать
Спосіб прийому:
З використанням прямого з'єднання
Отримано:
31.05.2016 10:59
Підписи:
Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України. ОТРИМАНО Підпис вірний.
Ім'я файла:
222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Текст:
Квитанція №2
Підприємство: 21314240
Документ: J3001001 Повiдомлення про прийняття працiвника на роботу
Файл: 222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Реєстраційний номер документу: 9087385***
За період: Травень,2016 р.
Документ доставлено до районного рівня 2225 ДПI У М. ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ ГУ ДФС У ХМЕЛЬНИЦЬКIЙ ОБЛАСТI 31.05.2016 в 10:31:27
Підписи документа:- перший - печатка, *1314*** ээээээ ээээ ээээoээээээoэ
- другий - директор, *992603*** Ков****** М.*.
- третій - бухгалтер, *469217*** Дя*** В.*.
Прийнято пакет.
Державна фіскальна служба України
ДФС повідомляє про функціонування "Електронного кабінету платника", скористатись яким можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua
Сам документ прийнявся... але питання в тому, чому змінилася назва в квитанції ?
Звертатися в ДФС за роз'ясненнями???
Востаннє редагувалось 31 травня 2016, 11:23 користувачем layjel, всього редагувалось 1 раз.

AlexConsul

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення AlexConsul » 31 травня 2016, 11:22

layjel писав:Відправили повідомлення про прийняття працівника на роботу.
1-ша квитанція прийшла позитивна, в самій квитанції все правильно.
| Показать
Спосіб прийому:
З використанням прямого з'єднання
Отримано:
31.05.2016 10:46
Підписи:
Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України. ОТРИМАНО Підпис вірний.
Ім'я файла:
222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Текст:
Квитанція №1
Підприємство: *1314*** Назва
Документ: J3001001 Повідомлення про прийняття працівника на роботу
Файл: 222500*1314***j3001001100000000110520162225.xml

За період: Травень,2016 р.
Документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 31.05.2016 в 10:31:27

Підписи документа:- перший - печатка, *1314*** ТОВ "ЦЕНТР ***", сертифікат № 010000000000000000000000000000000*****c0, видавник UA-36865753-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна",
- другий - директор, **92603*** Ков****** М.*., сертифікат № 01000000000000000000000000000000069715c8, видавник UA-36865***-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна",
- третій - бухгалтер, ***9217*** Дя*** В.*., сертифікат № 01000000000000000000000000000000******7f, видавник UA-36865***-0114 АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття
Вашого електронного звiту на районному рівні.
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронної звітності" ДФС України, версія 2.2.8.16
ДФС повідомляє про функціонування «Електронного кабінету платника», скористатись яким можна за адресою: cabinet.sfs.gov.ua
А в 2-й квитанції ім'я організації змінилося на "ээээээээээ"
| Показать
Спосіб прийому:
З використанням прямого з'єднання
Отримано:
31.05.2016 10:59
Підписи:
Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України. ОТРИМАНО Підпис вірний.
Ім'я файла:
222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Текст:
Квитанція №2
Підприємство: 21314240
Документ: J3001001 Повiдомлення про прийняття працiвника на роботу
Файл: 222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Реєстраційний номер документу: 9087385***
За період: Травень,2016 р.
Документ доставлено до районного рівня 2225 ДПI У М. ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ ГУ ДФС У ХМЕЛЬНИЦЬКIЙ ОБЛАСТI 31.05.2016 в 10:31:27
Підписи документа:- перший - печатка, *1314*** ээээээ ээээ ээээoээээээoэ
- другий - директор, *992603*** Ков****** М.*.
- третій - бухгалтер, *469217*** Дя*** В.*.
Прийнято пакет.
Державна фіскальна служба України
ДФС повідомляє про функціонування "Електронного кабінету платника", скористатись яким можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua
Сам документ прийнявся... але питання в тому, чому змінилася назва в квитанції ?
Звертатися в ДФС за роз'ясненнями???
По информации от ГФС, у них велись технические работы, потому есть вероятность, что могут приходить квитанции непонятного содержания. Главное - наличие штампа на документе и текста "ПРИЙНЯТО" в квитанции.

gorakh
Повідомлень: 61
З нами з: 23 травня 2012, 14:40

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення gorakh » 31 травня 2016, 11:24

dimagr писав:
dimagr писав:Да... размер файла zvit.fdb приближается к 5 GB.
Можно ли его как-то уменьшить ?
А я якийсь реальний доведений профіт від цієї операції?) У нас база 10 ГБ...
место на диске (мелочь, но неприятно), опять же дефрагментация
2. размер файлов *.ZBK (делаются при выходе из медка), и *.BKZ (делается через планировщик или через администрирование)
3. время на считывание базы
45 Гб Oracle. После 10 Гб Firebird начал сильно тормозить.
Востаннє редагувалось 31 травня 2016, 11:27 користувачем gorakh, всього редагувалось 2 разів.

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 11:24

AlexConsul писав:...
По информации от ГФС...
Ссылка есть на это письмо?

kkv
Повідомлень: 113
З нами з: 05 серпня 2013, 10:50

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення kkv » 31 травня 2016, 11:32

gorakh писав:
dimagr писав:
dimagr писав:Да... размер файла zvit.fdb приближается к 5 GB.
Можно ли его как-то уменьшить ?
А я якийсь реальний доведений профіт від цієї операції?) У нас база 10 ГБ...
место на диске (мелочь, но неприятно), опять же дефрагментация
2. размер файлов *.ZBK (делаются при выходе из медка), и *.BKZ (делается через планировщик или через администрирование)
3. время на считывание базы
45 Гб Oracle. После 10 Гб Firebird начал сильно тормозить.
24 Гб firebird embedded
тожно вопрос как можно уменьшить

AlexConsul

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення AlexConsul » 31 травня 2016, 11:38

Колпаков Б.И. писав:
AlexConsul писав:...
По информации от ГФС...
Ссылка есть на это письмо?
Какое письмо? От ГФС разве дождёшься письма? Информация "с телефона"

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 11:41


AlexConsul

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення AlexConsul » 31 травня 2016, 11:56

Разгружайте базу через Архивацию докуметов (не путать с архивом программы!). Размер базы это НЕ УМЕНЬШИТ, но ускорит быстродействие.
Дефрагментация очень мизерно поможет.
Если архитектуры Classic с использованием Кластера сервисов тоже не хватает - то либо переход на Oracle, либо реинстал Медка и заполнение новой базы. А старые БД (файлы zvit.fdb) сбрасывать в какой-то каталог с разделением по подпапкам.
Если такие огромные базы - то либо у вас по 5000 накладных в день, либо хранятся отчёты за 1 квартал 547 года до нашей эры.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення priup » 31 травня 2016, 11:59

| Показать
AlexConsul писав:
layjel писав:.....
Документ: J3001001 Повiдомлення про прийняття працiвника на роботу
Файл: 222500*1314***J3001001100000000110520162225.XML
Реєстраційний номер документу: 9087385***
За період: Травень,2016 р.
....??
По информации от ГФС, у них велись технические работы, потому есть вероятность, что могут приходить квитанции непонятного содержания. Главное - наличие штампа на документе и текста "ПРИЙНЯТО" в квитанции.
Неее, уважаемый!
Главное : Реєстраційний номер документу: 9087385***

Stanislav
Повідомлень: 472
З нами з: 24 лютого 2014, 12:00

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Stanislav » 31 травня 2016, 12:05

Полностью работоспособный локальный медок 124 версии обновил средствами медка до 125. Программа сразу после обновления перестала запускаться. ОС 7 х32 хомбейс
ОШИБКА ПРИ ЗАПУСКЕ ПОСЛЕ ОБНОВЛЕНИЯ ДО 125 ВЕРСИИ | Показать
ЗображенняЗображення
ЗАПИСЬ В ЖУРНАЛЕ ОС | Показать
- System

- Provider

[ Name] Application Error

- EventID 1000

[ Qualifiers] 0

Level 2

Task 100

Keywords 0x80000000000000

- TimeCreated

[ SystemTime] 2016-05-31T08:56:20.000000000Z

EventRecordID 5694611

Channel Application

Computer KR-MED-8

Security


- EventData

ezvit.exe
1.0.0.0
574c3fd1
KERNELBASE.dll
6.1.7601.23392
56eb2fb9
e0434f4d
0000845d

AlexConsul

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення AlexConsul » 31 травня 2016, 12:18

При обновлении небыло ошибок? Зайдите в корневой Медка, найдите файлик VerInfo.txt и посмотритте там версию Медка и скажите мне, я вышлю в ЛС библиотеки для замены.

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: ОНОВЛЕННЯ 10.01.125

Повідомлення Колпаков Б.И. » 31 травня 2016, 12:19


Відповісти

Повернутись до “Оновлення програми M.E.Doc”