В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Інформація щодо випуску оновлень
Відповісти
YShat
Повідомлень: 5
З нами з: 02 грудня 2022, 11:05

В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення YShat » 17 червня 2024, 12:58

Доброго дня! В процесі оновлення до версії 11.02.141 Avast видалив файл DMF.AppServer.exe без можливості відновлення. Що робити? ZvitGrp1 не запускається, програма не працює

ОС Windows 7

Marat Melnyk
Повідомлень: 675
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення Marat Melnyk » 17 червня 2024, 14:59

YShat писав:
17 червня 2024, 12:58
Доброго дня! В процесі оновлення до версії 11.02.141 Avast видалив файл DMF.AppServer.exe без можливості відновлення. Що робити? ZvitGrp1 не запускається, програма не працює

ОС Windows 7
Добрий день!
Рекомендується оновити версію антивірусу та бази сигнатур до актуальної версії для неповторення ситуації в подальшому.
На даний час відсутні аналогічні звернення.

Файли для заміни надсилаю в особисті повідомлення.
Якщо будуть повторні спрацьовування антивірусного ПЗ, рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки для детального аналізу ситуації: (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10.

YShat
Повідомлень: 5
З нами з: 02 грудня 2022, 11:05

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення YShat » 17 червня 2024, 16:25

Дякую, все працює

PashaM
Повідомлень: 133
З нами з: 18 вересня 2018, 12:27

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення PashaM » 20 червня 2024, 13:29

Marat Melnyk писав:
17 червня 2024, 14:59
YShat писав:
17 червня 2024, 12:58
Доброго дня! В процесі оновлення до версії 11.02.141 Avast видалив файл DMF.AppServer.exe без можливості відновлення. Що робити? ZvitGrp1 не запускається, програма не працює

ОС Windows 7
Добрий день!
Рекомендується оновити версію антивірусу та бази сигнатур до актуальної версії для неповторення ситуації в подальшому.
На даний час відсутні аналогічні звернення.

Файли для заміни надсилаю в особисті повідомлення.
Якщо будуть повторні спрацьовування антивірусного ПЗ, рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки для детального аналізу ситуації: (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10.
Доброго дня. Чи можна отримати файли для замніи, оскільки маємо декілька таких звернень?

Marat Melnyk
Повідомлень: 675
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення Marat Melnyk » 20 червня 2024, 13:36

PashaM писав:
20 червня 2024, 13:29
Marat Melnyk писав:
17 червня 2024, 14:59
YShat писав:
17 червня 2024, 12:58
Доброго дня! В процесі оновлення до версії 11.02.141 Avast видалив файл DMF.AppServer.exe без можливості відновлення. Що робити? ZvitGrp1 не запускається, програма не працює

ОС Windows 7
Добрий день!
Рекомендується оновити версію антивірусу та бази сигнатур до актуальної версії для неповторення ситуації в подальшому.
На даний час відсутні аналогічні звернення.

Файли для заміни надсилаю в особисті повідомлення.
Якщо будуть повторні спрацьовування антивірусного ПЗ, рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки для детального аналізу ситуації: (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10.
Доброго дня. Чи можна отримати файли для замніи, оскільки маємо декілька таких звернень?
Добрий день!
Файли вислав.

ferret
Повідомлень: 1029
З нами з: 13 липня 2012, 15:20
Звідки: Острова Зеленого Мыса

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення ferret » 04 липня 2024, 10:22

Marat Melnyk писав:
17 червня 2024, 14:59
YShat писав:
17 червня 2024, 12:58
Доброго дня! В процесі оновлення до версії 11.02.141 Avast видалив файл DMF.AppServer.exe без можливості відновлення. Що робити? ZvitGrp1 не запускається, програма не працює

ОС Windows 7
Добрий день!
Рекомендується оновити версію антивірусу та бази сигнатур до актуальної версії для неповторення ситуації в подальшому.
На даний час відсутні аналогічні звернення.

Файли для заміни надсилаю в особисті повідомлення.
Якщо будуть повторні спрацьовування антивірусного ПЗ, рекомендується звернутись на Гарячу лінію технічної підтримки для детального аналізу ситуації: (044) 206 72 10 або (098) 206 72 10.
Доброго дня! Маю також звернення щодо Авасту. Чи можна отримати файли?
На этом месте должна была быть какая-то подпись

Mykhailo_Taranenko
Повідомлень: 18
З нами з: 03 травня 2023, 11:28

Re: В процесі оновлення антивірус Видалив файл програми. Що робити?

Повідомлення Mykhailo_Taranenko » 04 липня 2024, 18:25

ferret писав:
04 липня 2024, 10:22
Доброго дня! Маю також звернення щодо Авасту. Чи можна отримати файли?
Добрий день!
Файли вислав.

Відповісти

Повернутись до “Оновлення програми M.E.Doc”