АЦСК "Україна"

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення priup » 24 червня 2014, 10:51

Так и я об проверке возможности ДОКУМЕНТООБОРОТА с контрагентами.
Например 2 минуты назад после нажатия кнопки "ОНОВЫТЫ ДАННИ ДЛЯ ДОКУМЕНТООБИГУ" и выбрав -Для всих-
получил следующее:
| Показать
Без3.JPG
Без3.JPG (17.83 Кіб) Переглянуто 5437 разів

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Ярослав Заец » 24 червня 2014, 11:22

priup
У Вас есть доступ к сайтам АЦСК Украина и УСЦ??

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення priup » 24 червня 2014, 13:08

С 2004 года до всех сайтов корпорации "ИС" есть!
| Показать
Без4.JPG
Без4.JPG (116.33 Кіб) Переглянуто 5419 разів

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Ярослав Заец » 24 червня 2014, 13:16

priup
Попробуйте обновить не всех сразу контрагентов, а выделить несколько и сделать запрос по выделенным записям.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення priup » 24 червня 2014, 15:44

Вопрос не в ЭТОМ!

20 июня перед тем как написать немного другую проблему в эту тему(связанную с сертификатами) я проделывал эту же операцию.
И после нажатия кнопки "ОНОВЫТЫ ДАННИ ДЛЯ ДОКУМЕНТООБИГУ" и выбрав -Для всих- все прекрасно обновилось.!!!!
А сегодня неАААА….

Вопрос о внедрении ДОКУМЕНТООБОРОТА у клиентов….
Сервера АЦСК, БЕСТА , МЕДОКА и ЭДО не должны хандрить ВАААЩЕЕЕ!
А пока маемо, шо маемо….

PS. Я выдал разработчику информацию об одной причине медленного внедрения электронного документооборота у клиентов.

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Колпаков Б.И. » 25 червня 2014, 13:45

Серійний номер: c97304
Дата початку: 23.06.2014
Дата закінчення: 22.06.2015
Не дійсний! Сертифікат не пройшов перевірку кореневим сертифікатом АЦСК.

Получаю это сообщение на ПК клиента:
- Мед локальный_234,
- антивирус KIS(отключал)
- время на ПК в порядке
- Мед установлен с 029 дистрибутива
замена группы файлов UniCrypt не помогает, ПК перезагружали, UniCrypt в диспетчере есть, вручную сертификаты также не затягиваются, на другом ПК сертификаты загрузились нормально.
Проблема решена переустановкой программы! :(
Востаннє редагувалось 26 червня 2014, 22:38 користувачем Колпаков Б.И., всього редагувалось 1 раз.

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Ярослав Заец » 25 червня 2014, 14:08

Колпаков Б.И.
Если Вы проделали все действия которые написали и ничего не помогло. Тогда есть Вариант что Ваши клиенты делали Откат ОС.

Колпаков Б.И.
Повідомлень: 8802
З нами з: 29 липня 2011, 14:59
Звідки: Украина, Донецкая область, Бахмут
Контактна інформація:

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Колпаков Б.И. » 25 червня 2014, 14:52

А вот это я не проверил, спасибо.

любопытный
Повідомлень: 162
З нами з: 20 травня 2014, 12:06

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення любопытный » 25 червня 2014, 15:33

Ярослав Заец писав: Колпаков Б.И.
Вариант что Ваши клиенты делали Откат ОС.
В таком случае надо переустанавливать медок, или как "лечить"?

Ярослав Заец
Повідомлень: 1324
З нами з: 19 березня 2014, 11:22

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Ярослав Заец » 25 червня 2014, 15:50

любопытный
Перепроверить нету ли других точек восстановления, попробовать вернуть до момента отката.
Если ничего не получиться тогда переустановка.

любопытный
Повідомлень: 162
З нами з: 20 травня 2014, 12:06

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення любопытный » 25 червня 2014, 15:53

Спасибо. У меня такой ситуации сейчас нет, но все может быть.

andreykrol
Повідомлень: 41
З нами з: 15 березня 2013, 13:51

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення andreykrol » 26 червня 2014, 19:19

Дату на компе посмотрите))))

Постійний читач
Повідомлень: 952
З нами з: 08 жовтня 2012, 21:32

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Постійний читач » 18 липня 2014, 20:26

| Показать
priup писав:
Мартынюк Анатолий писав:Якщо Ви так зробите, то не приймете документів/квитанцій, зашифрованих на старий сертифікат.
Тому старі сертифікати, особливо печаток, в програмі не заважають і можуть бути потрібні.
Сертифікат не так багато місця в базі займає.

Показ попередження буде виправлено.
1. Как может кто-то зашифровать ВАМ информацию на ВАШ недействующий сертификат?????
2. Ждём!
може і так. Але я спостерігав наступне:
в одного фопа ключі УСЦ закінчились 27.12.2013, з 28.12.2013 ключі України. повідомлення зашифровані на старий сертифікат перший раз з'явились в лютому цього року.
Сьогодні це вже мене трішки дістало - скачав старі усц-сертифікати, відкатав дату на початок грудня, завантажив в медок ці сертифікати і отримав наступне повідомлення:
Рахунок-фактура №------------------------ від 12.12.2013
Підписано: Печатка 36865753 ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА". Підпис вірний.
Підписано: Директор 3244513117 Меньшиков О.Л.. Підпис вірний.

і аналогічно акт.
і зрозумів що я нічого не розумію. :shock:
як сертифікатами україни мені зашифрували на усц-сертифікати :?

Анатолій Мартинюк
Специалист по базам данных
Повідомлень: 46
З нами з: 20 вересня 2012, 10:19

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Анатолій Мартинюк » 21 липня 2014, 09:44

Скиньте ім'я файлу документа зашифрованого на прострочений сертифікат

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення rsv » 27 серпня 2014, 11:39

У клієнта ще не закінчилися ключі УСЦ, але він вже придбав ключі АЦСК УКРАЇНА. Для блокування ключів УСЦ, клієнт заповнив лист про відкликання, підписав його своїми ж ключами УСЦшними і відправив. Але центр не приймає. В квитанції наступний текст:
ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО.
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Виявлені помилки:
Помилка зняття підпису Код: 12 Внутрішня помилка перевірки підпису.
Відправник: Центральний портал прийому звітності 'УСЦ', версія 2.2.2.9
І це вже далеко не перший випадок
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 27 серпня 2014, 11:52

rsv
Здравствуйте!
Клиенту необходимо обновить программу до актуальной версии 10.01.003 и повторно отправить уведомление

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення rsv » 27 серпня 2014, 11:59

Белокопытов Геннадий писав:rsv
Здравствуйте!
Клиенту необходимо обновить программу до актуальной версии 10.01.003 и повторно отправить уведомление
Програму оновити неможливо, оскільки на момент відправки листів вона вже була оновлена до останньої версії
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 27 серпня 2014, 12:00

rsv
Данное сообщение может приходить клиенту, только если уведомление отправлено из версий программы ранее обновления 001

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення rsv » 27 серпня 2014, 12:38

Ви знаєте, якби я своїми власними очима не бачив версію і не був присутній в момент відправки, я б міг подумати що клієнт мені бреше. Але в даному випадку я цього сказати не можу.
Добре, десь приблизно за годину я повторю даний експеримент з іншим клієнтом ще раз.
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 27 серпня 2014, 15:09

rsv
В случае если ситуация повторится при отправке уведомления о блокировании сертификатов, вышлите пожалуйста ЕДРПОУ данного клиента в ЛС

Відповісти

Повернутись до “Питання по сертифікатам”