АЦСК "Україна"

rsv
Повідомлень: 1527
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення rsv » 13 листопада 2020, 10:27

На сайті АЦСК викладено кілька договорів. Зокрема, і "Договір на отримання КЕП для госпрозрахункових організацій"
Так от, якщо цей договір відкривати не програмою Word, а Libreoffice, то деякі пункти договору відображаються некоректно. Було перевірено на різних версіях Libreoffice (починаючи від LibreOfficePortable 4.3.5 і до останньої - 7ї) - ситуація однакова.
Пункт 3 | Показать
Image 3.jpg
Image 3.jpg (47.12 Кіб) Переглянуто 231 раз
Пункт 4 | Показать
Image 4.jpg
Image 4.jpg (186.33 Кіб) Переглянуто 231 раз
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

digi
Повідомлень: 698
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення digi » 13 листопада 2020, 14:20

Хоча розробник й повідомив, що сервіси АЦСК вже працюють у штатному порядку, але у кабінет платника зайти все ще неможливо.

Sagius
Повідомлень: 679
З нами з: 29 березня 2016, 08:58

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Sagius » 13 листопада 2020, 16:01

digi писав:
13 листопада 2020, 14:20
Хоча розробник й повідомив, що сервіси АЦСК вже працюють у штатному порядку, але у кабінет платника зайти все ще неможливо.
Подтверждаю. Не только кабинет, но и ряд других сервисов (например, "Вчасно") пишут ошибку или о проверке статуса сертификатов, или неизвестную ошибку.
Когда будет полностью восстановлена работоспособность?

Сергей Степанченко
Повідомлень: 71
З нами з: 12 лютого 2020, 11:01

Re: АЦСК "Україна"

Повідомлення Сергей Степанченко » 13 листопада 2020, 16:23

Sagius писав:
13 листопада 2020, 16:01
digi писав:
13 листопада 2020, 14:20
Хоча розробник й повідомив, що сервіси АЦСК вже працюють у штатному порядку, але у кабінет платника зайти все ще неможливо.
Подтверждаю. Не только кабинет, но и ряд других сервисов (например, "Вчасно") пишут ошибку или о проверке статуса сертификатов, или неизвестную ошибку.
Когда будет полностью восстановлена работоспособность?
digi писав:
13 листопада 2020, 14:20
Хоча розробник й повідомив, що сервіси АЦСК вже працюють у штатному порядку, але у кабінет платника зайти все ще неможливо.
Просьба повторить авторизацию, ошибка не должна больше повторятся.

Відповісти

Повернутись до “Питання по сертифікатам”