Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Вопросы, не связанные с функционалом программы
Відповісти
alias_nata
Повідомлень: 31
З нами з: 21 серпня 2018, 09:01

Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення alias_nata » 01 листопада 2019, 11:43

Потрібна допомога та порада, поділіться власним досвідом :)
Клієнт виступає в ролі покупця, у нього є продавці яким постійно блокують пн/рк.
Нам в програму спершу приходить від контрагента пн квитанцією №1, де пише що "реєстрація зупинена", а через певний час приходить "рішення". Після цього блокована пн так і залишається лише з першою квитанцією та "Зареєстрована в ЄРПН", так як їй присвоєний реєстраційний номер. Всю цю послідовність прослідкувати досить важка, так як у клієнта велика кількість пн/рк і неможливо вчсно включити розблоковані документи в декларацію.
Чи є якась можливість відфільтрувати більш детально пн та зробити по отриманим результатам "Запит стану реєстрації"???
Або можливо є інший варіант як вчасно отримувати коректно сформовані пн/рк???

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 01 листопада 2019, 12:40

alias_nata
Добрий день.
Для ПН та РК, що мають стан "Реєстрація зупинена", у наступному оновленні для графи "Реєстрація в ЄРПН" будет додано позначку про призупинення реєстрації.
Відповідно такі документи можливо на теперішній момент відфільтрувати по станку "Реєстрація зупинена" у колонці "Статус", а після наступного оновлення і по колонці "Реєстрація в ЄРПН".

Відповідно, відфільтрувати ПН та РК які отримали позитивні рішення та зареєстровані у ЄРПН, можливо також по вказаним колонкам зі статусом - "Зареєстровано в ЄРПН".

alias_nata
Повідомлень: 31
З нами з: 21 серпня 2018, 09:01

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення alias_nata » 01 листопада 2019, 17:52

дякую за відповідь :) , будемо очікувати 26 оновлення та тестуватимемо новий статус

Sagius
Повідомлень: 759
З нами з: 29 березня 2016, 08:58

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення Sagius » 05 червня 2020, 17:44

Поднимаю старый вопрос, но.
Ситуация:
1) РК был заблокирован;
2) Его статус в Реестре певрчных документов изменился на "призупинена реестрация" (точная формулировка статуса не принципиальна);
3) Подавались документы для разблокировки и документы были приняты;
3) ДПС было отправленно Ришення о разблокировке, оно в Медке есть есть и РК зарегистрирован - видно в Кабинете ДПС;
4) В Медке статус не поменялся с "призупинена реестрация".
Вопрос:
Как и раньше, должна прийти квитанции о том что РК зарегистрирован и тогда поменяется статус? Или ДПС квитанций о регистрации таких заблокированных-разблокированных документов не отправляет и статус должен меняться исходя из Ришення?
Спасибо.

Постійний читач
Повідомлень: 952
З нами з: 08 жовтня 2012, 21:32

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення Постійний читач » 05 червня 2020, 20:51

На заблоковані, після відновлення їх реєстрації приходить квитанція №2
і статус в медку змінюється.

Sagius
Повідомлень: 759
З нами з: 29 березня 2016, 08:58

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення Sagius » 09 червня 2020, 09:05

Постійний читач писав:
05 червня 2020, 20:51
На заблоковані, після відновлення їх реєстрації приходить квитанція №2
і статус в медку змінюється.
Спасибо!

witaw
Повідомлень: 58
З нами з: 15 жовтня 2012, 19:21

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення witaw » 09 червня 2020, 10:28

Постійний читач писав:
05 червня 2020, 20:51
На заблоковані, після відновлення їх реєстрації приходить квитанція №2
і статус в медку змінюється.
После обновления Медка на версию 11.02.011 не приходят квитанции №2. Хотя в электронном кабинете - зарегистрировано. И по Запросу
с квитанциями - сумма есть (т.е.видит зарегистрировано), а квитанция № 2 не заходит. И регистрационный номер ПН не появился в версии 11.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення priup » 09 червня 2020, 13:15

witaw писав:
09 червня 2020, 10:28
После обновления Медка на версию 11.02.011 не приходят квитанции №2. Хотя ............
1,На каком акаунте у Вас почта?
2,Какие настройки электронной почты в МЕДКЕ( прямое соединение или Эл.Почта)?
3,Какой и когда отправляли ОТЧЁТ??

Ну не екстрасексы на форуме................... :P

witaw
Повідомлень: 58
З нами з: 15 жовтня 2012, 19:21

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення witaw » 09 червня 2020, 22:41

email - @ukr.net. IMAP - настроен. Квитанции 2 Регистрации ПН нет.
Вкладення
запит.PNG
запит.PNG (9.46 Кіб) Переглянуто 2789 разів
журн.PNG
журн.PNG (2.11 Кіб) Переглянуто 2789 разів

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення priup » 10 червня 2020, 10:57

witaw писав:
09 червня 2020, 22:41
email - @ukr.net. IMAP - настроен. Квитанции 2 Регистрации ПН нет.
Вопрос сюда задайте 0800-501-007 (шлюз ДФС-горячая линия)
Должна налоговая :
Постійний читач писав:
05 червня 2020, 20:51
На заблоковані, після відновлення їх реєстрації приходить квитанція №2
і статус в медку змінюється.

witaw
Повідомлень: 58
З нами з: 15 жовтня 2012, 19:21

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення witaw » 10 червня 2020, 11:43

Спасибо за совет.
0800-501-007 (шлюз ДФС-горячая линия) отправили нам квитанцию 2 ПН. Но не заходит в Медок. Уже 30 минут ждем. Куда дальше обращаться?

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Блоковані пн та отримання на них квитанцій

Повідомлення priup » 10 червня 2020, 11:52

witaw писав:
10 червня 2020, 11:43
Спасибо за совет.
0800-501-007 (шлюз ДФС-горячая линия) отправили нам квитанцию 2 ПН. Но не заходит в Медок. Уже 30 минут ждем. Куда дальше обращаться?
Ух Вы и быстрые.......... стандартные НН регистрируются по 5-8 часов..................
Смотрим :
https://gatemon.com.ua/

Відповісти

Повернутись до “Організаційні питання”