Проблема с квитанциями

Помилки відправки та прийому пошти\звітів.
Відповісти
e_l_e_n_a
Повідомлень: 323
З нами з: 30 січня 2013, 18:02

Проблема с квитанциями

Повідомлення e_l_e_n_a » 05 січня 2015, 16:55

Подскажите, пожалуйста, с чем может быть связано:при каждом приеме почты, приходит одна и та же квитанция на зарегистрированную налоговую накладную,почистили папку incomming, папку zvit 9, проблема все равно остается, что можно еще сделать?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 05 січня 2015, 17:41

e_l_e_n_a
Вопрос относительно дублирования квитанций с центрального шлюза ГНИ уточняется.
На данный момент квитанции не должны приходить повторно на отправленные документы.
Очистите, пожалуйста, полностью каталог incomming в корневом каталоге программы.

e_l_e_n_a
Повідомлень: 323
З нами з: 30 січня 2013, 18:02

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення e_l_e_n_a » 05 січня 2015, 18:19

Так и делали, полностью чистим, но когда снова принимаем почту папка снова загружается

e_l_e_n_a
Повідомлень: 323
З нами з: 30 січня 2013, 18:02

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення e_l_e_n_a » 13 січня 2015, 12:52

Снова проблема с дублированием квитанций, чистим папку проблема остается, что можно еще сделать?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 13 січня 2015, 13:33

e_l_e_n_a
Попробуйте очистить каталог incoming и переключить почтовое соединение, установить признак "Увімкнути ручне керування трафіком" в меню "Адміністрування - Параметри системи - Електронна пошта".

TAMARA
Повідомлень: 38
З нами з: 15 січня 2015, 13:49

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення TAMARA » 15 січня 2015, 13:59

Подскажите пожалуйста, кто отправлял в ФСС з ТВП "Заявку на реєстрацію ЕЦП"?
Поехали заключили договор в ФСС, отправили после эту заявку.
Получили квитанцию:
Документ доставлено до центрального рівня ФСС з ТВП 15.01.2015 в 11:33:21
Підписи документа:
- перший - печатка,ХХХХХХХХ електронна печатка "ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ_
- другий - не визначений
- третій - не визначений
ДОКУМЕНТ ДОСТАВЛЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ФСС З ТВП.
Через певний час подбайте про отримання квитанції №2 щодо доставки
Вашого електронного звiту на районний рівень ФСС з ТВП.
Протокол прийому:
Невірна послідовність підписів документа Підписи документа:
- перший - печатка, ХХХХХХХХ електронна печатка "ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
- другий - не визначений
- третій - не визначений

Лицензия Медок + сумісність ключів ІДД ДПС

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 15 січня 2015, 14:52

TAMARA
Здравствуйте!
Заявка про регистрацию ЭЦП не обрабатывается на данный момент на шлюзе ФСС з ТВП.
Для отправки отчетности в ФСС з ТВП достаточно подписанного Вами договора с данным контролирующим органом.

TAMARA
Повідомлень: 38
З нами з: 15 січня 2015, 13:49

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення TAMARA » 15 січня 2015, 15:36

Т.е это никак не связано с ключами Налоговой???

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 15 січня 2015, 16:54

TAMARA
Нет не связано, для отправки отчетности в ФСС з ТВП достаточно подписанного Вами договора с данным контролирующим органом.

gumenuyk
Повідомлень: 367
З нами з: 28 вересня 2011, 14:44

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення gumenuyk » 18 березня 2015, 11:06

У нашого клієнта дуже цікава проблема.
Клієнт являється невідокремленим підрозділом юридичної особи та реєструє ПН. Картка підприємства заведена на ЄДРПОУ ЮО (напр.11111111) з кодом філії 4, ІПН ЮО.
Також встановлений медок на інше їхнє підприємство, яке вже не працює (напр.22222222), оскільки вони стали невідокремленим підрозділом з іншим кодом.
1) Медок-інформер сповіщає, що отримано нові повідомлення на ЮО 22222222, хоча вони втягуються у іншу ЮО (невідок.підрозділ) 11111111 з кодом філії 4. Чого інформер показує не отримувача повідомлень?
2) Коли 11111111 отримує від контрагента ПН/РК, яка вже зареєстрована в ЄРПН, то маємо в реєстрі ПН/РК без квитанції, хоча стоїть відмітка «Документ затверджено» та «Документ прийнято контрагентом». Куди уходять квитанції при обміні, якщо ПН доставляється, а вони не доходять? На що треба звернути увагу?
3) Ще один цікавий момент обміну узгодження: 11111111 відсилає ПН контрагенту, контрагент отримує, відправляє, і чомусь її отримує 22222222. Коди ЄДРПОУ різні, ІПН в картках різні, чому ПН виписана 11111111 потім отримує 22222222. Ми самі не вірили, доки не побачили. Як таке може бути?

Їхня головна установа порекомендувала їм перевстановити медок, але нічого не допомогло.

gumenuyk
Повідомлень: 367
З нами з: 28 вересня 2011, 14:44

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення gumenuyk » 19 березня 2015, 10:53

По п.3 проблема вже зникла сама по собі.

gumenuyk
Повідомлень: 367
З нами з: 28 вересня 2011, 14:44

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення gumenuyk » 06 квітня 2015, 13:41

gumenuyk писав:У нашого клієнта дуже цікава проблема.
Клієнт являється невідокремленим підрозділом юридичної особи та реєструє ПН. Картка підприємства заведена на ЄДРПОУ ЮО (напр.11111111) з кодом філії 4, ІПН ЮО.
Також встановлений медок на інше їхнє підприємство, яке вже не працює (напр.22222222), оскільки вони стали невідокремленим підрозділом з іншим кодом.

2) Коли 11111111 отримує від контрагента ПН/РК, яка вже зареєстрована в ЄРПН, то маємо в реєстрі ПН/РК без квитанції, хоча стоїть відмітка «Документ затверджено» та «Документ прийнято контрагентом». Куди уходять квитанції при обміні, якщо ПН доставляється, а вони не доходять? На що треба звернути увагу?

Їхня головна установа порекомендувала їм перевстановити медок, але нічого не допомогло.
хтось може підказати в яку сторону копати?

Ольга G
Повідомлень: 105
З нами з: 17 липня 2014, 17:25

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Ольга G » 14 квітня 2015, 22:52

Доброго вечора!!! підскажіть будь-ласка..у мене виникла така проблема
Був створений та надісланий Додаток по ЄСВ №4 за лютий 2015 року...квитанцію 2 було отримано..але через певні причині ми не втигли роздрукувати звіт з квитанцією...злітає на ПК Віндовс... архів втрачено...
чи є можливість отримання квитанцій якимось способом за лютий 2015 року???
Буду дуже вдчна за допомогу!!!

Евгений Радзиевский
Повідомлень: 452
З нами з: 04 лютого 2015, 11:54

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Евгений Радзиевский » 15 квітня 2015, 16:49

Ольга G
Спробуйте запросити шлюз податкової надіслати квитанції повторно. Але, якщо самого звту немає, то квитанції не збережуться. Їх можна буде відкрити, почитати та зробити скріншот екрану.

Ольга G
Повідомлень: 105
З нами з: 17 липня 2014, 17:25

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Ольга G » 13 липня 2015, 19:49

Доброго вечора!!! 07.07.15 відправила звіт ЄСВ по МЕДОК_ОНЛАЙН... повідомлення прийшло...кв.1,2 досі немає..підскажіть в чому причина?

Tinka
Повідомлень: 6
З нами з: 04 серпня 2015, 16:21

Проблема с квитанциями

Повідомлення Tinka » 04 серпня 2015, 16:32

Доброго дня. Виникла проблема при відправці податкових накладних. По-перше:не активна піктограмка "відправити", доводиться через "наступні дії" відсилати накладну.По-друге: при прийомі квитанції приходить лише фраза "отримано повідомлення" і все, немає розшифровки детальної-чи прийнято чи ні.і відповідно контрагенту таку накладну неможливо відправити бо вона в медку вісить зі статусом "відправлена".

Ирина Шадрина
Повідомлень: 6702
З нами з: 22 червня 2011, 09:06

Re: Проблема с квитанциями

Повідомлення Ирина Шадрина » 04 серпня 2015, 16:38

Похоже - положили шлюз ДФС. Он опять не работает.
Качество ответов зависит от качества задаваемых вопросов.

Відповісти

Повернутись до “Відправка\прийом звітів”