Прошу, хто знає, пояснити процес маршрутизації статистичних звітів.
На гарячій лінії МЕДОК мені пояснили, що процес такий:
відправник -> шлюз податкової (1 квитанція) -> шлюз статистики (2 квитанція) -> отримувач
В такому разі, якщо немає 1 квитанції - дзвонити на гарячу лінію податкової,
якщо немає 2 квитанції - дзвонити в статистику.
Телефон гарячої лінії податкової я маю 080501007, але хто там зі мної буде розмовляти з приводу статистичних звітів?
Хто має досвід, поділіться на який саме напрямок звертатися?
І ще. аналізуючи отримані квитанції, я бачу, що в статистичних звітах перша квитанція є від Центру обробки статистичних звітів.
Наприклад:
Код: Виділити все
Звiт одержано Центром обробки електронних звітів Держстату України 12.10.2015 у 16:29:09
Реєстраційний номер звіту: 9001638257 (592500000382220s050090810023540092015.xml)
Відправник: Центр обробки електронних звітів Держстату України
Код: Виділити все
Звiт доставлено до Центру обробки електронних звітів Держстату України 12.10.2015 у 16:29:09
Реєстраційний номер звіту: 9001638257 (592500000382220s050090810023540092015.xml)
Звіт відповідає визначеному Держстатом України формату.
Електронні цифрові підписи перевірено.
Звіт прийнято для подальшої обробки. У випадку виявлення
помилок при здійсненні обробки даних звіту в органах
державної статистики та(або) необхідності надання уточнень
Вам буде повідомлено додатково.
Відправник: Центр обробки електронних звітів Держстату України
Дякую, Володимир.