Підключення POS Терміналу

Відповісти
admin_infosvit
Повідомлень: 123
З нами з: 24 жовтня 2011, 18:06
Звідки: Полтава,ТОВ "Інфосвіт"
Контактна інформація:

Підключення POS Терміналу

Повідомлення admin_infosvit » 19 жовтня 2023, 13:38

Не робить суміщення програми з POS терміналом якій підключений через LAN мережу протоколом JSON при спробі провести оплату карткою програма зв’язуєтеся з терміналом та нічого не відбувається а потім відає помилку зв'язку

18.10.23 17:28:05.541 0000000D INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"PingDevice","step":0}
18.10.23 17:28:06.602 00000014 INFO MoveNext Текст відповіді від терміналу:{"Method":"PingDevice","Step":0,"Params":{"code":"00","responseCode":"0000"},"Error":false,"ErrorDescription":""}
18.10.23 17:28:13.145 00000001 INFO set_TaxObjectItems Set TaxObjectItems Compare took 0,000533 s
18.10.23 17:28:25.473 00000012 INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"Purchase","step":0,"params":{"amount":"1.00","discount":"0.00","merchantId":"0","facepay":"false"}}
18.10.23 17:28:25.473 00000012 INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"PingDevice","step":0}
18.10.23 17:28:26.495 00000011 INFO MoveNext Текст відповіді від терміналу:{"Method":"PingDevice","Step":0,"Params":{"code":"00","responseCode":"0000"},"Error":false,"ErrorDescription":""}
18.10.23 17:28:29.498 00000011 INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"ServiceMessage","step":0,"params":{"msgType":"identify"}}
18.10.23 17:28:49.615 00000014 ERROR Exception MoveNext System.Exception: Не вдалося отримати відповідь від POS-терміналу, перевищено таймаут отримання відповіді, або операція відмінена користувачем
at CashaLot.POSApi.Terminals.PosTerminalPB.<ExecuteTerminalCommandLan>d__21.MoveNext()
18.10.23 17:28:49.626 00000014 INFO MoveNext Текст відповіді від терміналу:{"Method":null,"Step":0,"Params":{},"Error":true,"ErrorDescription":"Не вдалося отримати відповідь від POS-терміналу, перевищено таймаут отримання відповіді, або операція відмінена користувачем"}
18.10.23 17:28:49.659 00000014 ERROR Exception Помилка терміналу:{"Method":null,"Step":0,"Params":{},"Error":true,"ErrorDescription":"Не вдалося отримати відповідь від POS-терміналу, перевищено таймаут отримання відповіді, або операція відмінена користувачем"}


при спілкуванні з робітниками банку дали таку рекомендацію

Добрый день, согласно предоставленного лога:
18.10.23 17:28:25.473 00000012 INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"Purchase","step":0,"params":{"amount":"1.00","discount":"0.00","merchantId":"0","facepay":"false"}}
18.10.23 17:28:25.473 00000012 INFO MoveNext Текст запиту до терміналу:{"method":"PingDevice","step":0}
18.10.23 17:28:26.495 00000011 INFO MoveNext Текст відповіді від терміналу:{"Method":"PingDevice","Step":0,"Params":{"code":"00","responseCode":"0000"},"Error":false,"ErrorDescription":""}
- ошибка, в связи с тем что команды Purchase и PingDevice равноценные по значимости и не нельзя выполнять их одновременно.
Процедура PingDevice он же хендшейк выполняется при подключении терминала самим genericDriverJsonETH, выполняется один раз и этого достаточно что бы продолжать работу с терминалом.
Для получения информации о статусе выполнения операции Purchase необходимо использовать запросы :
- getLastStatMsgCode
- getLastStatMsgDescription
эти запросы асинхронны и отрабатываются независимо от работы терминала.

Також хочу спитати чи можна запроси проводити через ємулятор, як і при USB підключенні.

Термінал Verifone, model: VX 520


Ось шматок лога з емулятора

Probing device at addr: 192.168.0.3:2000
2023/10/18 16:06:47 Internal port: 192.168.0.2:50044
Prepared JSON: {"method":"PingDevice","step":0}
Message HEX: 7b 22 6d 65 74 68 6f 64 22 3a 22 50 69 6e 67 44 65 76 69 63 65 22 2c 22 73 74 65 70 22 3a 30 7d
Adding delimiters (0x00): 0 7b 22 6d 65 74 68 6f 64 22 3a 22 50 69 6e 67 44 65 76 69 63 65 22 2c 22 73 74 65 70 22 3a 30 7d 0
RCV: ==================
7b 20 22 6d 65 74 68 6f 64 22 20 3a 20 22 50 69 6e 67 44 65 76 69 63 65 22 2c 20 22 73 74 65 70 22 3a 20 30 2c a 22 70 61 72 61 6d 73 22 3a 20 7b a 22 63 6f 64 65 22 3a 22 30 30 22 2c a 22 72 65 73 70 6f 6e 73 65 43 6f 64 65 22 20 3a 20 22 30 30 30 30 22 a 7d 2c a 20 22 65 72 72 6f 72 22 3a 20 66 61 6c 73 65 2c a 20 22 65 72 72 6f 72 44 65 73 63 72 69 70 74 69 6f 6e 22 3a 20 22 22 a 7d
=======================
2023/10/18 16:06:47 Start ModelCheck
2023/10/18 16:06:48 Internal port: 192.168.0.2:50045
Data to send: ==================
7b 22 6d 65 74 68 6f 64 22 3a 22 53 65 72 76 69 63 65 4d 65 73 73 61 67 65 22 2c 22 73 74 65 70 22 3a 30 2c 22 70 61 72 61 6d 73 22 3a 7b 22 6d 73 67 54 79 70 65 22 3a 22 69 64 65 6e 74 69 66 79 22 7d 7d 0
=======================
RCV: ==================
7b 20 22 6d 65 74 68 6f 64 22 20 3a 20 22 53 65 72 76 69 63 65 4d 65 73 73 61 67 65 22 2c 20 22 73 74 65 70 22 3a 20 30 2c a 22 70 61 72 61 6d 73 22 3a 20 7b a 22 6d 73 67 54 79 70 65 22 3a 22 69 64 65 6e 74 69 66 79 22 2c a 22 72 65 73 75 6c 74 22 3a 22 74 72 75 65 22 2c a 22 76 65 6e 64 6f 72 22 3a 22 56 65 72 69 66 6f 6e 65 22 2c a 22 6d 6f 64 65 6c 22 3a 22 56 58 20 35 32 30 22 a 7d 2c a 20 22 65 72 72 6f 72 22 3a 20 66 61 6c 73 65 2c a 20 22 65 72 72 6f 72 44 65 73 63 72 69 70 74 69 6f 6e 22 3a 20 22 22 a 7d
=======================
2023/10/18 16:06:48 Vendor: Verifone, model: VX 520
2023/10/18 16:06:48 Socket waiting connection on * : 3000
2023/10/18 16:06:48 Listening Network...
2023/10/18 16:06:48 Internal port: 192.168.0.2:50046

admin_infosvit
Повідомлень: 123
З нами з: 24 жовтня 2011, 18:06
Звідки: Полтава,ТОВ "Інфосвіт"
Контактна інформація:

Re: Підключення POS Терміналу

Повідомлення admin_infosvit » 19 жовтня 2023, 13:39

ТермІнал Приватбанку

Євген Колпаков
Повідомлень: 54
З нами з: 14 грудня 2022, 18:56

Re: Підключення POS Терміналу

Повідомлення Євген Колпаков » 19 жовтня 2023, 14:27

Добрий день
Прохання сформуйте будь-ласка задачу до буфетного відділу:
- Це перше суміщення, чи раніше все працювало?
- необрізані скріншоти перевірки з'єднання/налаштування POS теміналу
- папка Log
- Скріншот команди ping до ІР POS-терміналу
- Чи зверталися до банку щодо оновлення прошивки/конфігурації терміналу?

admin_infosvit
Повідомлень: 123
З нами з: 24 жовтня 2011, 18:06
Звідки: Полтава,ТОВ "Інфосвіт"
Контактна інформація:

Re: Підключення POS Терміналу

Повідомлення admin_infosvit » 19 жовтня 2023, 15:25

pos.zip
Скріншоти та лог
(366.72 Кіб) Ще не завантажувалось

Раніше на цьому пк та з цім пос терміналом не суміщували.
Конфігурацію Приватбанк завантажував

admin_infosvit
Повідомлень: 123
З нами з: 24 жовтня 2011, 18:06
Звідки: Полтава,ТОВ "Інфосвіт"
Контактна інформація:

Re: Підключення POS Терміналу

Повідомлення admin_infosvit » 19 жовтня 2023, 17:00

Як пояснив Privatbank (Олександр Горобей)
- ошибка, в связи с тем что команды Purchase и PingDevice равноценные по значимости и не нельзя выполнять их одновременно.

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання по роботі Cashalot”