Перехід з офлайну до онлайну не відбувається.

Відповісти
digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Перехід з офлайну до онлайну не відбувається.

Повідомлення digi » 07 лютого 2022, 13:49

З якихось причин не було зв'язку із сервером ФСКО з 04.02.2022. Зараз цей зв'язок відновлено, але перехід до онлайну не відбувається.
При відкритті зміни пише, що "В режимі "Заблоковано" здійснення розрахункових операцій неможливе. Необхідно дочекатися завершення офлайн сесії для зняття блокування".
| Показать
нечвола_офлайн.png
нечвола_офлайн.png (215.09 Кіб) Переглянуто 253 разів
Яким чином можна розблокувати чи скільки потрібно чекати розблокування? Чому автоматично не відбувається перехід до онлайну?

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання по роботі Cashalot”