Не працює програма

Відповісти
Ромаша
Повідомлень: 24
З нами з: 12 січня 2022, 10:34

Не працює програма

Повідомлення Ромаша » 15 січня 2022, 20:29

Потрібна допомога терміново, на усіх компютерах не працюють поля вводу і на старішій версії програми і на оновленій не працює ні бездротова клава та мишка ні провідна, ніяка. Працює ідеально у бек офісі усе вводиться, у ворді у офісі, у браузері у блокнотах крім програми кашалот. Можливо потрібно якусь бібліотеку встановити додаткову чи файли які підкинути, може Net framework чи ще щось бо вінда гола, встановлено кілька бібліотек с++ не більше.
Відео
https://www.youtube.com/watch?v=2seqmUE6fFY

Ромаша
Повідомлень: 24
З нами з: 12 січня 2022, 10:34

Re: Не працює програма

Повідомлення Ромаша » 15 січня 2022, 21:18

У браузері в полі пошуку наприклад чи у бекофісі коли я набрав слово то курсор мишки продовжує миготіти і як би чекає коли я наберу далі слово чи цифри точно так як я тут набираю у формі повідомлень форуму, так у всіх. А в програмі курсор миготить секунду-дві і зникає і коли набираєш далі то набране зникає а набирається слова знову але уже у іншому розділі наприклад у розділі вводу штрих коду.
Можливо є якісь тестові ключі аби я встановив програму на домшній комп на якому windows 8.1 та попробував чи буде працювати, тоді буду щось розуміти.

Espinela
Повідомлень: 168
З нами з: 07 червня 2018, 21:54

Re: Не працює програма

Повідомлення Espinela » 15 січня 2022, 23:22

Попробуйте ввести пароль вручную при входе.
Формулируя вопрос, ты демонстрируешь способность понять ответ.

Ромаша
Повідомлень: 24
З нами з: 12 січня 2022, 10:34

Re: Не працює програма

Повідомлення Ромаша » 16 січня 2022, 09:50

Espinela писав:
15 січня 2022, 23:22
Попробуйте ввести пароль вручную при входе.
Дякую велике, як на мене це абсурд бо пароль один і той самий ніде не має бути різниці як його програмі подати що копіюванням що вводом вручну якщо програма відкрилась, для мене це незрозуміло але воно працює. Щиро вдячний бо вже думав мені кришка, міняти windows на усіх машинах. І головне що ніде не бачив такої інструкції, мабуть варто додати в програму напис маленькими бувами під полем вводу паролю "пароль вводити вручну" тому що факт що людям можливі от такі проблеми. п.с. я дзвонив в службу підтримки, обіцяли розібратись і на тому і діло не вирішилось, сказали проводову клаву підчепити.

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання по роботі Cashalot”