Відсутні доступні для користувача ПРРО

admin_infosvit
Повідомлень: 123
З нами з: 24 жовтня 2011, 18:06
Звідки: Полтава,ТОВ "Інфосвіт"
Контактна інформація:

Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення admin_infosvit » 04 січня 2022, 14:20

04.01.22 13:11:33.251 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, початок
04.01.22 13:11:33.265 00000001 INFO LoginEx Авторизація виконано вдало
04.01.22 13:11:33.324 00000001 DEBUG Login user 2207310895
04.01.22 13:11:38.350 00000001 INFO LoginEx Відсутня інформація з бекофісу.
04.01.22 13:11:38.358 00000001 INFO LoginEx Відсутні доступні для користувача ПРРО!
04.01.22 13:11:40.156 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, фінал.
04.01.22 13:11:56.828 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, початок
04.01.22 13:11:56.835 00000001 INFO LoginEx Авторизація виконано вдало
04.01.22 13:11:56.882 00000001 DEBUG Login user 2207310895
04.01.22 13:12:01.910 00000001 INFO LoginEx Відсутня інформація з бекофісу.
04.01.22 13:12:01.920 00000001 INFO LoginEx Відсутні доступні для користувача ПРРО!
04.01.22 13:12:03.797 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, фінал.
Безымянный.png
Безымянный.png (14.77 Кіб) Переглянуто 1055 разів

Sagius
Повідомлень: 759
З нами з: 29 березня 2016, 08:58

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Sagius » 04 січня 2022, 14:30

На даний час тривають технічні роботи:
viewtopic.php?f=128&t=15863

digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення digi » 04 січня 2022, 14:49

А є якесь перевірене рішення для роботи КАШАЛОТ на комп'ютерах із Windows 7 SP1?
Поки що, вирішення такої проблеми було у площині повної заміни комп'ютера та встановлення Windows 10, тому що те рішення, яке пропонувалося на wiki.medoc.ua, не привело до успіху.
І чому нема такої інформації у системних вимогах (до речі де вони)?

Espinela
Повідомлень: 168
З нами з: 07 червня 2018, 21:54

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Espinela » 04 січня 2022, 17:07

digi писав:
04 січня 2022, 14:49
А є якесь перевірене рішення для роботи КАШАЛОТ на комп'ютерах із Windows 7 SP1?
Поки що, вирішення такої проблеми було у площині повної заміни комп'ютера та встановлення Windows 10, тому що те рішення, яке пропонувалося на wiki.medoc.ua, не привело до успіху.
І чому нема такої інформації у системних вимогах (до речі де вони)?
Хто вміє читати для того це не проблема.
| Показать
13.png
13.png (61.26 Кіб) Переглянуто 1009 разів
https://support.microsoft.com/ru-ru/top ... 268bb10392

Системні вимоги є у довідці.
Формулируя вопрос, ты демонстрируешь способность понять ответ.

AlexTwin
Повідомлень: 52
З нами з: 11 квітня 2018, 16:57

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення AlexTwin » 04 січня 2022, 17:07

Добрый день, кто нибудь знает когда заработает нормально?
А то одним кассиром даёт зайти,а другими нет. На второй кассе аналогично - Відсутні доступні для користувача ПРРО

Marat Melnyk
Повідомлень: 626
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Marat Melnyk » 04 січня 2022, 19:28

Добрый день!
Сегодня наблюдались сложности при работе с бек-офисом при входе в РМК и синхронизации номенклатур.
Временное решение для устранения проблем связи РМК с бек-офисом - необходимо заменить библиотеку в корневом каталоге РМК Cashalot.
Вкладення
CashaLot.Core.7z
(924.08 Кіб) Завантажено 3 разів

Забби
Повідомлень: 229
З нами з: 02 квітня 2018, 12:43

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Забби » 04 січня 2022, 21:27

Espinela писав:
04 січня 2022, 17:07
Системні вимоги є у довідці.
Яку можна відкрити, тільки запустивши Кашалот? :)

Espinela
Повідомлень: 168
З нами з: 07 червня 2018, 21:54

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Espinela » 04 січня 2022, 22:43

Забби писав:
04 січня 2022, 21:27
Espinela писав:
04 січня 2022, 17:07
Системні вимоги є у довідці.
Яку можна відкрити, тільки запустивши Кашалот? :)
Зайшовши в бэк офіс. Але звідки вам знати що там є.
Формулируя вопрос, ты демонстрируешь способность понять ответ.

Забби
Повідомлень: 229
З нами з: 02 квітня 2018, 12:43

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Забби » 05 січня 2022, 10:17

Espinela писав:
04 січня 2022, 22:43
Але звідки вам знати що там є.
Як і будь-якому новому клієнту, який ще не в курсі, що в нього це не працюватиме.
Ви досі не вловили суть проблеми? )

digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення digi » 05 січня 2022, 19:29

Espinela писав:
04 січня 2022, 22:43

Зайшовши в бэк офіс. Але звідки вам знати що там є.
Не потрібно вважати себе розумнішим за інших, тим більше у такому хамському вигляді.

Я, наприклад, на двох комп'ютерах із Windows 7 так і не зміг увійти в Кашалот. Крім того, системні вимоги, на які Ви посилаєтесь сформульовані досить вільно. Акцентування на тому, що Кашалот працює тільки на "сучасному Windows" спростило б комунікації з клієнтами.

Посилання на довідку, у якій можна знайти фразу
" Програмний комплекс коректно функціонує на комп’ютерах з сучасними операційними системами Microsoft зі встановленими актуальними оновленнями для систем безпеки. Рекомендовано використовувати останню версією ОС, наприклад, Windows 10 або Windows Server 2019 відповідно до потреб." я , наприклад, не знайшов на сайті, тільки із вже встановленої програми.

digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення digi » 05 січня 2022, 19:33

Marat Melnyk писав:
04 січня 2022, 19:28
Добрый день!
Сегодня наблюдались сложности при работе с бек-офисом при входе в РМК и синхронизации номенклатур.
Временное решение для устранения проблем связи РМК с бек-офисом - необходимо заменить библиотеку в корневом каталоге РМК Cashalot.
Можете докладніше описати, що саме вирішує заміна цієї бібліотеки?

Marat Melnyk
Повідомлень: 626
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Marat Melnyk » 05 січня 2022, 19:37

digi писав:
05 січня 2022, 19:33
Marat Melnyk писав:
04 січня 2022, 19:28
Добрый день!
Сегодня наблюдались сложности при работе с бек-офисом при входе в РМК и синхронизации номенклатур.
Временное решение для устранения проблем связи РМК с бек-офисом - необходимо заменить библиотеку в корневом каталоге РМК Cashalot.
Можете докладніше описати, що саме вирішує заміна цієї бібліотеки?
На даний момент питання вирішено з нашої сторони, заміна бібліотеки не потребується.

Забби
Повідомлень: 229
З нами з: 02 квітня 2018, 12:43

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Забби » 05 січня 2022, 19:45

digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Посилання на довідку, у якій можна знайти фразу
" Програмний комплекс коректно функціонує на комп’ютерах з сучасними операційними системами Microsoft зі встановленими актуальними оновленнями для систем безпеки. Рекомендовано використовувати останню версією ОС, наприклад, Windows 10 або Windows Server 2019 відповідно до потреб." я , наприклад, не знайшов на сайті, тільки із вже встановленої програми.
Та й це не системні вимоги, а просто рекомендація. Схоже, що розробники самі не знають точно, де їхня програма буде працювати, а де - ні.

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення hatmaster » 07 січня 2022, 12:05

digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Не потрібно вважати себе розумнішим за інших, тим більше у такому хамському вигляді.
Ви досить давно на сайті, тож мали б знати, що Забби ще той троль… І якщо вірити неперевіреній інформації від Priup, ще й не з «наших»…
digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Я, наприклад, на двох комп'ютерах із Windows 7 так і не зміг увійти в Кашалот.
Ви писали на буферний, звертались в підтримку, на форум, врешті-решт? Ви не єдині з 7, і хочу запевнити, що Кашалот таки працює на 7.
З досвіду можу сказати, що проблема не 7 як такій, а в тому, наскільки «криво» вона встановлена і активована.
digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Крім того, системні вимоги, на які Ви посилаєтесь сформульовані досить вільно.
Ви стільки років в Лінкосі, вже мали б звикнути…
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення hatmaster » 07 січня 2022, 12:12

Забби писав:
05 січня 2022, 19:45
digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Посилання на довідку, у якій можна знайти фразу
" Програмний комплекс коректно функціонує на комп’ютерах з сучасними операційними системами Microsoft зі встановленими актуальними оновленнями для систем безпеки. Рекомендовано використовувати останню версією ОС, наприклад, Windows 10 або Windows Server 2019 відповідно до потреб." я , наприклад, не знайшов на сайті, тільки із вже встановленої програми.
Та й це не системні вимоги, а просто рекомендація. Схоже, що розробники самі не знають точно, де їхня програма буде працювати, а де - ні.
А ви можете вказати софт, для якого чітко розписано всі системні вимоги і вони на 100% виконуються?
Ви можете назвати софт аналогічного рівня, на форумі якого не було б жодних звернень щодо некоректного функціонування?
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Забби
Повідомлень: 229
З нами з: 02 квітня 2018, 12:43

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Забби » 08 січня 2022, 00:18

hatmaster писав:
07 січня 2022, 12:05
digi писав:
05 січня 2022, 19:29
Не потрібно вважати себе розумнішим за інших, тим більше у такому хамському вигляді.
Ви досить давно на сайті, тож мали б знати, що Забби ще той троль
Шановний, повідомлення, яке ви процитували, йшло від digi до Espinela, якого (чи яку) звинуватили у хамстві. До чого тут ваш скромний слуга :)
Ото, усіх собак, як зазвичай...
hatmaster писав:
07 січня 2022, 12:12
А ви можете вказати софт, для якого чітко розписано всі системні вимоги і вони на 100% виконуються?
Ви можете назвати софт аналогічного рівня, на форумі якого не було б жодних звернень щодо некоректного функціонування?
Про "виконуються" - то інша розмова. Тут хоч би оприлюднили спочатку.
А розписано багато в кого серед десктопних програм, навіть тільки серед офісного ПЗ: 1С, Арт-звіт, Соната, Ліга-закон (зазвичай на сайтах партнерів) і т.д.

ПС. Щодо "рівня" можна тільки посміятися, адже йдеться про маленький модуль ПРРО, який у виконанні медка дико їсть оперативку та не може нормально працювати без доступу до серверів бек-офісу :)
А по-вашому, який в нього рівень? )

digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення digi » 11 січня 2022, 11:58

У продовження теми, щодо "Відсутні доступні для користувача ПРРО".
Windows 10 Pro, все встановилося нормально, перший вхід.
При вході у Кашалот з'являється вказане повідомлення.
Ось файл журналу
лог | Показать
11.01.22 10:20:45.717 00000004 INFO CashaLot starting (x64)
11.01.22 10:20:45.790 00000004 INFO InitUniCrypt Начало инициализации криптобиблиотек: 11.01.2022 10:20:45
11.01.22 10:20:46.196 00000004 INFO Crypt Init use dongle cache - yes
11.01.22 10:20:46.239 00000004 INFO InitUniCrypt Окончание инициализации криптобиблиотек: 11.01.2022 10:20:46
11.01.22 10:20:46.241 00000004 INFO CheckDB Начало инициализации базы данных и проверки структуры таблиц: 11.01.2022 10:20:46
11.01.22 10:20:46.431 00000004 INFO CheckDB Окончание инициализации базы данных и проверки структуры таблиц: 11.01.2022 10:20:46
11.01.22 10:21:06.138 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, початок
11.01.22 10:21:06.282 00000001 INFO LoginEx Авторизація виконано вдало
11.01.22 10:21:08.491 00000001 DEBUG Login user 2713123587
11.01.22 10:21:08.547 00000001 DEBUG Вызов BackOffice https://my.cashalot.org.ua/CashBack/GetRroBySignature
11.01.22 10:21:09.038 00000001 DEBUG Пользователь получает доступ к 1 кассам.
11.01.22 10:21:09.065 00000001 INFO LoginEx Не вдалося отримати тимчасову мітку від ДПС.
11.01.22 10:21:09.065 00000001 INFO LoginEx Оновлення або створення інформації по доступним ГО/РРО.
11.01.22 10:21:19.130 00000001 INFO LogResponseError Відсутній зв'язок з сервером ФСКО
11.01.22 10:21:19.130 00000001 INFO LogResponseError Тіло запита: {"Command":"Objects"}
11.01.22 10:21:19.142 00000001 ERROR Exception PostCmd System.Net.WebException: The operation has timed out
at System.Net.WebClient.UploadDataInternal(Uri address, String method, Byte[] data, WebRequest& request)
at System.Net.WebClient.UploadData(Uri address, String method, Byte[] data)
at CashaLot.DFS.CWebClient.PostCmd[TS,TR](TS sendData, Boolean signMT, TR& rcvData)
11.01.22 10:21:19.142 00000001 ERROR Exception CreateBusinesUnitRROAndUserByTaxObjectItems System.Exception: Користувач не зареєстрований на сервері ФСКО!
at CashaLot.Core.API.CBackOfficeClient.CreateBusinesUnitRROAndUserByTaxObjectItems(GetRroByUserResponse response, String userID, Int64 fixedRROID)
11.01.22 10:21:19.157 00000001 INFO LoginEx Відсутні доступні для користувача ПРРО!
11.01.22 10:21:22.805 00000001 INFO LoginEx Спроба авторизації, фінал.
11.01.22 10:22:14.794 00000002 INFO Cashalot closing (x64)
Я можу здогадуватись, що винен сервер ФСКО, але що робити?

Medoc Man
Повідомлень: 864
З нами з: 07 червня 2018, 14:28
Звідки: Kiev

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Medoc Man » 11 січня 2022, 19:41

digi писав:
11 січня 2022, 11:58
Я можу здогадуватись, що винен сервер ФСКО, але що робити?
Загадка | Показать
System.Exception: Користувач не зареєстрований на сервері ФСКО!
В этом направлении что-то предпринимали?
Человек-волшебник
Людина-чарівник
Wizard man

Забби
Повідомлень: 229
З нами з: 02 квітня 2018, 12:43

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення Забби » 12 січня 2022, 15:51

Medoc Man писав:
11 січня 2022, 19:41
digi писав:
11 січня 2022, 11:58
Я можу здогадуватись, що винен сервер ФСКО, але що робити?
Загадка | Показать
System.Exception: Користувач не зареєстрований на сервері ФСКО!
В этом направлении что-то предпринимали?
Цей ексепшн кашалот видав, не довго думаючи, бо спочатку був:

Код: Виділити все

 LogResponseError Відсутній зв'язок з сервером ФСКО
Очевидно же)

digi
Повідомлень: 732
З нами з: 22 червня 2011, 01:12

Re: Відсутні доступні для користувача ПРРО

Повідомлення digi » 12 січня 2022, 18:43

Medoc Man писав:
11 січня 2022, 19:41
digi писав:
11 січня 2022, 11:58
Я можу здогадуватись, що винен сервер ФСКО, але що робити?
Загадка | Показать
System.Exception: Користувач не зареєстрований на сервері ФСКО!
В этом направлении что-то предпринимали?
Першими дійсно йдуть помилки
1.01.22 10:21:09.065 00000001 INFO LoginEx Оновлення або створення інформації по доступним ГО/РРО.
11.01.22 10:21:19.130 00000001 INFO LogResponseError Відсутній зв'язок з сервером ФСКО

А я кі дії можна робити у цьому напрямку?

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання по роботі Cashalot”