Добавление НН/РК в РНН из вкладки "Відсутні у реєстрі"

Закрито
Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Добавление НН/РК в РНН из вкладки "Відсутні у реєстрі"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 02 березня 2015, 23:34

Как перенести налоговые накладные из Реестра первичных документов в Реестр выданных и полученных накладных?
За наявності первинних документів, що не входять до складу Реєстру, завжди при кожному відкритті Реєстру користувачу пропонується завантажити їх.
Якщо обрано Так, завантажується весь список документів, що відсутні. Документи поміщаються у відповідні розділи Реєстру: Отримані або Видані.
Якщо при відкритті Реєстру користувач обрав Ні, вони поміщаються у архів Відсутні у реєстрі. Звідси їх можна завантажити пізніше.
У архіві документи можна переглянути та видалити за необхідності. Для того, щоб ці накладні увійшли до Реєстру..., їх необхідно додати.
1. Виберіть закладку Відсутні у реєстрі.
Відкрийте ПН або РК та вкажіть необхідний код податкового кредиту, або податкових зобов’язань, в залежності від типу документу (вхідний, або вихідний).
Позначте обрані накладні галочкою.
На панелі інструментів виберіть команду Додати у реєстр (Ctrl+I).
2.jpg
2.jpg (173.64 Кіб) Переглянуто 2095 разів
2. Для документів, в яких має бути заповнено поля Податкові зобов’язання або Податковий кредит, відсутній відповідний код податкового зобов'язання/кредиту, відразу після завантаження програма запропонує вказати цей код у окремому вікні.
3. Відкриється модальне вікно вибору періоду імпорту документів.
Оберіть період імпорту та тип оподаткування. Натисніть кнопку ОК для початку імпорту.
3.jpg
3.jpg (23.41 Кіб) Переглянуто 2095 разів
4. По закінченні процедури, система виведе результат імпорту даних
4.jpg
4.jpg (46.01 Кіб) Переглянуто 2095 разів
Информация опубликована на сайте me-doc.com.ua в разделе Вопросы и ответы

Закрито

Повернутись до “Відповіді на типові запитання”