Планувальник завдань в термінальномку режимі

Ваші пропозиції щодо розширення функціоналу програми.
Відповісти
New_Angel
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2013, 09:50

Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення New_Angel » 16 листопада 2022, 13:42

Шановні розробники.
Нещодавно виявив, що у мережевій версії Планувальник завдань на робочих станціях сильно відрізняється від Планувальника завдань в терміналі.
В терміналі календар виглядає потижнево (а не поденно як на робочій станції). Також немає можливості створити чи відредагувати існуючу задачу. Просто немає блоку планувальника з правої сторони. Прохання привести планувальник в терміналі до такого ж вигляду як на робочій станції.
Чи це вирішується якимось додатковими налаштуваннями?
Вкладення
Medoc Planner Terminal.png
Medoc Planner Terminal.png (96.88 Кіб) Переглянуто 362 разів
Medoc Planner Station.png
Medoc Planner Station.png (87.07 Кіб) Переглянуто 362 разів

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення Marat Melnyk » 16 листопада 2022, 15:15

Доброго дня!
Дана ситуація не є коректною поведінкою програми. Чи повторюється ситуація на серверній частині?
Прошу замінити файли в кореневому каталозі серверної частини за посиланням та перевірити повторно: https://medoc2018-my.sharepoint.com/:u: ... w?e=NH5ew0
Заміна виконується при зупиненій службі програми ZvitGrp.
Які налаштування масштабування встановлені у користувача, у якого проявляється ситуація?
Ситуація з різним відображенням в термінальному режимі та в режимі станції проявляється у одного користувача чи у всіх? На одному ПК чи на різних?

New_Angel
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2013, 09:50

Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення New_Angel » 16 листопада 2022, 16:24

Проблема проявилася тільки під одним RDP-користувачем. Прикладаю скріншот, де з одного і того ж ноутбука відкрито одночасно дві термінальні сесії до одного і того ж сервера, але під різними RDP користувачами. Користувач Medoc в обох випадках той самий (вбудований Admin).
В першого RDP-користувача (верхня частина скріншоту) - все добре.
В другого RDP-користувача (нижня частина скріншоту) - некоректне відображення.
Обидва RDP користувачі мають однакові адмінські права.
Спробував так само відкрити на іншому комп’ютері дві термінальні сесії до одного і того ж сервера - результат аналогічний.
Тому робити заміну файлів згідно рекомендації не бачу змісту.
Можливо якийсь кеш грає такий недобрий жарт? Де і що можна почистити?
Хоча найбільш імовірно - це особливості масштабування, оскільки у верхній частині скріншоту кнопки дрібніші, ніж на нижній частині скріншоту.
Вкладення
Medoc planner - compare diff user.png
Medoc planner - compare diff user.png (290.55 Кіб) Переглянуто 345 разів

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення Marat Melnyk » 17 листопада 2022, 11:42

New_Angel писав:
16 листопада 2022, 16:24
Проблема проявилася тільки під одним RDP-користувачем. Прикладаю скріншот, де з одного і того ж ноутбука відкрито одночасно дві термінальні сесії до одного і того ж сервера, але під різними RDP користувачами. Користувач Medoc в обох випадках той самий (вбудований Admin).
В першого RDP-користувача (верхня частина скріншоту) - все добре.
В другого RDP-користувача (нижня частина скріншоту) - некоректне відображення.
Обидва RDP користувачі мають однакові адмінські права.
Спробував так само відкрити на іншому комп’ютері дві термінальні сесії до одного і того ж сервера - результат аналогічний.
Тому робити заміну файлів згідно рекомендації не бачу змісту.
Можливо якийсь кеш грає такий недобрий жарт? Де і що можна почистити?
Хоча найбільш імовірно - це особливості масштабування, оскільки у верхній частині скріншоту кнопки дрібніші, ніж на нижній частині скріншоту.
1. Рекомендується все ж перевірити роботу при налаштуванні масштабування 100%.
2. Рекомендується тимчасово переіменувати каталог C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9 у C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9.old
Переіменування виконується при вимкненій програмі. Якщо переіменування каталогу виправить ситуацію, прошу надати його для аналізу в особисті повідомлення.

New_Angel
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2013, 09:50

Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення New_Angel » 17 листопада 2022, 14:19

Почав експерименти до Вашої відповіді і добився результату. Усі роботи проводив без зупинки служби ZvitGrp.
1) Змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 125% на 100%. (для довідки - дисплей 1920*1080). Закрив Medoс, розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
2) На сервері в RDP видалив файл
C:\Users\*Username*\AppData\Local\ezvit\ezvit.exe_Url_yxxy2c3c5icgvf00clxrkh1ifdyggwhh\1.0.0.0\user.config
розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
3) На сервері в RDP видалив у корзину усі файли з каталога
C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9\localstorage\
(був каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat)
розлогінився з RDP, залогінився, запустив Medoс - допомогло!!!
Після заходу в Medoc cтворився такий самий каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat
4) Без розлогування на сервері в RDP перейменував новостворений каталог (-new) і відновив з корзини каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat - проблема присутня.
Отже, проблема в якомусь із файлів всередині каталога A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E
5) Без розлогування перейменував старий відновлений з корзини каталог у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-old. Перейменував новостворений каталог (A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-new) назад у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E. Запустив Medoс - все ОК!
6) Закрив Medoс, розлогінився з RDP, змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 100% на 125%, залогінився - проблеми нема, все ОК!

Отже, під час першого запуску програми в RDP на сервері створюються якісь конфігураційні файли, які потім не оновлюються.
Файли вислані в особисті повідомлення.
Питання закрите.

Marat Melnyk
Повідомлень: 637
З нами з: 02 липня 2021, 09:20

Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі

Повідомлення Marat Melnyk » 17 листопада 2022, 16:38

Дійсно, в файлі UCPlanner.config було встановлено некоректне значення ширини поля. Можливо, воно було встановлено через технічний збій при першому запуску модуля в термінальному режимі.

Відповісти

Повернутись до “Побажання”