Шановні розробники.
Нещодавно виявив, що у мережевій версії Планувальник завдань на робочих станціях сильно відрізняється від Планувальника завдань в терміналі.
В терміналі календар виглядає потижнево (а не поденно як на робочій станції). Також немає можливості створити чи відредагувати існуючу задачу. Просто немає блоку планувальника з правої сторони. Прохання привести планувальник в терміналі до такого ж вигляду як на робочій станції.
Чи це вирішується якимось додатковими налаштуваннями?
Планувальник завдань в термінальномку режимі
Планувальник завдань в термінальномку режимі
- Вкладення
-
- Medoc Planner Terminal.png (96.88 Кіб) Переглянуто 388 разів
-
- Medoc Planner Station.png (87.07 Кіб) Переглянуто 388 разів
-
- Повідомлень: 637
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі
Доброго дня!
Дана ситуація не є коректною поведінкою програми. Чи повторюється ситуація на серверній частині?
Прошу замінити файли в кореневому каталозі серверної частини за посиланням та перевірити повторно: https://medoc2018-my.sharepoint.com/:u: ... w?e=NH5ew0
Заміна виконується при зупиненій службі програми ZvitGrp.
Які налаштування масштабування встановлені у користувача, у якого проявляється ситуація?
Ситуація з різним відображенням в термінальному режимі та в режимі станції проявляється у одного користувача чи у всіх? На одному ПК чи на різних?
Дана ситуація не є коректною поведінкою програми. Чи повторюється ситуація на серверній частині?
Прошу замінити файли в кореневому каталозі серверної частини за посиланням та перевірити повторно: https://medoc2018-my.sharepoint.com/:u: ... w?e=NH5ew0
Заміна виконується при зупиненій службі програми ZvitGrp.
Які налаштування масштабування встановлені у користувача, у якого проявляється ситуація?
Ситуація з різним відображенням в термінальному режимі та в режимі станції проявляється у одного користувача чи у всіх? На одному ПК чи на різних?
Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі
Проблема проявилася тільки під одним RDP-користувачем. Прикладаю скріншот, де з одного і того ж ноутбука відкрито одночасно дві термінальні сесії до одного і того ж сервера, але під різними RDP користувачами. Користувач Medoc в обох випадках той самий (вбудований Admin).
В першого RDP-користувача (верхня частина скріншоту) - все добре.
В другого RDP-користувача (нижня частина скріншоту) - некоректне відображення.
Обидва RDP користувачі мають однакові адмінські права.
Спробував так само відкрити на іншому комп’ютері дві термінальні сесії до одного і того ж сервера - результат аналогічний.
Тому робити заміну файлів згідно рекомендації не бачу змісту.
Можливо якийсь кеш грає такий недобрий жарт? Де і що можна почистити?
Хоча найбільш імовірно - це особливості масштабування, оскільки у верхній частині скріншоту кнопки дрібніші, ніж на нижній частині скріншоту.
В першого RDP-користувача (верхня частина скріншоту) - все добре.
В другого RDP-користувача (нижня частина скріншоту) - некоректне відображення.
Обидва RDP користувачі мають однакові адмінські права.
Спробував так само відкрити на іншому комп’ютері дві термінальні сесії до одного і того ж сервера - результат аналогічний.
Тому робити заміну файлів згідно рекомендації не бачу змісту.
Можливо якийсь кеш грає такий недобрий жарт? Де і що можна почистити?
Хоча найбільш імовірно - це особливості масштабування, оскільки у верхній частині скріншоту кнопки дрібніші, ніж на нижній частині скріншоту.
- Вкладення
-
- Medoc planner - compare diff user.png (290.55 Кіб) Переглянуто 371 раз
-
- Повідомлень: 637
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі
1. Рекомендується все ж перевірити роботу при налаштуванні масштабування 100%.New_Angel писав: ↑16 листопада 2022, 16:24Проблема проявилася тільки під одним RDP-користувачем. Прикладаю скріншот, де з одного і того ж ноутбука відкрито одночасно дві термінальні сесії до одного і того ж сервера, але під різними RDP користувачами. Користувач Medoc в обох випадках той самий (вбудований Admin).
В першого RDP-користувача (верхня частина скріншоту) - все добре.
В другого RDP-користувача (нижня частина скріншоту) - некоректне відображення.
Обидва RDP користувачі мають однакові адмінські права.
Спробував так само відкрити на іншому комп’ютері дві термінальні сесії до одного і того ж сервера - результат аналогічний.
Тому робити заміну файлів згідно рекомендації не бачу змісту.
Можливо якийсь кеш грає такий недобрий жарт? Де і що можна почистити?
Хоча найбільш імовірно - це особливості масштабування, оскільки у верхній частині скріншоту кнопки дрібніші, ніж на нижній частині скріншоту.
2. Рекомендується тимчасово переіменувати каталог C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9 у C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9.old
Переіменування виконується при вимкненій програмі. Якщо переіменування каталогу виправить ситуацію, прошу надати його для аналізу в особисті повідомлення.
Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі
Почав експерименти до Вашої відповіді і добився результату. Усі роботи проводив без зупинки служби ZvitGrp.
1) Змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 125% на 100%. (для довідки - дисплей 1920*1080). Закрив Medoс, розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
2) На сервері в RDP видалив файл
C:\Users\*Username*\AppData\Local\ezvit\ezvit.exe_Url_yxxy2c3c5icgvf00clxrkh1ifdyggwhh\1.0.0.0\user.config
розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
3) На сервері в RDP видалив у корзину усі файли з каталога
C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9\localstorage\
(був каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat)
розлогінився з RDP, залогінився, запустив Medoс - допомогло!!!
Після заходу в Medoc cтворився такий самий каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat
4) Без розлогування на сервері в RDP перейменував новостворений каталог (-new) і відновив з корзини каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat - проблема присутня.
Отже, проблема в якомусь із файлів всередині каталога A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E
5) Без розлогування перейменував старий відновлений з корзини каталог у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-old. Перейменував новостворений каталог (A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-new) назад у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E. Запустив Medoс - все ОК!
6) Закрив Medoс, розлогінився з RDP, змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 100% на 125%, залогінився - проблеми нема, все ОК!
Отже, під час першого запуску програми в RDP на сервері створюються якісь конфігураційні файли, які потім не оновлюються.
Файли вислані в особисті повідомлення.
Питання закрите.
1) Змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 125% на 100%. (для довідки - дисплей 1920*1080). Закрив Medoс, розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
2) На сервері в RDP видалив файл
C:\Users\*Username*\AppData\Local\ezvit\ezvit.exe_Url_yxxy2c3c5icgvf00clxrkh1ifdyggwhh\1.0.0.0\user.config
розлогінився з RDP, залогінився - не допомогло.
3) На сервері в RDP видалив у корзину усі файли з каталога
C:\Users\*Username*\AppData\Roaming\zvit9\localstorage\
(був каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat)
розлогінився з RDP, залогінився, запустив Medoс - допомогло!!!
Після заходу в Medoc cтворився такий самий каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat
4) Без розлогування на сервері в RDP перейменував новостворений каталог (-new) і відновив з корзини каталог A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E і файл zvit.dat - проблема присутня.
Отже, проблема в якомусь із файлів всередині каталога A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E
5) Без розлогування перейменував старий відновлений з корзини каталог у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-old. Перейменував новостворений каталог (A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E-new) назад у A1A3EBF6853A26AD697F3215CAE6276E. Запустив Medoс - все ОК!
6) Закрив Medoс, розлогінився з RDP, змінив масштабування на ноутбуці (робочій станції) зі 100% на 125%, залогінився - проблеми нема, все ОК!
Отже, під час першого запуску програми в RDP на сервері створюються якісь конфігураційні файли, які потім не оновлюються.
Файли вислані в особисті повідомлення.
Питання закрите.
-
- Повідомлень: 637
- З нами з: 02 липня 2021, 09:20
Re: Планувальник завдань в термінальномку режимі
Дійсно, в файлі UCPlanner.config було встановлено некоректне значення ширини поля. Можливо, воно було встановлено через технічний збій при першому запуску модуля в термінальному режимі.