Сторінка 1 з 1

Проблема з "Медком"

Додано: 11 квітня 2019, 18:25
redreytar
Таке питання: архівна копія ніколи не робилась, медок помер, (покоцався шифрувальником exe та ряд інших файлів) каталог db цілий. Версія остання. Як перенести дані і наново підняти медок?

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 11 квітня 2019, 18:38
Белокопытов Геннадий
redreytar
Установите новую копию программы, обновите до версии программы, база которой у вас есть в наличии и выполните перемещение сохраненного файла Zvit.FDB в каталог DB

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 11 квітня 2019, 18:44
redreytar
Каталог dB не создается при установки новой программы...Имеется ввиду из нового дистрибутива

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 11 квітня 2019, 18:50
Белокопытов Геннадий
После установки программы папка DB будет находиться по пути C:\ProgramData\Medoc\Medoc

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 11 квітня 2019, 19:38
redreytar
Спасибо, очень помогли.

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 16:17
Ирина Шадрина
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщение
сообщение..jpg
сообщение..jpg (18.47 Кіб) Переглянуто 1544 разів
. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 16:22
rsv
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Проблема досить стара і варіантів може бути багато.

viewtopic.php?f=7&t=11199&p=175076&hili ... 97#p175076

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 17:01
priup
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Сам МЕДОК запускается?
Если да, при W7 - то скорее всего вирусы/антивирусы .......

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 17:08
hatmaster
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Затирається та/або не створюється гілка реєстру
| Показать
2021-09-22_170706.png
2021-09-22_170706.png (16.64 Кіб) Переглянуто 1522 разів
Проблема стара, хоч і зустрічається не часто

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 17:23
Yevhenii_Rish
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
ПЗ Медок не було інстальовано на даний ПК (а просто скрпійовано з іншого ПК кореневий каталог), або ж, як вірно вже зазначили, не прописалось у гілку реєстру. Утиліта ConfigTool покаже, що Медок відсутній на даному ПК. Рекомендовано встановити новий екземпляр і в нього відновити РК, або ж перенести базу

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 17:35
Espinela
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Ставят Медок в режиме "Для себя" под одним пользователем ПК, а пытаются обновить под другим?

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 22 вересня 2021, 18:01
hatmaster
Espinela писав:
22 вересня 2021, 17:35
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Ставят Медок в режиме "Для себя" под одним пользователем ПК, а пытаются обновить под другим?
Варіант можливий, але досить екзотичний. Хіба що в корпоративних мережах із правильною ІТ-службою

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 23 вересня 2021, 11:02
Ирина Шадрина
Yevhenii_Rish писав:
22 вересня 2021, 17:23
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
ПЗ Медок не було інстальовано на даний ПК (а просто скрпійовано з іншого ПК кореневий каталог), або ж, як вірно вже зазначили, не прописалось у гілку реєстру. Утиліта ConfigTool покаже, що Медок відсутній на даному ПК. Рекомендовано встановити новий екземпляр і в нього відновити РК, або ж перенести базу
Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 23 вересня 2021, 11:45
priup
Ирина Шадрина писав:
23 вересня 2021, 11:02
.....
Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.
Я бы, без очистки антивирусом (хоть АВАСТ ФРИ), и не пробовал ............
И ещё вопрос : МЕДОК поставили / базу подкинули - он открывается и работает ??

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 23 вересня 2021, 12:55
hatmaster
Ирина Шадрина писав:
23 вересня 2021, 11:02

Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.
Перевірте реєстр. 99% проблема в ньому
Чи вам треба відпрацювати оплачене підключення? :)

Re: Проблема з "Медком"

Додано: 23 вересня 2021, 15:10
Ирина Шадрина
Чи вам треба відпрацювати оплачене підключення
Просто я сегодня в другом месте.