Проблема з "Медком"

Відповісти
redreytar
Повідомлень: 7
З нами з: 11 квітня 2019, 18:18

Проблема з "Медком"

Повідомлення redreytar » 11 квітня 2019, 18:25

Таке питання: архівна копія ніколи не робилась, медок помер, (покоцався шифрувальником exe та ряд інших файлів) каталог db цілий. Версія остання. Як перенести дані і наново підняти медок?

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 11 квітня 2019, 18:38

redreytar
Установите новую копию программы, обновите до версии программы, база которой у вас есть в наличии и выполните перемещение сохраненного файла Zvit.FDB в каталог DB

redreytar
Повідомлень: 7
З нами з: 11 квітня 2019, 18:18

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення redreytar » 11 квітня 2019, 18:44

Каталог dB не создается при установки новой программы...Имеется ввиду из нового дистрибутива

Белокопытов Геннадий
Универсал (склонность - системные вопросы)
Повідомлень: 10116
З нами з: 13 січня 2012, 11:21

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Белокопытов Геннадий » 11 квітня 2019, 18:50

После установки программы папка DB будет находиться по пути C:\ProgramData\Medoc\Medoc

redreytar
Повідомлень: 7
З нами з: 11 квітня 2019, 18:18

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення redreytar » 11 квітня 2019, 19:38

Спасибо, очень помогли.

Ирина Шадрина
Повідомлень: 6702
З нами з: 22 червня 2011, 09:06

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Ирина Шадрина » 22 вересня 2021, 16:17

Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщение
сообщение..jpg
сообщение..jpg (18.47 Кіб) Переглянуто 1447 разів
. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Качество ответов зависит от качества задаваемых вопросов.

rsv
Повідомлень: 1751
З нами з: 08 жовтня 2012, 18:20
Звідки: Гондурас

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення rsv » 22 вересня 2021, 16:22

Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Проблема досить стара і варіантів може бути багато.

viewtopic.php?f=7&t=11199&p=175076&hili ... 97#p175076
Людський мозок - це порожнє горище, куди можна набити все, що завгодно. Дурень так і робить: тягне туди потрібне і непотрібне. І нарешті настає момент, коли найнеобхіднішу річ туди вже не запхнеш...

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення priup » 22 вересня 2021, 17:01

Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Сам МЕДОК запускается?
Если да, при W7 - то скорее всего вирусы/антивирусы .......

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення hatmaster » 22 вересня 2021, 17:08

Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Затирається та/або не створюється гілка реєстру
| Показать
2021-09-22_170706.png
2021-09-22_170706.png (16.64 Кіб) Переглянуто 1425 разів
Проблема стара, хоч і зустрічається не часто
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Yevhenii_Rish
Повідомлень: 245
З нами з: 27 квітня 2021, 17:20

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Yevhenii_Rish » 22 вересня 2021, 17:23

Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
ПЗ Медок не було інстальовано на даний ПК (а просто скрпійовано з іншого ПК кореневий каталог), або ж, як вірно вже зазначили, не прописалось у гілку реєстру. Утиліта ConfigTool покаже, що Медок відсутній на даному ПК. Рекомендовано встановити новий екземпляр і в нього відновити РК, або ж перенести базу
З повагою, Linkos Group

Espinela
Повідомлень: 168
З нами з: 07 червня 2018, 21:54

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Espinela » 22 вересня 2021, 17:35

Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Ставят Медок в режиме "Для себя" под одним пользователем ПК, а пытаются обновить под другим?
Формулируя вопрос, ты демонстрируешь способность понять ответ.

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення hatmaster » 22 вересня 2021, 18:01

Espinela писав:
22 вересня 2021, 17:35
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
Ставят Медок в режиме "Для себя" под одним пользователем ПК, а пытаются обновить под другим?
Варіант можливий, але досить екзотичний. Хіба що в корпоративних мережах із правильною ІТ-службою
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Ирина Шадрина
Повідомлень: 6702
З нами з: 22 червня 2011, 09:06

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Ирина Шадрина » 23 вересня 2021, 11:02

Yevhenii_Rish писав:
22 вересня 2021, 17:23
Ирина Шадрина писав:
22 вересня 2021, 16:17
Здравствуйте. У клиента невозможно обновить программу, выскакивает сообщениесообщение..jpg. Переустановка не помогает, вернее помогает до следующего обновления. Куда копать?
ПЗ Медок не було інстальовано на даний ПК (а просто скрпійовано з іншого ПК кореневий каталог), або ж, як вірно вже зазначили, не прописалось у гілку реєстру. Утиліта ConfigTool покаже, що Медок відсутній на даному ПК. Рекомендовано встановити новий екземпляр і в нього відновити РК, або ж перенести базу
Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.
Качество ответов зависит от качества задаваемых вопросов.

priup
Повідомлень: 7713
З нами з: 22 червня 2011, 12:23

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення priup » 23 вересня 2021, 11:45

Ирина Шадрина писав:
23 вересня 2021, 11:02
.....
Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.
Я бы, без очистки антивирусом (хоть АВАСТ ФРИ), и не пробовал ............
И ещё вопрос : МЕДОК поставили / базу подкинули - он открывается и работает ??

hatmaster
Повідомлень: 595
З нами з: 21 вересня 2016, 12:52

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення hatmaster » 23 вересня 2021, 12:55

Ирина Шадрина писав:
23 вересня 2021, 11:02

Два раза сама лично переустанавливала. Переносили базу, потому что там очень много предприятий. Win 8.1 лицензионный, антивируса нет. Завтра будем опять пробовать удаленно, отпишусь.
Перевірте реєстр. 99% проблема в ньому
Чи вам треба відпрацювати оплачене підключення? :)
Все пройдет, и это тоже. Реально лишь одно - мир иллюзорен! Все остальное фантастика ...

Ирина Шадрина
Повідомлень: 6702
З нами з: 22 червня 2011, 09:06

Re: Проблема з "Медком"

Повідомлення Ирина Шадрина » 23 вересня 2021, 15:10

Чи вам треба відпрацювати оплачене підключення
Просто я сегодня в другом месте.
Качество ответов зависит от качества задаваемых вопросов.

Відповісти

Повернутись до “Локальный варіант програми”