Re: Помилка при встановленні мережевої версії
Додано: 16 грудня 2021, 15:09
в локальній - 6 фірм, а мережевий варіант куплений на ОДНУ фірму
Ми допоможемо у вирішенні ваших щоденних питань
https://forum.medoc.ua/
Из сетевой потом удалить 5 лишних..............MIracloid1971 писав: ↑16 грудня 2021, 15:09в локальній - 6 фірм, а мережевий варіант куплений на ОДНУ фірму
Доброго дня!
Робили - видає помилку, що база пошкоджена. Думали, що причина криється в тому, що на цьому ПК вже встановлений локальний медок, тому спробували у цього ж клієнта поставити на іншому ПК, на якому медок ніколи не встановлювався - те ж саме.Marat Melnyk писав: ↑12 січня 2022, 11:55Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в новій програмі виконувалась заміна БД на попередню?
Згідно тексту помилки, необхідно виконати конвертацію бази даних за допомогою файлу "ConvertFB.exe" в кореневому каталозі програми.
Ви маєте можливість звернутись на гарячу лінію за номером (044)2067210 або (098)2067210 для передачі бази даних для подальшого ремонту та конвертації або відновити дані в порожню базу із раніше створеної резервної копії.Smurf писав: ↑12 січня 2022, 12:04Робили - видає помилку, що база пошкоджена. Думали, що причина криється в тому, що на цьому ПК вже встановлений локальний медок, тому спробували у цього ж клієнта поставити на іншому ПК, на якому медок ніколи не встановлювався - те ж саме.Marat Melnyk писав: ↑12 січня 2022, 11:55Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в новій програмі виконувалась заміна БД на попередню?
Згідно тексту помилки, необхідно виконати конвертацію бази даних за допомогою файлу "ConvertFB.exe" в кореневому каталозі програми.
дякую, але справа в тому, що це ще пуста база "нова", це помилка при "першому" запуску програми, ні разу з таким не зіштовхувалисьMarat Melnyk писав: ↑12 січня 2022, 12:13Ви маєте можливість звернутись на гарячу лінію за номером (044)2067210 або (098)2067210 для передачі бази даних для подальшого ремонту та конвертації або відновити дані в порожню базу із раніше створеної резервної копії.Smurf писав: ↑12 січня 2022, 12:04Робили - видає помилку, що база пошкоджена. Думали, що причина криється в тому, що на цьому ПК вже встановлений локальний медок, тому спробували у цього ж клієнта поставити на іншому ПК, на якому медок ніколи не встановлювався - те ж саме.Marat Melnyk писав: ↑12 січня 2022, 11:55
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в новій програмі виконувалась заміна БД на попередню?
Згідно тексту помилки, необхідно виконати конвертацію бази даних за допомогою файлу "ConvertFB.exe" в кореневому каталозі програми.